Het topic wordt geopend in 40+.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:04 schreef Karzai het volgende:
ik heb er niet van geslapen, misschien een domme vraag maar waar wordt de recordpoging gehouden
Max. 1 per secondenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:42 schreef HPLC het volgende:
Iemand die het tijdslimiet tussen 2 posten weet? Ik dacht met abo kan je snel achter elkaar posten, maar deed het steeds te snel, waardoor ik dubbel moest klikken![]()
Nice.quote:
Helaas kan ik de OP niet meer aanpassen, omdat er gisteren een beetje hysterisch werd gedaan, maar ik zal even met Karina overleggen. Dan kan er vast wel iets geregeld worden.quote:
Dat is heel lief van jequote:Op zondag 8 maart 2015 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil jullie veel succes en plezier wensen.
Er is een apart topic waar je uitgebreid kan testen:40+ / Oefentopic! #10quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Hier wil ik wel deel van uitmaken, tevens een excuus om na al die tijd uitstellen weer een abo te nemen.
quote:
Om 21.00 uur zal ik een laatste herinneringsquote plaatsen voor iedereen.quote:
Tetten.quote:
*meldt*quote:
ik hoor bijna tot de doelgroep dus tja, kan niet achterblijven.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs onze voormalige mod meldt zich! *pinkt traantje van ontroering weg*.
quote:Op zondag 8 maart 2015 11:42 schreef HPLC het volgende:
Iemand die het tijdslimiet tussen 2 posten weet? Ik dacht met abo kan je snel achter elkaar posten, maar deed het steeds te snel, waardoor ik dubbel moest klikken![]()
Dat is idd met een abo, ja. Zonder abo geeft 'ie sneller de melding. Ik denk 5 of 10 seconden ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door chufi op 08-03-2015 18:00:08 ]
Volgens mij wel ja!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef richolio het volgende:
In welk topic wordt dit gedaan? Wordt die dan om 2200 gemaakt?
Ik roep ook al heel lang dat ik bijna tot de doelgroep behoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef Cat22 het volgende:
ik hoor bijna tot de doelgroep dus tja, kan niet achterblijven.
Heb er net voor het eerst van mijn leven gepost.quote:
KT wil maar 1 poging doenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Moira. het volgende:
Ik zou trouwens wel gelijk een deel 2 maken, wellicht dat deel 2 sneller gaat dan deel 1
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Moira. het volgende:
Ik zou trouwens wel gelijk een deel 2 maken, wellicht dat deel 2 sneller gaat dan deel 1
Karina weet geeneens of ze erbij is ....quote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.
Heb al overlegd met Karina en een eventueel tweede deel zal meteen gesloten worden.
Goed plan, want er zijn van die 15-jarigen die zich niet kunnen inhoudenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.
Heb al overlegd met Karina en een eventueel tweede deel zal meteen gesloten worden.
Allemaal al geregeldquote:
Geen zin in dat het gaat zoals gisteren, maar er zal uiteraard wel gelegenheid zijn om achteraf na te praten als daar behoefte aan is, zolang het maar geen verkapte nieuwe poging wordt.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef D. het volgende:
Goed plan, want er zijn van die 15-jarigen die zich niet kunnen inhouden
Heb al een laatste herinnering klaar staan die een uurtje vantevoren geplaatst zal worden met de laatste updates.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:33 schreef D. het volgende:
Wat gaat de TT worden waar we naar moeten zoeken?
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:37 schreef Kingstown het volgende:
Toch maar besloten om de caps iig achterwege te laten. Dat vind ik echt té lelijk.
Als het niet lukt, dan is het de schuld van sacha. Altijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:39 schreef D. het volgende:
Nu weet ik zeker dat het gaat slagen, maar mocht dat niet lukken dan ligt het aan jouw koppigheid![]()
Tijdje geleden alweer, ruim een half jaar ofzo hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik roep ook al heel lang dat ik bijna tot de doelgroep behoor.
[..]
Heb er net voor het eerst van mijn leven gepost.Die sterren staan je trouwens goed!
Naar sushi eten, erg vervelend...quote:Op zondag 8 maart 2015 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even naar sushi eten, maar beloof op tijd terug te zijn.
Honkbalknuppel, ik zou gewoon je toetsen met de hand beroeren...quote:Op zondag 8 maart 2015 18:12 schreef Kingstown het volgende:
- Laatste herinnering staat klaar
- Topic staat klaar
- Lijstje met uitspraken die ik wil maken in het topic staat klaar
- Honkbalknuppel staat klaar
Ik ben er klaar voor.
ik mis de tips voor verschillende browsersquote:Op zondag 8 maart 2015 18:12 schreef Kingstown het volgende:
- Laatste herinnering staat klaar
- Topic staat klaar
- Lijstje met uitspraken die ik wil maken in het topic staat klaar
- Honkbalknuppel staat klaar
Ik ben er klaar voor.
Jawel.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, die leest toch niemand.
Daar hebben ze wekkers en alarmbellen voor uitgevonden.quote:
Deel ze vooral met ons. Ik ben al blij dat ik weet wat een browser is.quote:
Ok, nu ga je te ver.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de SC ook he, het afvoerputje van KLB
Op 40+ is de SC ook het afvoerputje. Is dat niet op bijna elk subforum het geval?quote:
Sushiquote:Op zondag 8 maart 2015 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even naar sushi eten, maar beloof op tijd terug te zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
Ik zit er klaar voor:Al vanaf half 6, tot 10 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja handig, kun je ook nog met verschillende accounts tegelijk postenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mis de tips voor verschillende browsers
Moet je ze wel hebben natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja handig, kun je ook nog met verschillende accounts tegelijk posten
Neequote:Op zondag 8 maart 2015 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar tegenwoordig geen KingToppie meer mee bedoeld wordt?
Wekker zetten.quote:
Wekker zetten.quote:
Gewoon zin maken!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als ik zin heb pleur ik ook wel een paar posts neer
dat kost teveel tijdquote:Op zondag 8 maart 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen ABO, dus gewoon 3 tabs openen en om de beurt posten...
zeg ik ook wel eens tegen meisjes, maar dat valt niet altijd goedquote:
Nah... Maar als ik mobiel zit dan is 3 tabs wel een goed idee.quote:
Kijk maar hoe je het doet ... Ook succesquote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... Maar als ik mobiel zit dan is 3 tabs wel een goed idee.
Op de laptop is klieren met klonen in verschillende browsers leuker
rustig roosquote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nog bijna anderhalf uur! Het voelt een beetje als een jaarwisseling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |