abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150020346
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

:X. Sterkte :*.
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:26:59 #127
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150020378
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Hopen dat ooit snel komt dan. :*
Succes ermee.
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:28:01 #128
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150020410
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.
Ik heb nog steeds last van mijn schouder en nog steeds geen flauw idee wat ik gedaan heb dat het zo irritant aanvoelt. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150020424
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef aeque het volgende:

[..]

Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.
Ik heb nog steeds last van mijn schouder en nog steeds geen flauw idee wat ik gedaan heb dat het zo irritant aanvoelt. :')
Terug naar bed :') Ja i wish
In bed liggen is niet mijn favoriete bezigheid momenteel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:29:06 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:32:39 #130
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150020522
Goedemorgen O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:36:10 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020584
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Klopt :X. Hoofdpijn is imo wel de naarste pijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:36:19 #132
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150020591
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Terug naar bed :') Ja i wish
In bed liggen is niet mijn favoriete bezigheid momenteel.
Wat dan wel? :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen O+
Hoi :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150020630
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ah zo goed ken jij Rival dus ook al :D
Jullie denken maar wat :+
pi_150020639
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen O+
Mogguh

quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt :X. Hoofdpijn is imo wel de naarste pijn.
Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk ruk :D

quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:36 schreef aeque het volgende:

Wat dan wel? :P

Goede vraag, zolang het niet slapen is.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef rival het volgende:

[..]

Jullie denken maar wat :+
Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd. :*

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:39:16 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:39:12 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020653
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef rival het volgende:

[..]

Jullie denken maar wat :+
It's true.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150020737
Straks naar de kapper.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:42:37 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:42:42 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020743
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mogguh

[..]

Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk ruk :D

[..]

Goede vraag, zolang het niet slapen is.

[..]

Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd. :*
Alle pijn aan het hoofd is ruk ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:42:42 #138
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150020744
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:

Goede vraag, zolang het niet slapen is.

Ga je Twister spelen. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:42:50 #139
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150020749
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Straks naar de kapper.
Kort en pittig? :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150020763
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef aeque het volgende:

[..]

Ga je Twister spelen. :P
Mag ik even bedanken? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Kort en pittig? :D
:Y
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:44:42 #141
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150020805
kort en pittig lijkt me wel handig soms :)
pi_150020835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms :)
Is het best wel :Y
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:46:09 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms :)
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:47:37 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150020893
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
Als het kort genoeg is hoeft dat ook niet.
-O-
pi_150020917
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
Diadeempjes FTW
pi_150020924
Je haar in een taart gooien? :?
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:50:02 #147
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150020953
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:43 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mag ik even bedanken? :D

Nee. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:50:48 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020978
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:48 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Diadeempjes FTW
Wat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:51:09 #149
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150020986
Toen ik mijn haar kort had was ik daar ook al snel klaar mee. Ineens elke paar maanden naar de kapper ipv eens in het half jaar. Elke ochtend in model brengen. Ik ben blij dat mn haar weer lang is O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150021012
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef aeque het volgende:

[..]

Nee. :P
Toch wel :P
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat?
Haarband?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')