quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Aber beklecker nicht das Sofa, Sofa!"
Ja, ik ben een echte Zappa fan, een van mijn afwijkingen.quote:
Ik heb alleen deze LP ooit gekochtquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik ben een echte Zappa fan, een van mijn afwijkingen.
Moet je PP ff mailen die heeft nog een oude Thorens staanquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg ook al een paar jaar er eentje aan te schaffen
Heb mijne nog steeds (bouwjaar 1979}, weliswaar staat ie in de kelder, maar ooit zet ik hem weer boven. Moet eerst nog een hoop doen o.a. eens de boel witten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg ook al een paar jaar er eentje aan te schaffen
Ik ben juist blij dat ik van dat ding af ben, nam alleen maar ruimte in beslag en mijn lp's ga ik toch niet meer luisteren, daar hebben we nu andere technieken voor. Om muziek te luisteren dan.quote:
Zoiets had ik ook.. Mijn huidige installatie heeft geen eens een aansluiting voor de pickup...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik van dat ding af ben, nam alleen maar ruimte in beslag en mijn lp's ga ik toch niet meer luisteren, daar hebben we nu andere technieken voor. Om muziek te luisteren dan.![]()
Lp's blijven veilig opgeborgen staan.
Mijn dochter ging naar de Mediamarkt voor een receiver met phono aansluiting speciaal voor haar platenspeler, die knul die haar hielp wist niet eens dat je er een phono aansluiting voor moet hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook.. Mijn huidige installatie heeft geen eens een aansluiting voor de pickup...
PP doet ook aan platen inkoop
Ik heb geen eens meer een installatie, doe bijna alles via mijn pc luisteren. Of de autoradio.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook.. Mijn huidige installatie heeft geen eens een aansluiting voor de pickup...
PP doet ook aan platen inkoop
Tegenwoordig heb je van die usb-platenspelers waar je je oude LPs kunt opnemen op de computer ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dochter ging naar de Mediamarkt voor een reciever met phono aansluiting speciaal voor haar platenspeler, die knul die haar hielp wist niet eens dat je er een phono aansluiting voor moet hebben.
Ja, maar mijn PC hangt ook aan de receiver met gewoon 2 vette stereoboxen Magnat Vector 3. Ik luister alles TV en PC via dat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer een installatie, doe bijna alles via mijn pc luisteren. Of de autoradio.![]()
Cassettebandjes heb ik lang geleden al allemaal weggedaan.![]()
Oh wacht, ligt vast nog wel ergens een draagbare cd speler. Maar waar zou ik ff niet weten.
en dat werkt primaquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je van die usb-platenspelers waar je je oude LPs kunt opnemen op de computer ...
Ik heb idd alles digitaal... En gebruik verder mn Homecinema set voor het geluid of idd ook de pc ....quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer een installatie, doe bijna alles via mijn pc luisteren. Of de autoradio.![]()
Oh wacht, ligt vast nog wel ergens een draagbare cd speler. Maar waar zou ik ff niet weten.
Heb al mijn cassettebandjes nog. Inclusief de opnames waarop ik als puber in een bandje speelde.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
Zou toch maar eens kijken of dat nog bruikbaar is en kopieren voor het te laat isquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al mijn cassettebandjes nog. Inclusief de opnames waarop ik als puber in een bandje speelde.
Die gaan natuurlijk nooit weg gedaan worden.
Wij zijn meer van de oude stempel, echte stereofielen. Old school.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je van die usb-platenspelers waar je je oude LPs kunt opnemen op de computer ...
Geregeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik mijn hele partij dvd's in één keer verkocht en ze zijn al opgehaald![]()
die man woonde hier vlakbij is bijna mijn buurman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |