Natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
Oeps dubbelpost. Ik schaam me dood.
Maar ik kom nog wel eens langs, als dat mag van mod Faxie.
Liefdesverdrietquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Californium het volgende:
Blugh. Slecht geslapen. Ik word er misselijk van als ik eraan denk nooit meer naastte kunnen liggen
Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.quote:
Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.
Maar goedemorgen schatje
Minder nachtmerrie-gevoelig iigquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!
Tenzij je net hetzelfde dacht natuurlijk, maar das wel erg rap.
Denk dat schatje een betere is idd
Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar last van dan? Verklaard wel waarom je zo vroeg bent
Zelf nooit zulke gevoelens gehad?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.
oke doeiquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
We lagen net zo knus te kletsen in bed!
Gezellig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar mannen? Gewoon gezellig hier blijven
Halloquote:
Scherpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Scherp![]()
Nja kan mij niet voorstellen dat Rival een extra vrouw bewust zou weg sturen terwijl hij het ook gezellig kan hebbenAh zo goed ken jij Rival dus ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Zware koppijn vanochtend. Gelukkig hielp 't molletje.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:23:00 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah zo goed ken jij Rival dus ook al
[..]
Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aan
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.quote:
Hopen dat ooit snel komt dan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Terug naar bedquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Beste optie is dan teruggaan naar bed, maar ja dat kan niet altijd.
Ik heb nog steeds last van mijn schouder en nog steeds geen flauw idee wat ik gedaan heb dat het zo irritant aanvoelt.
Kloptquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal vanzelf ooit wel weer weg gaan.
Fijn dat bij jou het molletje hielp, niks is irritanter om met een flinke koppijn de dag te beginnen
Wat dan wel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terug naar bedJa i wish
In bed liggen is niet mijn favoriete bezigheid momenteel.
Hoiquote:
Jullie denken maar watquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah zo goed ken jij Rival dus ook al
Mogguhquote:
Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk rukquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Hoofdpijn is imo wel de naarste pijn.
Goede vraag, zolang het niet slapen is.quote:
Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd.quote:
Alle pijn aan het hoofd is rukquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Ik vind oorpijn of kiespijn ook behoorlijk ruk
[..]
Goede vraag, zolang het niet slapen is.
[..]
Op het moment is dat het laatste waar ik me bezig houd.
Ga je Twister spelen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goede vraag, zolang het niet slapen is.
Is het best welquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
kort en pittig lijkt me wel handig soms
Als het kort genoeg is hoeft dat ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
Diadeempjes FTWquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Je kunt nooit je haar even snel in een staart gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |