Droom zacht Choco ..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet dus ik ga mijn bed in. Fijne nacht verder heren.
Ik zie wel zondag, ik doe gewoon wat ik altijd doe. Enteren, alleen is het dan minder belangrijk wat ik enter.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
Ok testen gaat al stuk beter ..
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=115&reeks=
Juist ... Dat maakt niet zoveel uit.. Zou mooi zijn als er een verhaallijn tussen zit... Non Abo's hebben meer tijd.. Je zou zeg 10 regels klaar kunnen zetten zodat je gewoon iets zinnigs post ...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie wel zondag, ik doe gewoon wat ik altijd doe. Enteren, alleen is het dan minder belangrijk wat ik enter.
Ik en iets zinnigs posten?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist ... Dat maakt niet zoveel uit.. Zou mooi zijn als er een verhaallijn tussen zit... Non Abo's hebben meer tijd.. Je zou zeg 10 regels klaar kunnen zetten zodat je gewoon iets zinnigs post ...
Select, Ctrl C, enter Ctrl V tab tab enter
Ja ... Maar bv een promo zin voor je zoon verdeelt over 10 kleine regeltjes ...quote:
Ik denk niet na, ik lees en ik haak in, en er zal altijd wel onzin uitkomen, ik weet niet of mijn zoon er zondag is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Maar bv een promo zin voor je zoon verdeelt over 10 kleine regeltjes ...
Ik als
Mo je vader
wens je
blablabla en zo
hoef je verder ook niet na te denken
Gewoon een ideetje
Ik heb ook geen plan of zo.. Ik zie wel .. zal wel hard gaan... Maar als non-abos heb je iets meer tijd Dus zou jeje een verhaal kunnen doen, of een simpele one-liner...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet na, ik lees en ik haak in, en er zal altijd wel onzin uitkomen, ik weet niet of mijn zoon er zondag is.
Jij bent toch goed in dat soort dingen. Ik doe echt gewoon wat ik altijd doe, alleen hou ik me normaal nog in, want men zegt altijd ook irl, vent hou eens je kop, jij lult aan 1 stuk door. Tja, en dat is vaak zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen plan of zo.. Ik zie wel .. zal wel hard gaan... Maar als non-abos heb je iets meer tijd Dus zou jeje een verhaal kunnen doen, of een simpele one-liner...
Tip is updates uitschakelen..
Tip 2 : lul aan een stuk door maar dan wel in stukjes.. tab tab enterquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent toch goed in dat soort dingen. Ik doe echt gewoon wat ik altijd doe, alleen hou ik me normaal nog in, want men zegt altijd ook irl, vent hou eens je kop, jij lult aan 1 stuk door. Tja, en dat is vaak zo.
Ok, thnx. Elke post is er 1 ook al zijn het 3 woorden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tip 2 : lul aan een stuk door maar dan wel in stukjes
Bedenk iets in je hoofd en post it woord bij woord ... quoten of niet , moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, thnx. Elke post is er 1 ook al zijn het 3 woorden.
Dat is teveel tijdverlies dan. 1 minuut en 45 seconden is vrij kort.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedenk iets in je hoofd en post it woord bij woord ... quoten of niet , moet je zelf weten
Als non Abo heb je 10 sec tijd voor je volgende post... Eerder krig je een alert en dat vertraagd alleen maaquote:
Ok, ik ben ja non abo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als non Abo heb je 10 sec tijd voor je volgende post... Eerder krig je een alert en dat vertraagd alleen maa
105 seconden ....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is teveel tijdverlies dan. 1 minuut en 45 seconden is vrij kort.
Post gewoon wat je kunt OK .. Ik bedoel niets is verplicht ... Misschien slaap ik ook wel op dat tijdstip .quote:
Ik slaap nooit om die tijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Post gewoon wat je kunt OK .. Ik bedoel niets is verplicht ... Misschien slaap ik ook wel op dat tijdstip .
We krijgen van KT toch de evaluatie van hoeveel mensen gepost hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er nou 300 personen zijn die 1 of 2 post plaatsen zijn we snel klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |