Oh. Ik laat m'n haar wel gewoon lang. Staat me super.quote:
Waarom?quote:
Ik las dit en moest spontaan poepen :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat de vrouw met wie ik ben dat bepalen natuurlijk.
Onderdanig dat ik ben
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las dit en moest spontaan poepen :$
Ik pers er ook net 1 uit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Zit je met je foon op de wc?quote:
Boh, intiem welquote:
Het mag iets minder hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo open ben ik nu naar jullie toe.
Mooi wel :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo open ben ik nu naar jullie toe.
Ah yeah, T-mobile does thatquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
smsje van T-mobile: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat verdient extra punten
hmmmwhut?
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
hmmmwhut?
Nou gefeliciteerd dan maar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
hmmmwhut?
Je bent niet jarig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
hmmmwhut?
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat de vrouw met wie ik ben dat bepalen natuurlijk.
Onderdanig dat ik ben
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
Waartegen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Homo'squote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook dat duurt nog een paar maanden....quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag dan
Niet de mannen die vrijwillig met een vrouw seks hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Logisch toch? het blijft een jongetjequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan kiezen uit verschillende accesoires voor je foon of korting op pathé vouchers of nouhja van allesquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dan wel gefeliciteerd met de extra punten dan maar wat deze ook mogen inhouden
Never said otherwisequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch toch? het blijft een jongetje
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik volgende maand eindelijk naar de kapperNu al zin in.
Dat is echt zo'n vrouwending he.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik volgende maand eindelijk naar de kapperNu al zin in.
Ik moet anders ook binnenkort weer.quote:
Ik ben geen fan van kappers. Ze kunnen zich nooit aan maten houden.quote:
Maar verheug jij je er ook al een maand op?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet anders ook binnenkort weer.
Dit. Al had ik een hele goeie, maar ja. Zit nu hier, dus ik hoop dat ik hier ook een goede kan vindenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van kappers. Ze kunnen zich nooit aan maten houden.
Nee niet echt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat gepriel aan je haar
Vond het vooral leuk dat ze mijn hoofd tegen haar borsten druktequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat gepriel aan je haar
Niet? Oh heerlijkquote:
Nee ik vond het eigenlijk vooral zonde van de tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Oh heerlijkVooral wanneer ze mn haren gaan wassen
Ik ben dan echt even helemaal in de wolken
Ik gooi mijn zwaard wel in de auto.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
Hehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn zwaard wel in de auto.
Ja dat is nog beter, mja de kapper is dan the next best thing.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
Ik hou er ook niet van bij kappers. Wel als ik lekker thuis zit met iemand op de bank (afhankelijk van wie natuurlijk)
Ach, nog een extra hoofd en/of nekwond. Tja. Builds characterquote:
Heb je in ieder geval weer een mooi verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach, nog een extra hoofd en/of nekwond. Tja. Builds character
Hoop echt dat ik een goede kan vinden hier. Heb nu al medelijden met ze, want ik ben streng in die selectiequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is nog beter, mja de kapper is dan the next best thing.
Als ik dat ga doen kan ik iig zeggen dat ik "een keer wat anders" probeerquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zelf je haar knippen.
Ik ga rijden.
Ik heb al moeite met mijn baard bijknippen in de spiegel, laat staan dat ik alles doequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:24 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zelf je haar knippen.
Ik ga rijden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ipv het zonde van de tijd te vinden kan je ook gewoon even genieten van dat rustmomentjequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vond het eigenlijk vooral zonde van de tijd.
Nee, maar ik vind het ook niet erg om te gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar verheug jij je er ook al een maand op?
Als het een leuke vrouw is zeker niet nee, goed punt!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vond het vooral leuk dat ze mijn hoofd tegen haar borsten drukte
Zekerquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodigquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:28 schreef Dqod het volgende:
Dagelijks rustmomentje. Op de wc. Echt helemaal zen.
Leuke vrouw wel (of meisje, hmm). Beetje barbie alleen, maar leuk voor eens in de zoveel tijd :$quote:
Dat niet maarIk ben echt blij als ik gaquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar verheug jij je er ook al een maand op?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodig
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die ken jij en zijn nog vrijgezel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |