Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar ergerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.
Mwa, duurde wel langquote:
Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger. En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf
.
Zo'n afbreuk aan een tof verhaal.
Ja, stond al zo raar, lol.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, duurde wel lang. Krijg je met die tails
.
Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde deel weer
Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.
Als ie z'n muil opentrekt gaan m'n nekharen al overeind staanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger. En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf
.
Zo'n afbreuk aan een tof verhaal.
Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Ja, mja dat was toen, nu is het nu. Dus nu moet ze blijven want happy family enzulksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Liefjes, in jouw post?quote:
Het is bijna morgen, dus ik dacht het kan wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liefjes, in jouw post?
There is hope for you yet
Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.
Regina is tof. Zonder Regina geen verhaal.
Nee, Regina is cool.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.
Toen ze Cora vermoorden hadden ze Regina ook af moeten maken.
En moeders houden ook van irritante kinderen.
En evil als de pestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But she is evil, so I would have killed her.
Gold is cool.
Everything is not black or white, it is 50 shades of greyquote:
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En evil als de pest. Maar wel totaal awesome, ja
.
haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Everything is not black or white, it is 50 shades of grey.
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Everything is not black or white, it is 50 shades of grey.
Ja, vind dat wel mooi, en zorgt voor mooie plottwists.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Emma wel bij Hook, want Hookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
Ik denk dat zij Charming domineert.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.
[..]
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
Denk ik ook, sissy dat hij er is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Charming domineert.
Bent over boyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Charming domineert.
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hèquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè.
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook hatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ja,arm klein onschudig kind toen nog. Stiefmoeders zijn gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ze had hem sowieso vermoord.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten.
En toen ze ook nog eens magie ging leren, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.quote:
Naw, ze was er wel achter gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naw, ze was er wel achter gekomen.
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen
Dacht dat jij ook bij was? Sorry!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.
[..]
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij en Fylax. Schrijf maar op.
Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.
Heel goed argument. Chapeau.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.
Kijk jij nou maar eerst verder voordat er nog meer spoilers voor je zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
Ja, eerst even walking dead kijken en dan ga ik weer verderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar eerst verder voordat er nog meer spoilers voor je zijn.
Daar ben ik mee gestopt sinds dit seizoen, geen zin meer in, originaliteit is weg en het werd gewoon onsmakelijk, genoeg ander leuks nog gelukkig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, eerst even walking dead kijken en dan ga ik weer verder
Ik was wel serieus, op het gedeelte dat jij al haat omdat een kind is na.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
Oh vast wel, ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was wel serieus, op het gedeelte dat jij al haat omdat een kind is na.
manmanman wat chagrijnig weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
Oh kom op, je kent me toch al wel iets langer dan vandaag om te weten dat ik ook graag wat minder serieuze dingen er doorheen gooi.quote:
Ja, dat weet ik inderdaad. Daarom kan de discussie wel kappen hè, heeft toch geen zin. Want ik haat al omdat kind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh kom op, je kent me toch al wel iets langer dan vandaag om te weten dat ik ook graag wat minder serieuze dingen er doorheen gooi.
Oke, wilde je niet zo op je tenen trappen hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik inderdaad. Daarom kan de discussie wel kappen hè, heeft toch geen zin. Want ik haat al omdat kind.
Ja, daar faalde je dan hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oke, wilde je niet zo op je tenen trappen hoor.
Slaap lekkerquote:
Oké.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Toch doe je net alsof Royco net je laatste koekje heeft opgevreten voor je neus.
Misschien wel als het geen lekkere koekjes zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef Samzz het volgende:
Iemands laatste koekje voor diegene zijn of haar neus opeten is sowieso niet aardig.
Als het geen lekkere koekjes zijn zou ik er geen laatste van hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien wel als het geen lekkere koekjes zijn
Ik koop wel eens niet zo lekkere koekjes in de hoop dat ik ze dan niet allemaal een voor een opeet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het geen lekkere koekjes zijn zou ik er geen laatste van hebben.
Ik koop eigenlijk nooit koekjes. Ben niet zo'n koekjesmens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik koop wel eens niet zo lekkere koekjes in de hoop dat ik ze dan niet allemaal een voor een opeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |