Ik gooi mijn zwaard wel in de auto.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
Hehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn zwaard wel in de auto.
Ja dat is nog beter, mja de kapper is dan the next best thing.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
Ach, nog een extra hoofd en/of nekwond. Tja. Builds characterquote:
Heb je in ieder geval weer een mooi verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach, nog een extra hoofd en/of nekwond. Tja. Builds character
Hoop echt dat ik een goede kan vinden hier. Heb nu al medelijden met ze, want ik ben streng in die selectiequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is nog beter, mja de kapper is dan the next best thing.
Als ik dat ga doen kan ik iig zeggen dat ik "een keer wat anders" probeerquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zelf je haar knippen.
Ik ga rijden.
Ik heb al moeite met mijn baard bijknippen in de spiegel, laat staan dat ik alles doequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zelf je haar knippen.
Ik ga rijden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las dit en moest spontaan poepen :$
Ipv het zonde van de tijd te vinden kan je ook gewoon even genieten van dat rustmomentjequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vond het eigenlijk vooral zonde van de tijd.
Nee, maar ik vind het ook niet erg om te gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar verheug jij je er ook al een maand op?
Als het een leuke vrouw is zeker niet nee, goed punt!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
En dat ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vond het vooral leuk dat ze mijn hoofd tegen haar borsten drukte
Zekerquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodigquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:28 schreef Dqod het volgende:
Dagelijks rustmomentje. Op de wc. Echt helemaal zen.
Leuke vrouw wel (of meisje, hmm). Beetje barbie alleen, maar leuk voor eens in de zoveel tijd :$quote:
Dat niet maarIk ben echt blij als ik gaquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar verheug jij je er ook al een maand op?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodig
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die ken jij en zijn nog vrijgezel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |