abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150018565
Mogguh :P
pi_150018579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
Oeps dubbelpost. Ik schaam me dood.

Maar ik kom nog wel eens langs, als dat mag van mod Faxie. :)
Natuurlijk mag dat O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:34:50 #103
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019373
Blugh. Slecht geslapen. Ik word er misselijk van als ik eraan denk nooit meer naast O+ te kunnen liggen ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_150019397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Californium het volgende:
Blugh. Slecht geslapen. Ik word er misselijk van als ik eraan denk nooit meer naast O+ te kunnen liggen ;(
Liefdesverdriet ;(

Wat is er gebeurd?
pi_150019400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemorgen!
Hey ware :7
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:43:05 #107
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019435
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:40 schreef rival het volgende:

[..]

Hey ware :7
Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.

Maar goedemorgen schatje
pi_150019510
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Het zal je maar gebeuren dat je naast iemand wakker wordt en dat hij dat dan zegt, creepy.

Maar goedemorgen schatje
Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!
Tenzij je net hetzelfde dacht natuurlijk, maar das wel erg rap.

Denk dat schatje een betere is idd ;)
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:48:24 #109
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019525
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef rival het volgende:

[..]

Na een eerste nacht?? Runnnnnnn!!
Tenzij je net hetzelfde dacht natuurlijk, maar das wel erg rap.

Denk dat schatje een betere is idd ;)
Minder nachtmerrie-gevoelig iig
pi_150019633
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:48 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Minder nachtmerrie-gevoelig iig
Heb je daar last van dan? Verklaard wel waarom je zo vroeg bent ;)
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:55:24 #111
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019669
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef rival het volgende:

[..]

Heb je daar last van dan? Verklaard wel waarom je zo vroeg bent ;)
Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.
pi_150019688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nou nog niet echt maar als iemand dat soort dingen gaat zeggen denk ik van wel ineens.
Zelf nooit zulke gevoelens gehad?
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:57:15 #113
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019709
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef rival het volgende:

[..]

Zelf nooit zulke gevoelens gehad?
Jawel, maar niet na 1 nachtje en dan ook niet zo uitgesproken.
pi_150019740
Sorry dat ik stoor.....

hoi :@
pi_150019754
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry dat ik stoor.....

hoi :@
We lagen net zo knus te kletsen in bed!
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:59:40 #116
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019756
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry dat ik stoor.....

hoi :@
Hey :W
pi_150019758
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef rival het volgende:

[..]

We lagen net zo knus te kletsen in bed!
oke doei ;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:07:09 #118
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019911
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

oke doei ;(
Sinds wanneer luister jij naar mannen? Gewoon gezellig hier blijven :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:08:09 #119
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150019941
Ik krijg de kriebels van dat StemTinder, ik snap dat het een promotiemiddel is voor de Statenverkiezingen maar straks gaan mensen echt daardoor zo stemmen :{
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:08:42 #120
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150019956
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry dat ik stoor.....

hoi :@
Hoi. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150019996
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Sinds wanneer luister jij naar mannen? Gewoon gezellig hier blijven :)
Gezellig? :@
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef aeque het volgende:

[..]

Hoi. :)
Hallo :W
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:12:11 #122
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150020046
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:09 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gezellig? :@

[..]

Scherp :D
Nja kan mij niet voorstellen dat Rival een extra vrouw bewust zou weg sturen terwijl hij het ook gezellig kan hebben

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:21:05 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020244
Goedemorgen. Zware koppijn vanochtend :X. Gelukkig hielp 't molletje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150020289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Scherp :D
Nja kan mij niet voorstellen dat Rival een extra vrouw bewust zou weg sturen terwijl hij het ook gezellig kan hebben

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zo goed ken jij Rival dus ook al :D
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Zware koppijn vanochtend :X. Gelukkig hielp 't molletje.
Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aan :{

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 09:23:00 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:23:51 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150020310
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ah zo goed ken jij Rival dus ook al :D

[..]

Ik heb al 3 dagen zo tegen de migraine aan :{
:X. Sterkte :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')