ik hoor bijna tot de doelgroep dus tja, kan niet achterblijven.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs onze voormalige mod meldt zich! *pinkt traantje van ontroering weg*.
quote:Op zondag 8 maart 2015 11:42 schreef HPLC het volgende:
Iemand die het tijdslimiet tussen 2 posten weet? Ik dacht met abo kan je snel achter elkaar posten, maar deed het steeds te snel, waardoor ik dubbel moest klikken![]()
Dat is idd met een abo, ja. Zonder abo geeft 'ie sneller de melding. Ik denk 5 of 10 seconden ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door chufi op 08-03-2015 18:00:08 ]
Volgens mij wel ja!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef richolio het volgende:
In welk topic wordt dit gedaan? Wordt die dan om 2200 gemaakt?
Ik roep ook al heel lang dat ik bijna tot de doelgroep behoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef Cat22 het volgende:
ik hoor bijna tot de doelgroep dus tja, kan niet achterblijven.
Heb er net voor het eerst van mijn leven gepost.quote:
KT wil maar 1 poging doenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Moira. het volgende:
Ik zou trouwens wel gelijk een deel 2 maken, wellicht dat deel 2 sneller gaat dan deel 1
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Moira. het volgende:
Ik zou trouwens wel gelijk een deel 2 maken, wellicht dat deel 2 sneller gaat dan deel 1
Karina weet geeneens of ze erbij is ....quote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.
Heb al overlegd met Karina en een eventueel tweede deel zal meteen gesloten worden.
Goed plan, want er zijn van die 15-jarigen die zich niet kunnen inhoudenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, nee....er komt maar 1 poging. Alles of niets. Als het mis gaat, dan hebben we pech gehad.
Heb al overlegd met Karina en een eventueel tweede deel zal meteen gesloten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |