Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar ergerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.
Mwa, duurde wel langquote:
Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger. En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf
.
Zo'n afbreuk aan een tof verhaal.
Ja, stond al zo raar, lol.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, duurde wel lang. Krijg je met die tails
.
Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde deel weer
Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.
Als ie z'n muil opentrekt gaan m'n nekharen al overeind staanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger. En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf
.
Zo'n afbreuk aan een tof verhaal.
Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Ja, mja dat was toen, nu is het nu. Dus nu moet ze blijven want happy family enzulksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Liefjes, in jouw post?quote:
Het is bijna morgen, dus ik dacht het kan wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liefjes, in jouw post?
There is hope for you yet
Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.
Regina is tof. Zonder Regina geen verhaal.
Nee, Regina is cool.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.
Toen ze Cora vermoorden hadden ze Regina ook af moeten maken.
En moeders houden ook van irritante kinderen.
En evil als de pestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But she is evil, so I would have killed her.
Gold is cool.
Everything is not black or white, it is 50 shades of greyquote:
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En evil als de pest. Maar wel totaal awesome, ja
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |