Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar ergerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.
Mwa, duurde wel langquote:
Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger. En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf
.
Zo'n afbreuk aan een tof verhaal.
Ja, stond al zo raar, lol.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, duurde wel lang. Krijg je met die tails
.
Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde deel weer
Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.
Als ie z'n muil opentrekt gaan m'n nekharen al overeind staanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger. En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf
.
Zo'n afbreuk aan een tof verhaal.
Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Ja, mja dat was toen, nu is het nu. Dus nu moet ze blijven want happy family enzulksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Liefjes, in jouw post?quote:
Het is bijna morgen, dus ik dacht het kan wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liefjes, in jouw post?
There is hope for you yet
Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.
Regina is tof. Zonder Regina geen verhaal.
Nee, Regina is cool.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.
Toen ze Cora vermoorden hadden ze Regina ook af moeten maken.
En moeders houden ook van irritante kinderen.
En evil als de pestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But she is evil, so I would have killed her.
Gold is cool.
Everything is not black or white, it is 50 shades of greyquote:
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En evil als de pest. Maar wel totaal awesome, ja
.
haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Everything is not black or white, it is 50 shades of grey.
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Everything is not black or white, it is 50 shades of grey.
Ja, vind dat wel mooi, en zorgt voor mooie plottwists.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Emma wel bij Hook, want Hookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
Ik denk dat zij Charming domineert.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.
[..]
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
Denk ik ook, sissy dat hij er is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Charming domineert.
Bent over boyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Charming domineert.
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hèquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè.
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook hatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ja,arm klein onschudig kind toen nog. Stiefmoeders zijn gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ze had hem sowieso vermoord.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten.
En toen ze ook nog eens magie ging leren, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.quote:
Naw, ze was er wel achter gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naw, ze was er wel achter gekomen.
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen
Dacht dat jij ook bij was? Sorry!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.
[..]
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij en Fylax. Schrijf maar op.
Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.
Heel goed argument. Chapeau.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.
Kijk jij nou maar eerst verder voordat er nog meer spoilers voor je zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
Ja, eerst even walking dead kijken en dan ga ik weer verderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar eerst verder voordat er nog meer spoilers voor je zijn.
Daar ben ik mee gestopt sinds dit seizoen, geen zin meer in, originaliteit is weg en het werd gewoon onsmakelijk, genoeg ander leuks nog gelukkig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, eerst even walking dead kijken en dan ga ik weer verder
Ik was wel serieus, op het gedeelte dat jij al haat omdat een kind is na.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
Oh vast wel, ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was wel serieus, op het gedeelte dat jij al haat omdat een kind is na.
manmanman wat chagrijnig weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
Oh kom op, je kent me toch al wel iets langer dan vandaag om te weten dat ik ook graag wat minder serieuze dingen er doorheen gooi.quote:
Ja, dat weet ik inderdaad. Daarom kan de discussie wel kappen hè, heeft toch geen zin. Want ik haat al omdat kind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh kom op, je kent me toch al wel iets langer dan vandaag om te weten dat ik ook graag wat minder serieuze dingen er doorheen gooi.
Oke, wilde je niet zo op je tenen trappen hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik inderdaad. Daarom kan de discussie wel kappen hè, heeft toch geen zin. Want ik haat al omdat kind.
Ja, daar faalde je dan hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oke, wilde je niet zo op je tenen trappen hoor.
Slaap lekkerquote:
Oké.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Toch doe je net alsof Royco net je laatste koekje heeft opgevreten voor je neus.
Misschien wel als het geen lekkere koekjes zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef Samzz het volgende:
Iemands laatste koekje voor diegene zijn of haar neus opeten is sowieso niet aardig.
Als het geen lekkere koekjes zijn zou ik er geen laatste van hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien wel als het geen lekkere koekjes zijn
Ik koop wel eens niet zo lekkere koekjes in de hoop dat ik ze dan niet allemaal een voor een opeet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het geen lekkere koekjes zijn zou ik er geen laatste van hebben.
Ik koop eigenlijk nooit koekjes. Ben niet zo'n koekjesmens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik koop wel eens niet zo lekkere koekjes in de hoop dat ik ze dan niet allemaal een voor een opeet.
Ook geprobeerd, werkt maar een klein beetje bij mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nooit koekjes. Ben niet zo'n koekjesmens.
Maar, goed punt. Misschien moet ik maar eens ranzige chocolade gaan kopen
.
Logisch. Chocoladequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, werkt maar een klein beetje bij mij![]()
I'm sad.
I would assume so. Ziet er ook niet heel dramatisch uitquote:
Slechte landing in ondiep water toen ik iets nieuws probeerdequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
I would assume so. Ziet er ook niet heel dramatisch uit. Hoe kwam het?
Uitslapenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:08 schreef Samzz het volgende:
Ik begin morgen om half elf en werk tot 21:00.
Oh, dat is bagger, jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slechte landing in ondiep water toen ik iets nieuws probeerde
Mwa ik zit vrijdag of zaterdag alweer op het water hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is bagger, ja. Ach, een tijdje rustig aan doen en dan gaat 't wel weer goed denk ik zo.
Ja, want het is natuurlijk alleen maar bevorderlijk je gekwetste enkel zo snel mogelijk weer zwaar te belastenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ik zit vrijdag of zaterdag alweer op het water hoorWil wel mn gemiddelde hoog houden
Zit nu bijna op 1 op 3 dagen
Ik bespeur sarcasmequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijk alleen maar bevorderlijk je gekwetste enkel zo snel mogelijk weer zwaar te belasten.
Dat zei ik ook. Nu zit ik met een blijvende blessurequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Faxie het volgende:
Ik ga echt niet 2 weken rust houden oid hoorOf het moet echt niet meer gaan...
Kusje eropquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Nu zit ik met een blijvende blessure.
Dat helpt niet, hè. Het is niet voor niets een blijvende blessurequote:
Natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
Oeps dubbelpost. Ik schaam me dood.
Maar ik kom nog wel eens langs, als dat mag van mod Faxie.
Liefdesverdrietquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Californium het volgende:
Blugh. Slecht geslapen. Ik word er misselijk van als ik eraan denk nooit meer naastte kunnen liggen
Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.quote:
Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.
Maar goedemorgen schatje
Minder nachtmerrie-gevoelig iigquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!
Tenzij je net hetzelfde dacht natuurlijk, maar das wel erg rap.
Denk dat schatje een betere is idd
Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar last van dan? Verklaard wel waarom je zo vroeg bent
Zelf nooit zulke gevoelens gehad?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.
oke doeiquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
We lagen net zo knus te kletsen in bed!
Gezellig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar mannen? Gewoon gezellig hier blijven
Halloquote:
Scherpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Scherp![]()
Nja kan mij niet voorstellen dat Rival een extra vrouw bewust zou weg sturen terwijl hij het ook gezellig kan hebbenAh zo goed ken jij Rival dus ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Zware koppijn vanochtend. Gelukkig hielp 't molletje.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:23:00 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah zo goed ken jij Rival dus ook al
[..]
Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aan
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.quote:
Hopen dat ooit snel komt dan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Terug naar bedquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.
Ik heb nog steeds last van mijn schouder en nog steeds geen flauw idee wat ik gedaan heb dat het zo irritant aanvoelt.
Kloptquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Wat dan wel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terug naar bedJa i wish
In bed liggen is niet mijn favoriete bezigheid momenteel.
Hoiquote:
Jullie denken maar watquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah zo goed ken jij Rival dus ook al
Mogguhquote:
Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk rukquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Hoofdpijn is imo wel de naarste pijn.
Goede vraag, zolang het niet slapen is.quote:
Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd.quote:
Alle pijn aan het hoofd is rukquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk ruk
[..]
Goede vraag, zolang het niet slapen is.
[..]
Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd.
Ga je Twister spelen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goede vraag, zolang het niet slapen is.
Is het best welquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms
Als het kort genoeg is hoeft dat ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
Diadeempjes FTWquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
Oh. Ik laat m'n haar wel gewoon lang. Staat me super.quote:
Waarom?quote:
Ik las dit en moest spontaan poepen :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat de vrouw met wie ik ben dat bepalen natuurlijk.
Onderdanig dat ik ben
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las dit en moest spontaan poepen :$
Ik pers er ook net 1 uit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las dit en moest spontaan poepen :$
quote:
Zit je met je foon op de wc?quote:
Boh, intiem welquote:
Het mag iets minder hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo open ben ik nu naar jullie toe.
Mooi wel :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo open ben ik nu naar jullie toe.
Ah yeah, T-mobile does thatquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten
hmmmwhut?
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten
hmmmwhut?
Nou gefeliciteerd dan maar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten
hmmmwhut?
Je bent niet jarig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten
hmmmwhut?
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat de vrouw met wie ik ben dat bepalen natuurlijk.
Onderdanig dat ik ben
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
Waartegen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Homo'squote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Ook dat duurt nog een paar maanden....quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag dan
Niet de mannen die vrijwillig met een vrouw seks hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Logisch toch? het blijft een jongetjequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
Je kan kiezen uit verschillende accesoires voor je foon of korting op pathé vouchers of nouhja van allesquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dan wel gefeliciteerd met de extra punten dan maar wat deze ook mogen inhouden
Never said otherwisequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch toch? het blijft een jongetje
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik volgende maand eindelijk naar de kapperNu al zin in.
Dat is echt zo'n vrouwending he.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik volgende maand eindelijk naar de kapperNu al zin in.
Ik moet anders ook binnenkort weer.quote:
Ik ben geen fan van kappers. Ze kunnen zich nooit aan maten houden.quote:
Maar verheug jij je er ook al een maand op?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet anders ook binnenkort weer.
Dit. Al had ik een hele goeie, maar ja. Zit nu hier, dus ik hoop dat ik hier ook een goede kan vindenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van kappers. Ze kunnen zich nooit aan maten houden.
Nee niet echt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat gepriel aan je haar
Vond het vooral leuk dat ze mijn hoofd tegen haar borsten druktequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat gepriel aan je haar
Niet? Oh heerlijkquote:
Nee ik vond het eigenlijk vooral zonde van de tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Oh heerlijkVooral wanneer ze mn haren gaan wassen
Ik ben dan echt even helemaal in de wolken
Ik gooi mijn zwaard wel in de auto.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
Hehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn zwaard wel in de auto.
Ja dat is nog beter, mja de kapper is dan the next best thing.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
Ach, nog een extra hoofd en/of nekwond. Tja. Builds characterquote:
Heb je in ieder geval weer een mooi verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach, nog een extra hoofd en/of nekwond. Tja. Builds character
Hoop echt dat ik een goede kan vinden hier. Heb nu al medelijden met ze, want ik ben streng in die selectiequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is nog beter, mja de kapper is dan the next best thing.
Als ik dat ga doen kan ik iig zeggen dat ik "een keer wat anders" probeerquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zelf je haar knippen.
Ik ga rijden.
Ik heb al moeite met mijn baard bijknippen in de spiegel, laat staan dat ik alles doequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zelf je haar knippen.
Ik ga rijden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las dit en moest spontaan poepen :$
Ipv het zonde van de tijd te vinden kan je ook gewoon even genieten van dat rustmomentjequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vond het eigenlijk vooral zonde van de tijd.
Nee, maar ik vind het ook niet erg om te gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar verheug jij je er ook al een maand op?
Als het een leuke vrouw is zeker niet nee, goed punt!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
En dat ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vond het vooral leuk dat ze mijn hoofd tegen haar borsten drukte
Zekerquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodigquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:28 schreef Dqod het volgende:
Dagelijks rustmomentje. Op de wc. Echt helemaal zen.
Leuke vrouw wel (of meisje, hmm). Beetje barbie alleen, maar leuk voor eens in de zoveel tijd :$quote:
Dat niet maarIk ben echt blij als ik gaquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar verheug jij je er ook al een maand op?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodig
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die ken jij en zijn nog vrijgezel?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef rival het volgende:
Haar haar wassen als je samen onder de douche staat
Gesmolten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef rival het volgende:
Haar haar wassen als je samen onder de douche staat
Hardopquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
Zelfs hier zijn posters die zoiets zeiden als.. Dat is me te druk. Weet niet hoe ik dat dan aan moet pakken. Heb al moeite met 1. Etc enz.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die ken jij en zijn nog vrijgezel?
Zijn daar geluidsfragmenten van?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hardop
Zelfs een beetje knorgeluidjes
Ik zit daar standaard veels te lang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodig
Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuke vrouw wel (of meisje, hmm). Beetje barbie alleen, maar leuk voor eens in de zoveel tijd :$
Kom een keer die chocolate chip cookies maken, dan kun je 't live horen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn daar geluidsfragmenten van?
Heb wel vaker bewezen dat ik niet als alle mannen benquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
Hehehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte.
Voor mij ook niet, maar goed. Dat heeft natuurlijk ook andere redenenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2 mannen wordt mij ook te druk. Hoeft van mij niet. Een man en een vrouw. 2 vrouwen. Meer vrouwen. Geen moeite mee
Nee jij bent nog erger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Heb wel vaker bewezen dat ik niet als alle mannen ben
Koekjes bakkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom een keer die chocolate chip cookies maken, dan kun je 't live horen.
/nosmoothness, /nolesbo
Al mijn kapsters hebben/hadden flinke tieten als ik terugdenkquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte.
Lijkt me leuk. I'll take care of the beer/wine/whateverquote:
Onbewust op uitgezocht?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Al mijn kapsters hebben/hadden flinke tieten als ik terugdenk
Ik mis dat met een bepaald iemand.quote:
Gaan wij van 't weekend wel douchen, goed?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mis dat met een bepaald iemand.
/sneue kut-emo-post
Ook voor jou is er iemand die dat denkt ja.quote:
Volgaarne, reallyquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan wij van 't weekend wel douchen, goed?
Wat is dat nu weer voor onzin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vriend dan
Zijn ex is mijn kapster, zijn ex daarvoor is mijn ex kapster
Ahhquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mis dat met een bepaald iemand.
/sneue kut-emo-post
Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Yvie heeft ook weleens een man ontmoet en denkt dat ze ervaringsdeskundige is
Beide opmerkingen vind ik liefquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook voor jou is er iemand die dat denkt ja.
Nee hoor, dat geloof ik ook wel.
Toch nog van die kleine dingetjes eh. Maar ach, komt goed. Weet ik ook wel :$quote:
Nu iemand van een kinderdagverblijf, hij denkt aan onze toekomstquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij date alleen kapsters?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nu iemand van een kinderdagverblijf, hij denkt aan onze toekomst![]()
Dat is waar jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.
Arme meid!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Arme ik ja![]()
Niemand om goed m'n haar te wassen
Elke keer als je die post moet ik zo hard lachenquote:
You and me both, buur :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke keer als je die post moet ik zo hard lachen
Ik zal ook wel een borstel regelen dan, voor wanneer we koekjes gaan bakken :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar het nog erger, ook niemand om te borstelen nee
quote:
Zo rol ik tegenwoordig.quote:
Wauw, kan je ook vlechten? Dan ben ik denk ik verkochtquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ik zal ook wel een borstel regelen dan, voor wanneer we koekjes gaan bakken :$
Jawelquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, kan je ook vlechten? Dan ben ik denk ik verkocht
Wel "gewone" vlecht hoor, geen visgraat ofzoquote:
Nee zulke hoge eisen heb ik niet gelukkig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel "gewone" vlecht hoor, geen visgraat ofzo
Bij jezelf is echt sh*t ja, baal ervan dat ik dat niet kan, en na een tijdje krijg ik ook spierpijn in mn armer ervan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel een aantal vormen van vlechten. Alleen niet zo goed bij mezelf, en dat is jammerMoet ik maar een dochter krijgen
Ja, precies. En dan kan je toch niet goed aantrekken waardoor je van die lelijke lussen hebtquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jezelf is echt sh*t ja, baal ervan dat ik dat niet kan, en na een tijdje krijg ik ook spierpijn in mn armer ervan.
De enige reden waarom ik als man ook kan vlechten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel een aantal vormen van vlechten. Alleen niet zo goed bij mezelf, en dat is jammerMoet ik maar een dochter krijgen ooit
Pfewquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee zulke hoge eisen heb ik niet gelukkig.
Omdat je een dochter hebt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:52 schreef aeque het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik als man ook kan vlechten.
Maak je bij mij toch verschillende soorten vlechtjes?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel een aantal vormen van vlechten. Alleen niet zo goed bij mezelf, en dat is jammerMoet ik maar een dochter krijgen ooit
Ik wil van 't weekend wel weer even een vlecht uitproberen, als dat magquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak je bij mij toch verschillende soorten vlechtjes?
Dat magquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil van 't weekend wel weer even een vlecht uitproberen, als dat mag
Is goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag
Links dan, rechts voel ik dat wondje nog teveel trekken
Hoelang heb jij je haar eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
We kunnen wel in zo'n rondje zitten, dan alle 3 vlechten
Had.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je een dochter hebt?
Hell yeahquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
We kunnen wel in zo'n rondje zitten, dan alle 3 vlechten
Heel donkerblond en nu nog wel lang, rug, mja dus even bij de kapper volgende maand het ergste eraf laten halenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelang heb jij je haar eigenlijk?En welke haarkleur?
Oja, ik weet het weer. Ik dacht even van jezelfquote:
Pics van je haarquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel donkerblond en nu nog wel lang, rug, mja dus even bij de kapper volgende maand het ergste eraf laten halen
Nicequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel donkerblond en nu nog wel lang, rug, mja dus even bij de kapper volgende maand het ergste eraf laten halen
Ik had hem nog snel ge-edit.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, ik weet het weer. Ik dacht even van jezelf
Vogelnest?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst naar de kapper, ziet er nu niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |