Die heeft dr beste tijd wel gehad iddquote:
Mijn beste tijd moet nog komenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw beste tijd is nu?![]()
kan ook natuurlijk
ik ga er voor het gemak van uit dat die mannen een jaar of 70 jaar zijn, dus dan zou jij 35 jaarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak van uit dat ik nu op de helft zit
Hallo Fennquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga er voor het gemak van uit dat die mannen een jaar of 70 jaar zijn, dus dan zou jij 35 jaar
moeten zijn
Ja man, sorry dat ik zo dronken wasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo Fenn, kan je me nog van het feest in die jacthaven? Was lachen heh?
Ik d8 dat zij al was overledenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Ze is ook niet meer zo 'groot', maar da's geen ramp
Doe je mee zondag? Ja toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:05 schreef sly-nl het volgende:
Zag net dat er een recordpoging komt.
Leuk idee, maar als je kijkt naar dat vorige record en kijkt hoe krap er gepost is op iedere volgende post, lijkt het me schier onmogelijk.
Verder nog 40 plus tips op het gebied van aambeien? Heb wat last.
Ik bedoel op de helft van mijn leven, niet op de helft van die mannenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga er voor het gemak van uit dat die mannen een jaar of 70 jaar zijn, dus dan zou jij 35 jaar
moeten zijn
Ja, ik blijf wel altijd braaf da's waarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Is ok, je was braaf![]()
Hoe is het met dat Griekse orakel van je?
Denk het wel. Als ik niet op pad ben en er aan denk ben ik paraatquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je mee zondag? Ja toch?![]()
en eh... aambeien.. ik heb geen ervaring daarmee, heb je iets in je poepertje laten stoppen dan?
daar schijn je ze van te krijgen
Oké, leuk als je meedoetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het wel. Als ik niet op pad ben en er aan denk ben ik paraat![]()
Nee, toch? ik dacht van persen o.a.
Ze zijn van je geschrokken denk ik... of ze moeten nog even wennenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef sly-nl het volgende:
Hallo allen (drie exemplaren meen ik, maar goed).
Tip: wild tales (als je download that is). Gisteren gekeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik blijf wel altijd braaf da's waar![]()
Mijn Griekse orakel zit lekker te zappen op de bank![]()
ik denk dat we straks een filmpie gaan kijken
Jij ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, leuk als je meedoet![]()
O ja van persen kan je ze ook krijgen, da's waar .... meer vezels eten sly, dan kan je beter kakken
denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |