Natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
Oeps dubbelpost. Ik schaam me dood.
Maar ik kom nog wel eens langs, als dat mag van mod Faxie.
Liefdesverdrietquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Californium het volgende:
Blugh. Slecht geslapen. Ik word er misselijk van als ik eraan denk nooit meer naastte kunnen liggen
Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.quote:
Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.
Maar goedemorgen schatje
Minder nachtmerrie-gevoelig iigquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!
Tenzij je net hetzelfde dacht natuurlijk, maar das wel erg rap.
Denk dat schatje een betere is idd
Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar last van dan? Verklaard wel waarom je zo vroeg bent
Zelf nooit zulke gevoelens gehad?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.
oke doeiquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
We lagen net zo knus te kletsen in bed!
Gezellig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar mannen? Gewoon gezellig hier blijven
Halloquote:
Scherpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Scherp![]()
Nja kan mij niet voorstellen dat Rival een extra vrouw bewust zou weg sturen terwijl hij het ook gezellig kan hebbenAh zo goed ken jij Rival dus ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Zware koppijn vanochtend. Gelukkig hielp 't molletje.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:23:00 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah zo goed ken jij Rival dus ook al
[..]
Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |