Dat maakt natuurlijk niet uit. Het is in het 40+ forum. Dat telt enkel.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het had ook gewoon 40+ moeten zijn. Anders is het niet echt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:07 schreef AF_ het volgende:
Record gaat door, verzamelt allen hier
TV / [TV SC #2212] Drugs are bad
Ja, maar het was te voorspellen dat het nu massaal zou worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk niet uit. Het is in het 40+ forum. Dat telt enkel.
waarom in de sc? maak dan een apart topicquote:
Neeee! Gekkie!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Na ampel beraad heb ik besloten om de poging vanavond niet door te laten gaan.
Wat bedoelt was als een ludiek 40+ initiatief (wat de 40-plussers een beetje inschattende wrs. toch niet gelukt zou zijn ) is helaas verworden tot een actie waar voor mij ondertussen de lol vanaf is gegaan en waarvan ik op dit moment inschat dat het meer ellende dan plezier op gaat leveren. Op een niet leuke manier.
Mijn oprechte excuses aan de users die hier tijd in hebben gestoken en aan de users die zich er oprecht op verheugd hadden, maar blijkbaar had ik e.e.a. toch anders moeten aanpakken bij de uitvoering van dit idee.
Mochten er vragen zijn, dan kun je die altijd stellen, maar de kans dat ik diepgaand antwoord ga geven is niet groot.
[..]
Troefkaart uitgespeeld.
Denk je dat je met alleen de vaste 40+ users dat record gaat verbreken?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar het was te voorspellen dat het nu massaal zou worden.
Wij doen elke zondag een pogingquote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef Voxs het volgende:
aha, TV dacht ook eentje te doen vandaag? Zoja: flauw.
ABO is leuk en aardig, maar daar komt niemandquote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neeee! Gekkie!![]()
Jullie gaan gewoon die poging doen, het record halen en dan gaat ABO weer haar best doen om het terug te pakken. We hebben het hier toch over gehad, concurrentie is leuk!
Het moet gewoon doorgaan anders heb ik vanavond niets om over te mopperen en daar had ik me op verheugd.
wij hoeven niet eens een poging te doen, we kunnen het ook zonder hunquote:
Oke, duidelijkquote:
Hokjesgeest.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wij hoeven niet eens een poging te doen, we kunnen het ook zonder hun
geef ik niet omquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |