haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Everything is not black or white, it is 50 shades of grey.
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Everything is not black or white, it is 50 shades of grey.
Ja, vind dat wel mooi, en zorgt voor mooie plottwists.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Emma wel bij Hook, want Hookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
Ik denk dat zij Charming domineert.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.
[..]
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
Denk ik ook, sissy dat hij er is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Charming domineert.
Bent over boyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Charming domineert.
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hèquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè.
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook hatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ja,arm klein onschudig kind toen nog. Stiefmoeders zijn gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ze had hem sowieso vermoord.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten.
En toen ze ook nog eens magie ging leren, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.quote:
Naw, ze was er wel achter gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naw, ze was er wel achter gekomen.
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen
Dacht dat jij ook bij was? Sorry!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.
[..]
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij en Fylax. Schrijf maar op.
Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |