Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.quote:
Hopen dat ooit snel komt dan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Terug naar bedquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.
Ik heb nog steeds last van mijn schouder en nog steeds geen flauw idee wat ik gedaan heb dat het zo irritant aanvoelt.
Kloptquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Wat dan wel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terug naar bedJa i wish
In bed liggen is niet mijn favoriete bezigheid momenteel.
Hoiquote:
Jullie denken maar watquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah zo goed ken jij Rival dus ook al
Mogguhquote:
Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk rukquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Hoofdpijn is imo wel de naarste pijn.
Goede vraag, zolang het niet slapen is.quote:
Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd.quote:
Alle pijn aan het hoofd is rukquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk ruk
[..]
Goede vraag, zolang het niet slapen is.
[..]
Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd.
Ga je Twister spelen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goede vraag, zolang het niet slapen is.
Is het best welquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms
Als het kort genoeg is hoeft dat ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
Diadeempjes FTWquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |