Wat brengt het op?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Doel: Het verbreken van het snelste topic ooit op FOK! Het record staat momenteel op 1minuut en 45 seconden en dat is een enorm scherpe tijd, maar records zijn er om verbroken te worden. Of minimaal een poging te doen om ze aan te vallen. Ondertussen staat het record alweer ruim 2 jaar, dus de hoogste tijd voor een nieuwe poging.![]()
[blaat]
Ahwquote:
Als je snel genoeg post krijg je een abo cadeauquote:
Jij had de lapo, dus jij mag een nieuw deel openen.quote:
40+ / Oefentopic! Deel 4quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had de lapo, dus jij mag een nieuw deel openen.![]()
Kan er daar verder geoefend worden en hier de aanmeldingen gedaan worden.
Nee dank je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je snel genoeg post krijg je een abo cadeau
Laat mij maar in mijn grot.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eeuwige roem voor een minuut of 5.
Je denkt serieus dat we het halen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eeuwige roem voor een minuut of 5.
Ja hoor, want dan starten we allemaal gelijk en dan zal het wel goed komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat we het halen?
Ik zeg 10 minuten
Minimaal 50 zijn wel nodigquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat we het halen?
Ik zeg 10 minuten
Ah, wist niet eens dat dat zo kort konquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik maar op je sterren, dan zie je het onderaan de pagina wel ergens staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |