Waartegen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Homo'squote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Ook dat duurt nog een paar maanden....quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag dan
Niet de mannen die vrijwillig met een vrouw seks hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach,zullen er echt mannen zijn die wel nee zeggen?
Logisch toch? het blijft een jongetjequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou geen nee zeggen. Dat is het punt, niet wat de vrouw zegt.
Je kan kiezen uit verschillende accesoires voor je foon of korting op pathé vouchers of nouhja van allesquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dan wel gefeliciteerd met de extra punten dan maar wat deze ook mogen inhouden
Never said otherwisequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch toch? het blijft een jongetje
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik volgende maand eindelijk naar de kapperNu al zin in.
Dat is echt zo'n vrouwending he.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik volgende maand eindelijk naar de kapperNu al zin in.
Ik moet anders ook binnenkort weer.quote:
Ik ben geen fan van kappers. Ze kunnen zich nooit aan maten houden.quote:
Maar verheug jij je er ook al een maand op?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet anders ook binnenkort weer.
Dit. Al had ik een hele goeie, maar ja. Zit nu hier, dus ik hoop dat ik hier ook een goede kan vindenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van kappers. Ze kunnen zich nooit aan maten houden.
Nee niet echt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat gepriel aan je haar
Vond het vooral leuk dat ze mijn hoofd tegen haar borsten druktequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat gepriel aan je haar
Niet? Oh heerlijkquote:
Nee ik vond het eigenlijk vooral zonde van de tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Oh heerlijkVooral wanneer ze mn haren gaan wassen
Ik ben dan echt even helemaal in de wolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |