GC / [KSC #6830] Verder hunten op Vrijdagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]![]()
Ach wat extra gasten ... Hoop wel dat ze extra chickenwings meenemen
ik eet geen kipquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]![]()
Ach wat extra gasten ... Hoop wel dat ze extra chickenwings meenemen
Thxquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GC / [KSC #6830] Verder hunten op Vrijdag
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, dat wist ik, maar doelde meer op het tijdstip
incidenteel een post op m'n werk, of als ik te lui ben laptop te pakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:46 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom zit ik mobiel ook vrijwel nooit op het forum
Ik heb tijdens werk geen behoefte om te postenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
incidenteel een post op m'n werk, of als ik te lui ben laptop te pakken
Tussen 'oefenen'en '5'' had ik een pauze, ik had 4 posts in 10 seconden en daarna 5 posts in 11 seconden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
9 postings in 52 seconden. Klinkt niet echt alsof Alt-S nou zoveel sneller is.
Maar daarna weer oefenen hoor, met 5 posts in 48 seconden gaan we het niet halenquote:
zonder ABO is erg snel posten ook onmogelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarna weer oefenen hoor, met 5 posts in 48 seconden gaan we het niet halen
O ja, dat vergeet ik elke keer, dan is het aantal posts van Roosje nog netjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder ABO is erg snel posten ook onmogelijk
Welke window wil je precies openzetten? Het juiste topic vinden is stap 1.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:41 schreef Koen66 het volgende:
15 windows openen, post vooraf klaarzetten, en met korte tussenpozen er in knallen
ah verdammt jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke window wil je precies openzetten? Het juiste topic vinden is stap 1.
Maar oefenen is dan ook niet nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder ABO is erg snel posten ook onmogelijk
naja, een paar posts van niet ABO leden kan het verschil ook makenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga even oefenen met een post plaatsen precies op .00
ja, ook belangrijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meeposten is uiteraard wel nodig, maar je snelheid oefenen als je 10 sec. heb nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja, een paar posts van niet ABO leden kan het verschil ook maken
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja, een paar posts van niet ABO leden kan het verschil ook maken
Die paar seconden wachten we wel hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom? De klok gaat toch pas lopen vanaf het openen van het topic?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker, maar ten eerste is een "ronde" tijd als OP natuurlijk het allermooiste en verder heb je wrs wel gelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Waarom? De klok gaat toch pas lopen vanaf het openen van het topic?
Ik zou er geen moeite aan verspillenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker, maar ten eerste is een "ronde" tijd als OP natuurlijk het allermooiste en verder heb je wrs wel gelijk.![]()
Nog 1 keer oefenen met deze posting.
Komt door dat gebaggerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De pc liep bijna vast toen ik drinken wilde typen.
Ik vond het al zo vreemd, het leek alsof je dacht dat je koffie wasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De pc liep bijna vast toen ik drinken wilde typen.
Koekoekquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd, het leek alsof je dacht dat je koffie was
Quoten is volgens mij toch het allersnelste, alleen moet er wel iets staan om te quoten, dus de eerste postings kan dat niet echt. Daarna wel.quote:
Echt veel moeite is het niet merk ik nu.quote:
Zondagavond maakt het idd niet uit wat je neerzet. Dan gaat het alleen om zo snel mogelijk posten en het record halen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar hoe maak je dan een topic snel vol zonder dat het gebagger is? Als ik iets interessants moet vertellen duurt dat toch veel langer?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:59 schreef tailfox het volgende:
maar ik ben een klein geel visje in een zee van blauuwww
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Sneller posten danquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:07 schreef drakin het volgende:
bijvoorveel steeds een smilie, na 20 heb je een abo
quote:
quote:
quote:
Probeer eens berichten achter elkaar te quoten. Mogen ook die van jezelf zijn.Scheelt typwerk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:09 schreef drakin het volgende:
duurt nog te lang tussen 2 berichten in bij mij
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Probeer eens berichten achter elkaar te quoten. Mogen ook die van jezelf zijn.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |