abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:49:55 #1
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012305


:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten over van alles en nog wat. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:51:11 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150012385
Mooie redding Yv.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:51:18 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.
Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger :'). En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf :').

Zo'n afbreuk aan een tof verhaal O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:51:40 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
Mooie redding Yv.
Mwa, duurde wel lang :7. Krijg je met die tails :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:51:52 #5
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger :'). En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf :').

Zo'n afbreuk aan een tof verhaal O+.
Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde weer :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:52:16 #6
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mwa, duurde wel lang :7. Krijg je met die tails :P.
Ja, stond al zo raar, lol.
Kmt vast door dat gepraat over beestjes hier
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:53:26 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde deel weer :)
Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:54:05 #8
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.
Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:54:50 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.
Als ie z'n muil opentrekt gaan m'n nekharen al overeind staan :').

Ik ga 't zien, ga verder kijken wanneer het seizoen afgelopen is, gewoon alles achter elkaar :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:54:55 #10
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:55:52 #11
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger :'). En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf :').

Zo'n afbreuk aan een tof verhaal O+.
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:56:51 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.

Regina is tof. Zonder Regina geen verhaal.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:56:56 #13
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Ja, mja dat was toen, nu is het nu. Dus nu moet ze blijven want happy family enzulks :r
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:57:02 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150012664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Het komt allemaal goed liefjes
Liefjes, in jouw post?

There is hope for you yet O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:57:40 #15
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Liefjes, in jouw post?

There is hope for you yet O+
Het is bijna morgen, dus ik dacht het kan wel.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:57:52 #16
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.

Regina is tof. Zonder Regina geen verhaal.
Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.
Toen ze Cora vermoorden hadden ze Regina ook af moeten maken.
En moeders houden ook van irritante kinderen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:58:21 #17
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012733
De dwergen waren betere bestuurders geweest dan Charming en Snow.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:58:50 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.
Toen ze Cora vermoorden hadden ze Regina ook af moeten maken.
En moeders houden ook van irritante kinderen.
Nee, Regina is cool.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:59:34 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, Regina is cool.
But she is evil, so I would have killed her.
Gold is cool.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:00:06 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012833
Henry mag wel dood. En Snow en Charming ook :). En dan kan Pan weer terug komen. Tof knulletje :). Epische serie, Pan, Regina en Gold.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150012837
Over welke serie/film gaat dit nou?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:00:21 #22
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:00:34 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:59 schreef Royco1 het volgende:

[..]

But she is evil, so I would have killed her.
Gold is cool.
En evil als de pest :'). Maar wel totaal awesome, ja _O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:01:10 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Slechterikken cool vinden :N
Everything is not black or white, it is 50 shades of grey :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:01:44 #25
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

En evil als de pest :'). Maar wel totaal awesome, ja _O_.
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:01:48 #26
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012918
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Everything is not black or white, it is 50 shades of grey :7.
haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:17 #27
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012944
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Everything is not black or white, it is 50 shades of grey :7.
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:18 #28
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Ja, vind dat wel mooi, en zorgt voor mooie plottwists.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:38 #29
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012966
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Emma wel bij Hook, want Hook :9
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:54 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012975
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:03:43 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Ik denk dat zij Charming domineert.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:03:48 #32
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.

[..]

Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:11 #33
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013035
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat zij Charming domineert.
Denk ik ook, sissy dat hij er is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:37 #34
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat zij Charming domineert.
Bent over boy
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:38 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:05:40 #36
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè ;).
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:07:22 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten :).

En toen ze ook nog eens magie ging leren, dark magic, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:07:34 #38
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ja,arm klein onschudig kind toen nog. Stiefmoeders zijn gewoon gemeen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:08:17 #39
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten :).

En toen ze ook nog eens magie ging leren, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
Ze had hem sowieso vermoord.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:16 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ze had hem sowieso vermoord.
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:38 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013249
Zo zie je maar weer, don't trust anyone 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:53 #42
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Naw, ze was er wel achter gekomen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:10:05 #43
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:06 #44
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:12 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Naw, ze was er wel achter gekomen.
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:31 #46
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
Dacht dat jij ook bij was? Sorry!!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:12:18 #47
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.

[..]

Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:13:10 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013398
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.

Regina had Snow gewaarschuwd, hé :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150013410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Jij en Fylax. Schrijf maar op.
:@
(she/her)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:13:37 #50
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.
Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:14:04 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013427
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.
Heel goed argument. Chapeau.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:15:21 #52
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heel goed argument. Chapeau.
Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:15:50 #53
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013506
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
Kijk jij nou maar eerst verder voordat er nog meer spoilers voor je zijn.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:16:09 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:16:29 #55
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Kijk jij nou maar eerst verder voordat er nog meer spoilers voor je zijn.
Ja, eerst even walking dead kijken en dan ga ik weer verder
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:17:36 #56
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013586
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, eerst even walking dead kijken en dan ga ik weer verder
Daar ben ik mee gestopt sinds dit seizoen, geen zin meer in, originaliteit is weg en het werd gewoon onsmakelijk, genoeg ander leuks nog gelukkig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:17:46 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
Ik was wel serieus, op het gedeelte dat jij al haat omdat een kind is na.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:18:29 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik was wel serieus, op het gedeelte dat jij al haat omdat een kind is na.
Oh vast wel, ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150013638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
manmanman wat chagrijnig weer.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:19:37 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

manmanman wat chagrijnig weer.
Ik ben helemaal niet chagrijnig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:19:40 #61
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh vast wel, ja.
Oh kom op, je kent me toch al wel iets langer dan vandaag om te weten dat ik ook graag wat minder serieuze dingen er doorheen gooi.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:20:12 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013698
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh kom op, je kent me toch al wel iets langer dan vandaag om te weten dat ik ook graag wat minder serieuze dingen er doorheen gooi.
Ja, dat weet ik inderdaad. Daarom kan de discussie wel kappen hè, heeft toch geen zin. Want ik haat al omdat kind.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:21:21 #63
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik inderdaad. Daarom kan de discussie wel kappen hè, heeft toch geen zin. Want ik haat al omdat kind.
Oke, wilde je niet zo op je tenen trappen hoor.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:22:07 #64
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oke, wilde je niet zo op je tenen trappen hoor.
Ja, daar faalde je dan hè.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:22:32 #65
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, daar faalde je dan hè.
Ja, helaas ben ook ik niet perfect.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:24:49 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013854
Er staat weer heerlijk non-nieuws op de FP ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:34:24 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014265
Belle is wel leuk O+. Sowieso, Emilie O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 23:36:21 #68
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150014355
Welterusten allen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150014377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet chagrijnig.
Toch doe je net alsof Royco net je laatste koekje heeft opgevreten voor je neus.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:37:44 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
Welterusten allen :W
Slaap lekker :*.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

Toch doe je net alsof Royco net je laatste koekje heeft opgevreten voor je neus.
Oké.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:40:28 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014522
Iemands laatste koekje voor diegene zijn of haar neus opeten is sowieso niet aardig ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:41:17 #72
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150014555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef Samzz het volgende:
Iemands laatste koekje voor diegene zijn of haar neus opeten is sowieso niet aardig ;(.
Misschien wel als het geen lekkere koekjes zijn :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:42:25 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Misschien wel als het geen lekkere koekjes zijn :)
Als het geen lekkere koekjes zijn zou ik er geen laatste van hebben :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:43:17 #74
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150014622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als het geen lekkere koekjes zijn zou ik er geen laatste van hebben :@.
Ik koop wel eens niet zo lekkere koekjes in de hoop dat ik ze dan niet allemaal een voor een opeet. :@
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:44:20 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik koop wel eens niet zo lekkere koekjes in de hoop dat ik ze dan niet allemaal een voor een opeet. :@
Ik koop eigenlijk nooit koekjes. Ben niet zo'n koekjesmens.

Maar, goed punt :9. Misschien moet ik maar eens ranzige chocolade gaan kopen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:45:34 #76
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150014703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik koop eigenlijk nooit koekjes. Ben niet zo'n koekjesmens.

Maar, goed punt :9. Misschien moet ik maar eens ranzige chocolade gaan kopen ;(.
Ook geprobeerd, werkt maar een klein beetje bij mij :{
I'm sad. ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:46:43 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ook geprobeerd, werkt maar een klein beetje bij mij :{
I'm sad. ;(
Logisch. Chocolade O+. Zelfs minder lekkere chocolade is nog steeds te lekker om te laten liggen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015290
:9
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:04:42 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Faxie het volgende:
:9
Hoe is het met je enkel :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe is het met je enkel :)?
Pijnlijk maar overleef het wel :P
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:06:35 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015611
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pijnlijk maar overleef het wel :P
I would assume so. Ziet er ook niet heel dramatisch uit :). Hoe kwam het?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015618
Laat wakker nog trouwens :o
pi_150015653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

I would assume so. Ziet er ook niet heel dramatisch uit :). Hoe kwam het?
Slechte landing in ondiep water toen ik iets nieuws probeerde ;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:08:02 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015662
Ik begin morgen om half elf en werk tot 21:00.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:08 schreef Samzz het volgende:
Ik begin morgen om half elf en werk tot 21:00.
Uitslapen :9
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:09:00 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015696
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Slechte landing in ondiep water toen ik iets nieuws probeerde ;(
Oh, dat is bagger, ja ;(. Ach, een tijdje rustig aan doen en dan gaat 't wel weer goed denk ik zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015774
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, dat is bagger, ja ;(. Ach, een tijdje rustig aan doen en dan gaat 't wel weer goed denk ik zo.
Mwa ik zit vrijdag of zaterdag alweer op het water hoor :P Wil wel mn gemiddelde hoog houden :9 Zit nu bijna op 1 op 3 dagen :9
pi_150015819
Nouja 1 op 3,5. Maar het is nog niet het seizoen he :9
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:12:41 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015849
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mwa ik zit vrijdag of zaterdag alweer op het water hoor :P Wil wel mn gemiddelde hoog houden :9 Zit nu bijna op 1 op 3 dagen :9
Ja, want het is natuurlijk alleen maar bevorderlijk je gekwetste enkel zo snel mogelijk weer zwaar te belasten :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, want het is natuurlijk alleen maar bevorderlijk je gekwetste enkel zo snel mogelijk weer zwaar te belasten :9.
Ik bespeur sarcasme :9
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:15:42 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015973
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik bespeur sarcasme :9
Heel goed :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015976
Ik ga echt niet 2 weken rust houden oid hoor :P Of het moet echt niet meer gaan... :P
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:15:54 #93
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015982
Nog even en ik kan m'n sarcasmebordje weggooien :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015993
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heel goed :D.
;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:16:19 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150016004
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Faxie het volgende:
Ik ga echt niet 2 weken rust houden oid hoor :P Of het moet echt niet meer gaan... :P
Dat zei ik ook. Nu zit ik met een blijvende blessure :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150016008
Ik moet weer verder hier :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:16:55 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150016030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:16 schreef Faxie het volgende:
Ik moet weer verder hier :*
Werk ze :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150016036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zei ik ook. Nu zit ik met een blijvende blessure :).
Kusje erop :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:18:11 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150016071
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kusje erop :*
Dat helpt niet, hè. Het is niet voor niets een blijvende blessure :). Al gaat 't wel steeds wat beter, bij bepaalde bewegingen blijft het zwak. Should've listened to the docter :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150017845
:9
pi_150018565
Mogguh :P
pi_150018579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
Oeps dubbelpost. Ik schaam me dood.

Maar ik kom nog wel eens langs, als dat mag van mod Faxie. :)
Natuurlijk mag dat O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:34:50 #103
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019373
Blugh. Slecht geslapen. Ik word er misselijk van als ik eraan denk nooit meer naast O+ te kunnen liggen ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_150019397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Californium het volgende:
Blugh. Slecht geslapen. Ik word er misselijk van als ik eraan denk nooit meer naast O+ te kunnen liggen ;(
Liefdesverdriet ;(

Wat is er gebeurd?
pi_150019400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemorgen!
Hey ware :7
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:43:05 #107
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019435
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:40 schreef rival het volgende:

[..]

Hey ware :7
Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.

Maar goedemorgen schatje
pi_150019510
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.

Maar goedemorgen schatje
Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!
Tenzij je net hetzelfde dacht natuurlijk, maar das wel erg rap.

Denk dat schatje een betere is idd ;)
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:48:24 #109
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019525
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef rival het volgende:

[..]

Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!
Tenzij je net hetzelfde dacht natuurlijk, maar das wel erg rap.

Denk dat schatje een betere is idd ;)
Minder nachtmerrie-gevoelig iig
pi_150019633
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:48 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Minder nachtmerrie-gevoelig iig
Heb je daar last van dan? Verklaard wel waarom je zo vroeg bent ;)
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:55:24 #111
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019669
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef rival het volgende:

[..]

Heb je daar last van dan? Verklaard wel waarom je zo vroeg bent ;)
Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.
pi_150019688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.
Zelf nooit zulke gevoelens gehad?
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:57:15 #113
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019709
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef rival het volgende:

[..]

Zelf nooit zulke gevoelens gehad?
Jawel, maar niet na 1 nachtje en dan ook niet zo uitgesproken.
pi_150019740
Sorry dat ik stoor.....

hoi :@
pi_150019754
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry dat ik stoor.....

hoi :@
We lagen net zo knus te kletsen in bed!
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:59:40 #116
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019756
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry dat ik stoor.....

hoi :@
Hey :W
pi_150019758
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef rival het volgende:

[..]

We lagen net zo knus te kletsen in bed!
oke doei ;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:07:09 #118
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019911
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

oke doei ;(
Sinds wanneer luister jij naar mannen? Gewoon gezellig hier blijven :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:08:09 #119
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019941
Ik krijg de kriebels van dat StemTinder, ik snap dat het een promotiemiddel is voor de Statenverkiezingen maar straks gaan mensen echt daardoor zo stemmen :{
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:08:42 #120
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150019956
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry dat ik stoor.....

hoi :@
Hoi. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150019996
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Sinds wanneer luister jij naar mannen? Gewoon gezellig hier blijven :)
Gezellig? :@
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef aeque het volgende:

[..]

Hoi. :)
Hallo :W
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:12:11 #122
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150020046
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:09 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gezellig? :@

[..]

Scherp :D
Nja kan mij niet voorstellen dat Rival een extra vrouw bewust zou weg sturen terwijl hij het ook gezellig kan hebben

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:21:05 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020244
Goedemorgen. Zware koppijn vanochtend :X. Gelukkig hielp 't molletje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150020289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Scherp :D
Nja kan mij niet voorstellen dat Rival een extra vrouw bewust zou weg sturen terwijl hij het ook gezellig kan hebben

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zo goed ken jij Rival dus ook al :D
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Zware koppijn vanochtend :X. Gelukkig hielp 't molletje.
Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aan :{

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:23:00 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:23:51 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020310
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ah zo goed ken jij Rival dus ook al :D

[..]

Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aan :{
:X. Sterkte :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150020346
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

:X. Sterkte :*.
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:26:59 #127
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150020378
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Hopen dat ooit snel komt dan. :*
Succes ermee.
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:28:01 #128
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150020410
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.
Ik heb nog steeds last van mijn schouder en nog steeds geen flauw idee wat ik gedaan heb dat het zo irritant aanvoelt. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150020424
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef aeque het volgende:

[..]

Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.
Ik heb nog steeds last van mijn schouder en nog steeds geen flauw idee wat ik gedaan heb dat het zo irritant aanvoelt. :')
Terug naar bed :') Ja i wish
In bed liggen is niet mijn favoriete bezigheid momenteel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:29:06 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:32:39 #130
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150020522
Goedemorgen O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:36:10 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020584
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Klopt :X. Hoofdpijn is imo wel de naarste pijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:36:19 #132
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150020591
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Terug naar bed :') Ja i wish
In bed liggen is niet mijn favoriete bezigheid momenteel.
Wat dan wel? :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen O+
Hoi :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150020630
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ah zo goed ken jij Rival dus ook al :D
Jullie denken maar wat :+
pi_150020639
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen O+
Mogguh

quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt :X. Hoofdpijn is imo wel de naarste pijn.
Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk ruk :D

quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:36 schreef aeque het volgende:

Wat dan wel? :P

Goede vraag, zolang het niet slapen is.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef rival het volgende:

[..]

Jullie denken maar wat :+
Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd. :*

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:39:16 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:39:12 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020653
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef rival het volgende:

[..]

Jullie denken maar wat :+
It's true.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150020737
Straks naar de kapper.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:42:37 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:42:42 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020743
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mogguh

[..]

Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk ruk :D

[..]

Goede vraag, zolang het niet slapen is.

[..]

Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd. :*
Alle pijn aan het hoofd is ruk ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:42:42 #138
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150020744
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:

Goede vraag, zolang het niet slapen is.

Ga je Twister spelen. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:42:50 #139
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150020749
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Straks naar de kapper.
Kort en pittig? :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150020763
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef aeque het volgende:

[..]

Ga je Twister spelen. :P
Mag ik even bedanken? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Kort en pittig? :D
:Y
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:44:42 #141
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150020805
kort en pittig lijkt me wel handig soms :)
pi_150020835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms :)
Is het best wel :Y
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:46:09 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms :)
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:47:37 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150020893
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
Als het kort genoeg is hoeft dat ook niet.
-O-
pi_150020917
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
Diadeempjes FTW
pi_150020924
Je haar in een taart gooien? :?
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:50:02 #147
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150020953
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:43 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mag ik even bedanken? :D

Nee. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:50:48 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020978
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:48 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Diadeempjes FTW
Wat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:51:09 #149
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150020986
Toen ik mijn haar kort had was ik daar ook al snel klaar mee. Ineens elke paar maanden naar de kapper ipv eens in het half jaar. Elke ochtend in model brengen. Ik ben blij dat mn haar weer lang is O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150021012
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef aeque het volgende:

[..]

Nee. :P
Toch wel :P
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat?
Haarband?
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:53:08 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150021049
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Toch wel :P

[..]

Haarband?
Oh. Ik laat m'n haar wel gewoon lang. Staat me super.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:53:23 #152
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150021062
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Toch wel :P

Waarom? :o Twister is toch leuk. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150021090
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Waarom? :o Twister is toch leuk. :P
Enig.
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:54:51 #154
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021098
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Waarom? :o Twister is toch leuk. :P
Niet als je ouder dan 30 bent.
pi_150021100
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

It's true.
Ik laat de vrouw met wie ik ben dat bepalen natuurlijk.

Onderdanig dat ik ben :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:57:31 #156
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021185
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef rival het volgende:

[..]

Ik laat de vrouw met wie ik ben dat bepalen natuurlijk.

Onderdanig dat ik ben :@
Ik las dit en moest spontaan poepen :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:57:53 #157
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150021196
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik las dit en moest spontaan poepen :$
_O-
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:58:22 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021209
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik las dit en moest spontaan poepen :$
Ik pers er ook net 1 uit.
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:58:50 #159
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

_O-
:@
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik pers er ook net 1 uit.
Zit je met je foon op de wc? :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:59:19 #160
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021235
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:

[..]

:@

[..]

Zit je met je foon op de wc? :@
Ja :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:59:36 #161
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021241
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:59 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja :@
Boh, intiem wel :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:00:16 #162
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021256
Echt. Shrink me down to a tiny dot and let me kill that flu virus. Nu ben ik alweer een beetje verkouden. HOUDT HET DAN NOOIT OP?!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:00:38 #163
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021266
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:59 schreef Dqod het volgende:

[..]

Boh, intiem wel :@
Zo open ben ik nu naar jullie toe.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:01:04 #164
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150021277
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo open ben ik nu naar jullie toe.
Het mag iets minder hoor
pi_150021287
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten

hmmmwhut?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 10:01:52 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:01:48 #166
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021293
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het mag iets minder hoor
Ik stuur toch ook geen foto naar jou.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:02:36 #167
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021309
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo open ben ik nu naar jullie toe.
Mooi wel :$
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten

hmmmwhut?
Ah yeah, T-mobile does that :')
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:03:01 #168
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021324
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten

hmmmwhut?
Gefeliciteerd met je verjaardag :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:03:03 #169
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150021325
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten

hmmmwhut?
Nou gefeliciteerd dan maar. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:03:05 #170
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150021329
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten

hmmmwhut?
Je bent niet jarig?
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:03:41 #171
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021342
Ik weet nu ook niet meer of ik wel of niet moet feliciteren :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:03:59 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150021349
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef rival het volgende:

[..]

Ik laat de vrouw met wie ik ben dat bepalen natuurlijk.

Onderdanig dat ik ben :@
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150021365
Ik ben helemaal niet jarig ;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:04:54 #174
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150021375
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen? :{
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:05:04 #175
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021384
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben helemaal niet jarig ;(
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag dan :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:05:18 #176
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021389
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen? :{
Waartegen?
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:05:22 #177
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150021391
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben helemaal niet jarig ;(
Nja dan wel gefeliciteerd met de extra punten dan maar wat deze ook mogen inhouden *O*
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:05:33 #178
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150021397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen? :{
Homo's :Y
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150021410
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag dan :*
Ook dat duurt nog een paar maanden....
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:06:13 #180
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150021415
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Homo's :Y
haha ja dat is waar
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:06:39 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150021422
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen? :{
Niet de mannen die vrijwillig met een vrouw seks hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150021456
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
Logisch toch? het blijft een jongetje :9
pi_150021580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nja dan wel gefeliciteerd met de extra punten dan maar wat deze ook mogen inhouden *O*
Je kan kiezen uit verschillende accesoires voor je foon of korting op pathé vouchers of nouhja van alles
Heb even 2 rituals pakketten besteld O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:13:57 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150021625
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Logisch toch? het blijft een jongetje :9
Never said otherwise :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150021653
Naar de kapper :W
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:15:22 #186
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150021659
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Naar de kapper :W
Geniet ervan! :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:16:09 #187
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150021680
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Geniet ervan! :D
Ik volgende maand eindelijk naar de kapper :) Nu al zin in.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:17:02 #188
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150021698
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik volgende maand eindelijk naar de kapper :) Nu al zin in.
:D

Ik ga weer zodra de lente begint O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:18:21 #189
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021731
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik volgende maand eindelijk naar de kapper :) Nu al zin in.
Dat is echt zo'n vrouwending he.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:18:53 #190
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150021749
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is echt zo'n vrouwending he.
Ik moet anders ook binnenkort weer. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:19:02 #191
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021757
Moet ook zsm. Wordt iets te lang.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:19:21 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150021760
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is echt zo'n vrouwending he.
Ik ben geen fan van kappers. Ze kunnen zich nooit aan maten houden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:19:26 #193
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021766
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:18 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik moet anders ook binnenkort weer. :+
Maar verheug jij je er ook al een maand op?
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:19:55 #194
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150021778
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is echt zo'n vrouwending he.
Heerlijk toch dat gepriel aan je haar :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:20:22 #195
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150021789
Ik ga mijn hele leven al naar dezelfde kapsalon, en heb sinds 4 jaar dezelfde kapster die precies weet wat ik wel en niet wil met mijn haar O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:20:25 #196
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021790
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van kappers. Ze kunnen zich nooit aan maten houden.
Dit. Al had ik een hele goeie, maar ja. Zit nu hier, dus ik hoop dat ik hier ook een goede kan vinden :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:20:41 #197
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021796
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Heerlijk toch dat gepriel aan je haar :)
Nee niet echt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:21:09 #198
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Heerlijk toch dat gepriel aan je haar :)
Vond het vooral leuk dat ze mijn hoofd tegen haar borsten drukte :)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:21:16 #199
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150021814
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee niet echt.
Niet? Oh heerlijk O+ Vooral wanneer ze mn haren gaan wassen O+ Ik ben dan echt even helemaal in de wolken O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:22:03 #200
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Niet? Oh heerlijk O+ Vooral wanneer ze mn haren gaan wassen O+ Ik ben dan echt even helemaal in de wolken O+
Nee ik vond het eigenlijk vooral zonde van de tijd.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:22:12 #201
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021841
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:22:39 #202
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021851
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
Ik gooi mijn zwaard wel in de auto.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:23:11 #203
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021865
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik gooi mijn zwaard wel in de auto.
Hehehe :D
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:23:44 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021870
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:23 schreef Dqod het volgende:

[..]

Hehehe :D
Wel goed stil zitten.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:24:15 #205
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150021884
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
Ja dat is nog beter, mja de kapper is dan the next best thing.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:24:23 #206
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021889
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wel goed stil zitten.
Ach, nog een extra hoofd en/of nekwond. Tja. Builds character :)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:24:51 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150021899
Gewoon zelf je haar knippen :).

Ik ga rijden :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:24:55 #208
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150021900
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ach, nog een extra hoofd en/of nekwond. Tja. Builds character :)
Heb je in ieder geval weer een mooi verhaal te vertellen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:25:13 #209
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja dat is nog beter, mja de kapper is dan the next best thing.
Hoop echt dat ik een goede kan vinden hier. Heb nu al medelijden met ze, want ik ben streng in die selectie :(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:27:03 #210
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zelf je haar knippen :).

Ik ga rijden :W.
Als ik dat ga doen kan ik iig zeggen dat ik "een keer wat anders" probeer :)

Rij ze :*
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150021964
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zelf je haar knippen :).

Ik ga rijden :W.
Ik heb al moeite met mijn baard bijknippen in de spiegel, laat staan dat ik alles doe :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150021965
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik las dit en moest spontaan poepen :$
:') :D
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:28:08 #213
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150021976
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee ik vond het eigenlijk vooral zonde van de tijd.
Ipv het zonde van de tijd te vinden kan je ook gewoon even genieten van dat rustmomentje O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:28:54 #214
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150021991
Dagelijks rustmomentje. Op de wc. Echt helemaal zen.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:28:55 #215
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150021992
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar verheug jij je er ook al een maand op?
Nee, maar ik vind het ook niet erg om te gaan. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150021995
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
Als het een leuke vrouw is zeker niet nee, goed punt!
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:29:29 #217
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022012
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Vond het vooral leuk dat ze mijn hoofd tegen haar borsten drukte :)
En dat ja.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150022021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen? :{
Zeker :Y
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:30:05 #219
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022025
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:28 schreef Dqod het volgende:
Dagelijks rustmomentje. Op de wc. Echt helemaal zen.
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodig :N
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:30:33 #220
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022036
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:29 schreef aeque het volgende:

[..]

En dat ja.
Leuke vrouw wel (of meisje, hmm). Beetje barbie alleen, maar leuk voor eens in de zoveel tijd :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150022050
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar verheug jij je er ook al een maand op?
Dat niet maarIk ben echt blij als ik ga :+
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:30:58 #222
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022053
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:29 schreef rival het volgende:

[..]

Zeker :Y
Die ken jij en zijn nog vrijgezel?
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:30:59 #223
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022054
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodig :N
:D!

Nja, moet je ook niet willen idd. Dan ga je het ruiken :'(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:31:28 #224
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Die ken jij en zijn nog vrijgezel?
_O-
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150022087
Haar haar wassen als je samen onder de douche staat :7
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:32:19 #226
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022096
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef rival het volgende:
Haar haar wassen als je samen onder de douche staat :7
O+

;(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:32:28 #227
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022103
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef rival het volgende:
Haar haar wassen als je samen onder de douche staat :7
Gesmolten.

O+ O+ O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:32:56 #228
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022116
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:33:29 #229
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
Hardop :')

Zelfs een beetje knorgeluidjes
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150022135
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Die ken jij en zijn nog vrijgezel?
Zelfs hier zijn posters die zoiets zeiden als.. Dat is me te druk. Weet niet hoe ik dat dan aan moet pakken. Heb al moeite met 1. Etc enz. ;)
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:34:24 #231
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022151
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:33 schreef Dqod het volgende:

[..]

Hardop :')

Zelfs een beetje knorgeluidjes
Zijn daar geluidsfragmenten van? :D
pi_150022154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodig :N
Ik zit daar standaard veels te lang.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:34:50 #233
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022164
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Dqod het volgende:

[..]

Leuke vrouw wel (of meisje, hmm). Beetje barbie alleen, maar leuk voor eens in de zoveel tijd :$
Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:35:05 #234
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022171
2 mannen wordt mij ook te druk. Hoeft van mij niet. Een man en een vrouw. 2 vrouwen. Meer vrouwen. Geen moeite mee :9
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:35:13 #235
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Zijn daar geluidsfragmenten van? :D
Kom een keer die chocolate chip cookies maken, dan kun je 't live horen.
/nosmoothness, /nolesbo
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150022176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
Heb wel vaker bewezen dat ik niet als alle mannen ben :7
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:35:56 #237
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022184
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef aeque het volgende:

[..]

Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte. :')
Hehehehe :D
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2 mannen wordt mij ook te druk. Hoeft van mij niet. Een man en een vrouw. 2 vrouwen. Meer vrouwen. Geen moeite mee :9
Voor mij ook niet, maar goed. Dat heeft natuurlijk ook andere redenen :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:36:08 #238
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022189
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef rival het volgende:

[..]

Heb wel vaker bewezen dat ik niet als alle mannen ben :7
Nee jij bent nog erger. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:36:22 #239
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022196
quote:
6s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef Dqod het volgende:

[..]

Kom een keer die chocolate chip cookies maken, dan kun je 't live horen.
/nosmoothness, /nolesbo
Koekjes bakken O+
pi_150022198
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef aeque het volgende:

[..]

Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte. :')
Al mijn kapsters hebben/hadden flinke tieten als ik terugdenk :')
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:36:26 #241
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022199
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef aeque het volgende:

[..]

Nee jij bent nog erger. :+
_O-
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150022210
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef aeque het volgende:

[..]

Nee jij bent nog erger. :+
Vergis je niet, ik ben leuk hoor :D
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:36:59 #243
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Koekjes bakken O+
Lijkt me leuk. I'll take care of the beer/wine/whatever
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:37:00 #244
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022212
Mijn kapster heeft bescheiden tieten. Maar past goed bij haar figuurtje. Ze heeft vooral een leuk koppie en kletst lekker met mensen weg. Dat is fijn O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:37:01 #245
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022214
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef rival het volgende:

[..]

Al mijn kapsters hebben/hadden flinke tieten als ik terugdenk :')
Onbewust op uitgezocht? :P
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:37:43 #246
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022226
Ik moet nog een kapper vinden, geen vrouwen hier dus wordt sws een man. Misschien 1 met moobs zoeken dan maar.
pi_150022227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Dqod het volgende:

[..]

O+

;(
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Gesmolten.

O+ O+ O+
O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:38:27 #248
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022238
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:37 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

O+
Ik mis dat met een bepaald iemand.

/sneue kut-emo-post
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:38:51 #249
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik mis dat met een bepaald iemand.

/sneue kut-emo-post
Gaan wij van 't weekend wel douchen, goed? :@
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:38:52 #250
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022248
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef rival het volgende:

[..]

Vergis je niet, ik ben leuk hoor :D
Ook voor jou is er iemand die dat denkt ja. :P
Nee hoor, dat geloof ik ook wel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:39:11 #251
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022260
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Gaan wij van 't weekend wel douchen, goed? :@
Volgaarne, really :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:39:20 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150022262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
Wat is dat nu weer voor onzin.
pi_150022267
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:37 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Onbewust op uitgezocht? :P
Mijn vriend dan :D

Zijn ex is mijn kapster, zijn ex daarvoor is mijn ex kapster :')
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:40:05 #254
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022276
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:39 schreef rival het volgende:

[..]

Mijn vriend dan :D

Zijn ex is mijn kapster, zijn ex daarvoor is mijn ex kapster :')
_O-

Hij date alleen kapsters? _O-
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150022278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor onzin.
Yvie heeft ook weleens een man ontmoet en denkt dat ze ervaringsdeskundige is :+
pi_150022289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik mis dat met een bepaald iemand.

/sneue kut-emo-post
Ahh :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:40:52 #257
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150022299
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef rival het volgende:

[..]

Yvie heeft ook weleens een man ontmoet en denkt dat ze ervaringsdeskundige is :+
Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.
pi_150022308
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef aeque het volgende:

[..]

Ook voor jou is er iemand die dat denkt ja. :P
Nee hoor, dat geloof ik ook wel.
Beide opmerkingen vind ik lief O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:41:17 #259
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022309
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef rival het volgende:

[..]

Ahh :*
Toch nog van die kleine dingetjes eh. Maar ach, komt goed. Weet ik ook wel :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:41:41 #260
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022321
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef rival het volgende:

[..]

Beide opmerkingen vind ik lief O+
En dat van aeque :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150022324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

_O-

Hij date alleen kapsters? _O-
Nu iemand van een kinderdagverblijf, hij denkt aan onze toekomst :D :')
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:42:03 #262
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022331
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef rival het volgende:

[..]

Nu iemand van een kinderdagverblijf, hij denkt aan onze toekomst :D :')
_O-
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:42:06 #263
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022334
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.
Dat is waar ja
pi_150022337
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.
Arme meid!
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:43:31 #265
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022382
Arme ik ja -O-
Niemand om goed m'n haar te wassen
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:44:23 #266
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Arme ik ja -O-
Niemand om goed m'n haar te wassen
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:44:45 #267
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022411
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:44 schreef Dqod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Elke keer als je die post moet ik zo hard lachen _O-
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:44:52 #268
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022417
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:44 schreef Dqod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja maar het nog erger, ook niemand om te borstelen nee ;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:45:32 #269
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022436
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Elke keer als je die post moet ik zo hard lachen _O-
You and me both, buur :$
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:44 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja maar het nog erger, ook niemand om te borstelen nee ;(
Ik zal ook wel een borstel regelen dan, voor wanneer we koekjes gaan bakken :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:46:03 #270
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022452
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef rival het volgende:

[..]

Beide opmerkingen vind ik lief O+
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

En dat van aeque :D
Zo rol ik tegenwoordig. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:46:20 #271
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022461
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:

[..]

[..]

Ik zal ook wel een borstel regelen dan, voor wanneer we koekjes gaan bakken :$
Wauw, kan je ook vlechten? Dan ben ik denk ik verkocht :s)
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:46:55 #272
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022476
"Ze gypsies are fielthy people. And we shal speak of zem no more"
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:47:07 #273
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022485
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wauw, kan je ook vlechten? Dan ben ik denk ik verkocht :s)
Jawel :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:47:43 #274
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:48:18 #275
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wauw O+
Wel "gewone" vlecht hoor, geen visgraat ofzo :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:48:50 #276
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022539
Ik kan wel een aantal vormen van vlechten. Alleen niet zo goed bij mezelf, en dat is jammer ;( Moet ik maar een dochter krijgen ooit O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:49:02 #277
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022542
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:48 schreef Dqod het volgende:

[..]

Wel "gewone" vlecht hoor, geen visgraat ofzo :@
Nee zulke hoge eisen heb ik niet gelukkig.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:49:39 #278
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022562
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel een aantal vormen van vlechten. Alleen niet zo goed bij mezelf, en dat is jammer ;( Moet ik maar een dochter krijgen O+
Bij jezelf is echt sh*t ja, baal ervan dat ik dat niet kan, en na een tijdje krijg ik ook spierpijn in mn armer ervan.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:50:27 #279
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Bij jezelf is echt sh*t ja, baal ervan dat ik dat niet kan, en na een tijdje krijg ik ook spierpijn in mn armer ervan.
Ja, precies. En dan kan je toch niet goed aantrekken waardoor je van die lelijke lussen hebt :(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:50:37 #280
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022591
Een kapper als vriend klinkt als een oplossing maar volgens mij zijn er niet veel die dan ook op vrouwen vallen
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:52:30 #281
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022643
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel een aantal vormen van vlechten. Alleen niet zo goed bij mezelf, en dat is jammer ;( Moet ik maar een dochter krijgen ooit O+
De enige reden waarom ik als man ook kan vlechten. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:52:41 #282
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022650
Je weet dat je oud wordt wanneer je moeder belt dat je binnenkort wordt opgeroepen voor een bevolkingsonerzoek :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee zulke hoge eisen heb ik niet gelukkig.
Pfew :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:52:52 #283
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022652
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:52 schreef aeque het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik als man ook kan vlechten. :')
Omdat je een dochter hebt? :o
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:53:06 #284
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel een aantal vormen van vlechten. Alleen niet zo goed bij mezelf, en dat is jammer ;( Moet ik maar een dochter krijgen ooit O+
Maak je bij mij toch verschillende soorten vlechtjes? :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:53:24 #285
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022667
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:53 schreef Dqod het volgende:

[..]

Maak je bij mij toch verschillende soorten vlechtjes? :@
Ik wil van 't weekend wel weer even een vlecht uitproberen, als dat mag :@
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:54:19 #286
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik wil van 't weekend wel weer even een vlecht uitproberen, als dat mag :@
Dat mag :@

Links dan, rechts voel ik dat wondje nog teveel trekken :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:54:26 #287
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022702
We kunnen wel in zo'n rondje zitten, dan alle 3 vlechten :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:54:32 #288
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022710
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Dat mag :@

Links dan, rechts voel ik dat wondje nog teveel trekken :o
Is goed :@
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:54:56 #289
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022721
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
We kunnen wel in zo'n rondje zitten, dan alle 3 vlechten :)
Hoelang heb jij je haar eigenlijk? :D En welke haarkleur? :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:55:24 #290
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022741
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Omdat je een dochter hebt? :o
Had. :)
Of nouja, officieel niet. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:55:29 #291
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
We kunnen wel in zo'n rondje zitten, dan alle 3 vlechten :)
Hell yeah :7

En wat buur zegt (of vraagt) :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:55:50 #292
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022754
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:55 schreef aeque het volgende:

[..]

Had. :)
Had? :o How? ;(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:56:05 #293
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022759
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Hoelang heb jij je haar eigenlijk? :D En welke haarkleur? :D
Heel donkerblond en nu nog wel lang, rug, mja dus even bij de kapper volgende maand het ergste eraf laten halen
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:56:29 #294
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022770
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:55 schreef aeque het volgende:

[..]

Had. :)
Of nouja, officieel niet. :')
Oja, ik weet het weer. Ik dacht even van jezelf :+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:56:56 #295
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150022785
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Heel donkerblond en nu nog wel lang, rug, mja dus even bij de kapper volgende maand het ergste eraf laten halen
Pics van je haar :)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:57:04 #296
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Heel donkerblond en nu nog wel lang, rug, mja dus even bij de kapper volgende maand het ergste eraf laten halen
Nice :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:57:07 #297
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022791
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Had? :o How? ;(
Ik had hem nog snel ge-edit. :P

Maar ik heb 7 jaar een relatie gehad en daarbij zat een kleine meid in het pakket die ik heb mogen opvoeden vanaf 6 maanden.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:57:31 #298
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150022808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Oja, ik weet het weer. Ik dacht even van jezelf :+
Niet dat ik weet. :{ :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:58:05 #299
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022824
Lijkt me zo leuk he, een beetje prutsen met het haar van je kleine meisje O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:58:39 #300
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150022841
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef Dqod het volgende:

[..]

Pics van je haar :)
Eerst naar de kapper, ziet er nu niet meer uit. :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:58:54 #301
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150022846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Eerst naar de kapper, ziet er nu niet meer uit. :)
Vogelnest? :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')