Ah, wist niet eens dat dat zo kort konquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik maar op je sterren, dan zie je het onderaan de pagina wel ergens staan.
En wanneer zal ons record aangevallen worden van die 50 minuten?quote:
Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
En wanneer zal ons record aangevallen worden van die 50 minuten?
Ik wil eigenlijk liever meedoen met langzaamste topic ooit bedenk ik me nu
Ik wilde het al proberen door een dementietopic te openen, maar nog niet iedereen schijnt er last genoeg van te hebben.quote:
Dat is niet handig, die kunnen ze nooit terugvindenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde het al proberen door een dementietopic te openen, maar nog niet iedereen schijnt er last genoeg van te hebben.
Dan blijft het er lekker rustig, en daar ging het toch om?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde het al proberen door een dementietopic te openen, maar nog niet iedereen schijnt er last genoeg van te hebben.
Vreemd genoeg is dat topic nog steeds niet vergetenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet handig, die kunnen ze nooit terugvinden
Nee juist niet, doordat nog niet iedereen er last van heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dan blijft het er lekker rustig, en daar ging het toch om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |