Ben ik toch nog ergens onmisbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Jij kunt zo snel typen jij bent echt onmisbaar.
[..]![]()
We zullen trouwens heel veel users nodig hebben om een kans van slagen te hebben (3 postings per seconde is echt heel veel), dus hoe meer FOK!vriendjes en vriendinnetjes iedereen weet over te halen om mee te doen hoe beter.
Spread the word .
Ja 40+ he!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef Moppieee het volgende:
Schattig dat de rollator wint trouwens.
quote alt S is het snelstequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom is dat sneller dan gewoon quoten?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Joezi het volgende:
MAar niet 2 keer dezelfde quote, ddat mogen mods alleen
quote:
Dat moet ik dan nog maar gaan oefenen in het oefentopic. Met gewoon quoten kom ik aan 1 post per 2-3 seconden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Joezi het volgende:
MAar niet 2 keer dezelfde quote, ddat mogen mods alleen
Ait.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Mocht je mee willen doen, maar heb je het idee dat je het (tijdstip) zou kunnen vergeten, post het dan in dit topic en dan zal ik een uur van tevoren herinneringsquotes plaatsen, zodat je alsnog op de hoogte wordt gebracht.
Uh nee dat kan ik ook niet hoor. Uh kan het wel. Ik heb weleens gehad in een live topic van vbl dat het niet konquote:
Ik heb momenteel ongeveer 35 users die hebben aangegeven mee te willen doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kt, weet je al hoeveel deelnemers er inmiddels zijn?
Mooi zeg. Er zullen er nog wel een paar bij komen, dus dat is helemaal geen slecht aantal om mee van start te gaan, als dat percentage inderdaad af mocht vallen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ongeveer 35 users die hebben aangegeven mee te willen doen.
Net zoals op feestjes ga ik er vanuit dat minimaal 30% niet kan of het vergeten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |