Ook geprobeerd, werkt maar een klein beetje bij mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nooit koekjes. Ben niet zo'n koekjesmens.
Maar, goed punt. Misschien moet ik maar eens ranzige chocolade gaan kopen
.
Logisch. Chocoladequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, werkt maar een klein beetje bij mij![]()
I'm sad.
I would assume so. Ziet er ook niet heel dramatisch uitquote:
Slechte landing in ondiep water toen ik iets nieuws probeerdequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
I would assume so. Ziet er ook niet heel dramatisch uit. Hoe kwam het?
Uitslapenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:08 schreef Samzz het volgende:
Ik begin morgen om half elf en werk tot 21:00.
Oh, dat is bagger, jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slechte landing in ondiep water toen ik iets nieuws probeerde
Mwa ik zit vrijdag of zaterdag alweer op het water hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is bagger, ja. Ach, een tijdje rustig aan doen en dan gaat 't wel weer goed denk ik zo.
Ja, want het is natuurlijk alleen maar bevorderlijk je gekwetste enkel zo snel mogelijk weer zwaar te belastenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ik zit vrijdag of zaterdag alweer op het water hoorWil wel mn gemiddelde hoog houden
Zit nu bijna op 1 op 3 dagen
Ik bespeur sarcasmequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijk alleen maar bevorderlijk je gekwetste enkel zo snel mogelijk weer zwaar te belasten.
Dat zei ik ook. Nu zit ik met een blijvende blessurequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Faxie het volgende:
Ik ga echt niet 2 weken rust houden oid hoorOf het moet echt niet meer gaan...
Kusje eropquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Nu zit ik met een blijvende blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |