yes ik hoorde al iets in een geheime maar kleine subforum het ook gingen proberen.quote:
Dat is een hele rare zin hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:30 schreef DieselTank het volgende:
[..]
yes ik hoorde al iets in een geheime maar kleine subforum het ook gingen proberen.
Van wiequote:Op donderdag 5 maart 2015 19:30 schreef DieselTank het volgende:
[..]
yes ik hoorde al iets in een geheime maar kleine subforum het ook gingen proberen.
Als je de OP goed had gelezen, dan had je gezien dat alle users welkom zijn, ongeacht waar ze posten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:27 schreef DieselTank het volgende:
Maar waarom kan ONZ / KLB het niet ????? Wij gaan dan volgende week zondag even een topicje volspammen..
Net zoals jij tijdelijk geen ABO hebt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:48 schreef SiIk het volgende:
Denken dat ABO verslagen kan worden
Dat zal altijd hoogstens tijdelijk zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net zoals jij tijdelijk geen ABO hebt?
Hopelijk ook de postsnelheid.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Teveel in ONZ/KLB posten tast de hersenen aan
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze mentaal idd ook niet zo snel zijn
Beetje stoken kan geen kwaadquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]Laten we ze nou niet boos maken dan gaan ze er juist tegenaan natuurlijk.
Levert mss wel mooie paintplaatjes op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef Karina het volgende:
Laten we ze nou niet boos maken dan gaan ze er juist tegenaan natuurlijk.
Daarom zei ik het, om ze op een idee te brengenquote:
Oe leuke paints zijn altijd meegenomen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Levert mss wel mooie paintplaatjes op.
verdiend staat beter.quote:
Even respect voor de jongeren hea?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |