quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef rival het volgende:
Haar haar wassen als je samen onder de douche staat
Gesmolten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef rival het volgende:
Haar haar wassen als je samen onder de douche staat
Hardopquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
Zelfs hier zijn posters die zoiets zeiden als.. Dat is me te druk. Weet niet hoe ik dat dan aan moet pakken. Heb al moeite met 1. Etc enz.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die ken jij en zijn nog vrijgezel?
Zijn daar geluidsfragmenten van?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hardop
Zelfs een beetje knorgeluidjes
Ik zit daar standaard veels te lang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd retesnel (hihaho) klaar op de wc. Wil daar ook niet langer zitten dan nodig
Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuke vrouw wel (of meisje, hmm). Beetje barbie alleen, maar leuk voor eens in de zoveel tijd :$
Kom een keer die chocolate chip cookies maken, dan kun je 't live horen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn daar geluidsfragmenten van?
Heb wel vaker bewezen dat ik niet als alle mannen benquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
Hehehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte.
Voor mij ook niet, maar goed. Dat heeft natuurlijk ook andere redenenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2 mannen wordt mij ook te druk. Hoeft van mij niet. Een man en een vrouw. 2 vrouwen. Meer vrouwen. Geen moeite mee
Nee jij bent nog erger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Heb wel vaker bewezen dat ik niet als alle mannen ben
Koekjes bakkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom een keer die chocolate chip cookies maken, dan kun je 't live horen.
/nosmoothness, /nolesbo
Al mijn kapsters hebben/hadden flinke tieten als ik terugdenkquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn kapster is een leuke dame en heeft voornamelijk vooraan gestaan bij het uitdelen. Dus er is sowieso weinig speling wat betreft ruimte.
Lijkt me leuk. I'll take care of the beer/wine/whateverquote:
Onbewust op uitgezocht?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Al mijn kapsters hebben/hadden flinke tieten als ik terugdenk
Ik mis dat met een bepaald iemand.quote:
Gaan wij van 't weekend wel douchen, goed?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mis dat met een bepaald iemand.
/sneue kut-emo-post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |