Allemaal al geregeldquote:
Geen zin in dat het gaat zoals gisteren, maar er zal uiteraard wel gelegenheid zijn om achteraf na te praten als daar behoefte aan is, zolang het maar geen verkapte nieuwe poging wordt.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:32 schreef D. het volgende:
Goed plan, want er zijn van die 15-jarigen die zich niet kunnen inhouden
Heb al een laatste herinnering klaar staan die een uurtje vantevoren geplaatst zal worden met de laatste updates.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:33 schreef D. het volgende:
Wat gaat de TT worden waar we naar moeten zoeken?
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:37 schreef Kingstown het volgende:
Toch maar besloten om de caps iig achterwege te laten. Dat vind ik echt té lelijk.
Als het niet lukt, dan is het de schuld van sacha. Altijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:39 schreef D. het volgende:
Nu weet ik zeker dat het gaat slagen, maar mocht dat niet lukken dan ligt het aan jouw koppigheid![]()
Tijdje geleden alweer, ruim een half jaar ofzo hahaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik roep ook al heel lang dat ik bijna tot de doelgroep behoor.
[..]
Heb er net voor het eerst van mijn leven gepost.Die sterren staan je trouwens goed!
Naar sushi eten, erg vervelend...quote:Op zondag 8 maart 2015 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even naar sushi eten, maar beloof op tijd terug te zijn.
Honkbalknuppel, ik zou gewoon je toetsen met de hand beroeren...quote:Op zondag 8 maart 2015 18:12 schreef Kingstown het volgende:
- Laatste herinnering staat klaar
- Topic staat klaar
- Lijstje met uitspraken die ik wil maken in het topic staat klaar
- Honkbalknuppel staat klaar
Ik ben er klaar voor.
ik mis de tips voor verschillende browsersquote:Op zondag 8 maart 2015 18:12 schreef Kingstown het volgende:
- Laatste herinnering staat klaar
- Topic staat klaar
- Lijstje met uitspraken die ik wil maken in het topic staat klaar
- Honkbalknuppel staat klaar
Ik ben er klaar voor.
Jawel.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, die leest toch niemand.
Daar hebben ze wekkers en alarmbellen voor uitgevonden.quote:
Deel ze vooral met ons. Ik ben al blij dat ik weet wat een browser is.quote:
Ok, nu ga je te ver.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de SC ook he, het afvoerputje van KLB
Op 40+ is de SC ook het afvoerputje. Is dat niet op bijna elk subforum het geval?quote:
Sushiquote:Op zondag 8 maart 2015 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even naar sushi eten, maar beloof op tijd terug te zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
Ik zit er klaar voor:Al vanaf half 6, tot 10 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |