abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:01:48 #26
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012918
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Everything is not black or white, it is 50 shades of grey :7.
haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:17 #27
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012944
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Everything is not black or white, it is 50 shades of grey :7.
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:18 #28
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Ja, vind dat wel mooi, en zorgt voor mooie plottwists.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:38 #29
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012966
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Emma wel bij Hook, want Hook :9
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:54 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012975
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:03:43 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Ik denk dat zij Charming domineert.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:03:48 #32
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.

[..]

Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:11 #33
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013035
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat zij Charming domineert.
Denk ik ook, sissy dat hij er is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:37 #34
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat zij Charming domineert.
Bent over boy
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:38 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:05:40 #36
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè ;).
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:07:22 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten :).

En toen ze ook nog eens magie ging leren, dark magic, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:07:34 #38
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ja,arm klein onschudig kind toen nog. Stiefmoeders zijn gewoon gemeen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:08:17 #39
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten :).

En toen ze ook nog eens magie ging leren, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
Ze had hem sowieso vermoord.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:16 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ze had hem sowieso vermoord.
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:38 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013249
Zo zie je maar weer, don't trust anyone 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:53 #42
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Naw, ze was er wel achter gekomen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:10:05 #43
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:06 #44
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:12 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Naw, ze was er wel achter gekomen.
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:31 #46
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
Dacht dat jij ook bij was? Sorry!!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:12:18 #47
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.

[..]

Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:13:10 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013398
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.

Regina had Snow gewaarschuwd, hé :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150013410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Jij en Fylax. Schrijf maar op.
:@
(she/her)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:13:37 #50
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.
Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')