abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:49:55 #1
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012305


:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten over van alles en nog wat. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:51:11 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150012385
Mooie redding Yv.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:51:18 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.
Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger :'). En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf :').

Zo'n afbreuk aan een tof verhaal O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:51:40 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
Mooie redding Yv.
Mwa, duurde wel lang :7. Krijg je met die tails :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:51:52 #5
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger :'). En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf :').

Zo'n afbreuk aan een tof verhaal O+.
Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde weer :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:52:16 #6
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mwa, duurde wel lang :7. Krijg je met die tails :P.
Ja, stond al zo raar, lol.
Kmt vast door dat gepraat over beestjes hier
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:53:26 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik ben bij. Volgende week nieuwe ronde deel weer :)
Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:54:05 #8
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah oké. Ik heb tot aflevering 12 gekeken, dacht ik. Maar de serie gaat me een beetje tegenstaan... Ik heb Snow en Charming nooit leuk gevonden. En Henry maakt het er allemaal niet beter op.
Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:54:50 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wordt wel allemaal beter hoor. Veel beter zelfs vind ik. Hij gaat minder zeuren iig.
Als ie z'n muil opentrekt gaan m'n nekharen al overeind staan :').

Ik ga 't zien, ga verder kijken wanneer het seizoen afgelopen is, gewoon alles achter elkaar :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:54:55 #10
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:55:52 #11
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ver je bent, maar Snow en Charming worden alleen maar erger :'). En in seizoen twee vind ik Emma zo fucking irritant wat Henry betreft. Rot op met dat kutkind, je hebt 'm opgegeven wat heb jij nou te zeggen, idioot wijf :').

Zo'n afbreuk aan een tof verhaal O+.
Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:56:51 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.

Regina is tof. Zonder Regina geen verhaal.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:56:56 #13
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vanuit Emma's perspectief kan ik het wel begrijpen.
Maar dat ze Regina niet veel eerder afgemaakt hebben niet.
Allemaal door een 10 jarig jochie.
What does he know?
Kill the bitch, he'll get over it.
Ja, mja dat was toen, nu is het nu. Dus nu moet ze blijven want happy family enzulks :r
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:57:02 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150012664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Het komt allemaal goed liefjes
Liefjes, in jouw post?

There is hope for you yet O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:57:40 #15
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Liefjes, in jouw post?

There is hope for you yet O+
Het is bijna morgen, dus ik dacht het kan wel.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:57:52 #16
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Emma moet gewoon oprotten met d'r mamagevoelens voor een irritant kind.

Regina is tof. Zonder Regina geen verhaal.
Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.
Toen ze Cora vermoorden hadden ze Regina ook af moeten maken.
En moeders houden ook van irritante kinderen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:58:21 #17
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012733
De dwergen waren betere bestuurders geweest dan Charming en Snow.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:58:50 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Daarom was ik ook veel eerder klaar geweest.
Toen ze Cora vermoorden hadden ze Regina ook af moeten maken.
En moeders houden ook van irritante kinderen.
Nee, Regina is cool.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:59:34 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, Regina is cool.
But she is evil, so I would have killed her.
Gold is cool.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:00:06 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012833
Henry mag wel dood. En Snow en Charming ook :). En dan kan Pan weer terug komen. Tof knulletje :). Epische serie, Pan, Regina en Gold.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150012837
Over welke serie/film gaat dit nou?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:00:21 #22
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:00:34 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:59 schreef Royco1 het volgende:

[..]

But she is evil, so I would have killed her.
Gold is cool.
En evil als de pest :'). Maar wel totaal awesome, ja _O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:01:10 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Slechterikken cool vinden :N
Everything is not black or white, it is 50 shades of grey :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:01:44 #25
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

En evil als de pest :'). Maar wel totaal awesome, ja _O_.
Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:01:48 #26
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012918
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Everything is not black or white, it is 50 shades of grey :7.
haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:17 #27
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012944
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Everything is not black or white, it is 50 shades of grey :7.
Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:18 #28
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Ja, vind dat wel mooi, en zorgt voor mooie plottwists.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:38 #29
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012966
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Emma wel bij Hook, want Hook :9
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:02:54 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012975
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nah, Gold is eigenlijk best goed, maar macht maakt corrupt.
Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

haha, and there we go again. Ik durf niks meer te zeggen.
Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:03:43 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zou snow ook elke avond in de kettingen hangen denk je?
Ik denk dat zij Charming domineert.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:03:48 #32
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gold is niet goed. Maar hij is ook niet per se slecht. Zelfde geldt voor Regina.

[..]

Het is wel zo. Regina is niet altijd slecht geweest, puur gevormd door 't verleden. Zelfde geldt voor Gold/Rumple.
Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:11 #33
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013035
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat zij Charming domineert.
Denk ik ook, sissy dat hij er is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:37 #34
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat zij Charming domineert.
Bent over boy
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:04:38 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar bij Regina vind ik het een beetje te makkelijk gegaan.
Maar gold is een baas.
Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:05:40 #36
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat? Tot het kwade vervallen? All magic comes at a price, hè ;).
Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:07:22 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten :).

En toen ze ook nog eens magie ging leren, dark magic, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:07:34 #38
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja maar ze ging Snow al haten voor ze magie kende.
En dat was natuurlijk niet terecht en dat had ze ook kunnen bedenken.
Ja,arm klein onschudig kind toen nog. Stiefmoeders zijn gewoon gemeen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:08:17 #39
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mwa, als je bedenkt dat een snotterkuuk'n ervoor heeft gezorgd dat je moeder de liefde van je leven voor je ogen vermoordt... Ik zou ook haten :).

En toen ze ook nog eens magie ging leren, met Rumple optrok dus, sja, dan gaat het snel.
Ze had hem sowieso vermoord.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:16 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ze had hem sowieso vermoord.
Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:38 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013249
Zo zie je maar weer, don't trust anyone 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:09:53 #42
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Naw, ze was er wel achter gekomen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:10:05 #43
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze zou er niet achter komen als Snow niks gezegd had, hè. Dat is de hele crux. Kind had d'r bakkes moeten houden, dan had Regina happily ever after kunnen leven met haar liefde.
Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:06 #44
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:12 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Naw, ze was er wel achter gekomen.
Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, want haar true love is Robin Hood, dus was het toch wel misgelopen :D
Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:11:31 #46
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb je weer geluk dat ik die aflevering net gehad heb
Dacht dat jij ook bij was? Sorry!!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:12:18 #47
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat 't kind d'r bakkes had moeten houden, hè.

[..]

Had ze zelf achter kunnen komen. Ik zou ook doodgaan van verdriet en vervuld zijn met haat wanneer mijn grote liefde voor mijn ogen vermoord zou worden.
Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:13:10 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013398
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, maar die werd ook gemanipuleerd.
So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.

Regina had Snow gewaarschuwd, hé :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150013410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Jij en Fylax. Schrijf maar op.
:@
(she/her)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:13:37 #50
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

So? Ik kan me de haat wel indenken. En dan heb ik nog niet eens een liefde verloren door moord.
Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:14:04 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013427
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, maar jij haat al omdat het een kind is.
Heel goed argument. Chapeau.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:15:21 #52
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heel goed argument. Chapeau.
Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:15:50 #53
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013506
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
Kijk jij nou maar eerst verder voordat er nog meer spoilers voor je zijn.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:16:09 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lighten up Sammie, ik ben niet helemaal serieus he.
Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:16:29 #55
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Kijk jij nou maar eerst verder voordat er nog meer spoilers voor je zijn.
Ja, eerst even walking dead kijken en dan ga ik weer verder
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:17:36 #56
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150013586
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, eerst even walking dead kijken en dan ga ik weer verder
Daar ben ik mee gestopt sinds dit seizoen, geen zin meer in, originaliteit is weg en het werd gewoon onsmakelijk, genoeg ander leuks nog gelukkig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:17:46 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
Ik was wel serieus, op het gedeelte dat jij al haat omdat een kind is na.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:18:29 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik was wel serieus, op het gedeelte dat jij al haat omdat een kind is na.
Oh vast wel, ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150013638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik probeer hier gewoon een serieuze discussie te voeren. Goed te horen dat dat niet wederzijds is, kan ik er mee kappen.
manmanman wat chagrijnig weer.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:19:37 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

manmanman wat chagrijnig weer.
Ik ben helemaal niet chagrijnig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:19:40 #61
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh vast wel, ja.
Oh kom op, je kent me toch al wel iets langer dan vandaag om te weten dat ik ook graag wat minder serieuze dingen er doorheen gooi.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:20:12 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013698
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh kom op, je kent me toch al wel iets langer dan vandaag om te weten dat ik ook graag wat minder serieuze dingen er doorheen gooi.
Ja, dat weet ik inderdaad. Daarom kan de discussie wel kappen hè, heeft toch geen zin. Want ik haat al omdat kind.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:21:21 #63
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik inderdaad. Daarom kan de discussie wel kappen hè, heeft toch geen zin. Want ik haat al omdat kind.
Oke, wilde je niet zo op je tenen trappen hoor.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:22:07 #64
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oke, wilde je niet zo op je tenen trappen hoor.
Ja, daar faalde je dan hè.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:22:32 #65
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150013780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, daar faalde je dan hè.
Ja, helaas ben ook ik niet perfect.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:24:49 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150013854
Er staat weer heerlijk non-nieuws op de FP ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:34:24 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014265
Belle is wel leuk O+. Sowieso, Emilie O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 23:36:21 #68
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150014355
Welterusten allen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150014377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet chagrijnig.
Toch doe je net alsof Royco net je laatste koekje heeft opgevreten voor je neus.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:37:44 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
Welterusten allen :W
Slaap lekker :*.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

Toch doe je net alsof Royco net je laatste koekje heeft opgevreten voor je neus.
Oké.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:40:28 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014522
Iemands laatste koekje voor diegene zijn of haar neus opeten is sowieso niet aardig ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:41:17 #72
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150014555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef Samzz het volgende:
Iemands laatste koekje voor diegene zijn of haar neus opeten is sowieso niet aardig ;(.
Misschien wel als het geen lekkere koekjes zijn :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:42:25 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Misschien wel als het geen lekkere koekjes zijn :)
Als het geen lekkere koekjes zijn zou ik er geen laatste van hebben :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:43:17 #74
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150014622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als het geen lekkere koekjes zijn zou ik er geen laatste van hebben :@.
Ik koop wel eens niet zo lekkere koekjes in de hoop dat ik ze dan niet allemaal een voor een opeet. :@
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:44:20 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik koop wel eens niet zo lekkere koekjes in de hoop dat ik ze dan niet allemaal een voor een opeet. :@
Ik koop eigenlijk nooit koekjes. Ben niet zo'n koekjesmens.

Maar, goed punt :9. Misschien moet ik maar eens ranzige chocolade gaan kopen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:45:34 #76
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150014703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik koop eigenlijk nooit koekjes. Ben niet zo'n koekjesmens.

Maar, goed punt :9. Misschien moet ik maar eens ranzige chocolade gaan kopen ;(.
Ook geprobeerd, werkt maar een klein beetje bij mij :{
I'm sad. ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:46:43 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150014739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ook geprobeerd, werkt maar een klein beetje bij mij :{
I'm sad. ;(
Logisch. Chocolade O+. Zelfs minder lekkere chocolade is nog steeds te lekker om te laten liggen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015290
:9
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:04:42 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Faxie het volgende:
:9
Hoe is het met je enkel :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe is het met je enkel :)?
Pijnlijk maar overleef het wel :P
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:06:35 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015611
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pijnlijk maar overleef het wel :P
I would assume so. Ziet er ook niet heel dramatisch uit :). Hoe kwam het?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015618
Laat wakker nog trouwens :o
pi_150015653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

I would assume so. Ziet er ook niet heel dramatisch uit :). Hoe kwam het?
Slechte landing in ondiep water toen ik iets nieuws probeerde ;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:08:02 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015662
Ik begin morgen om half elf en werk tot 21:00.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:08 schreef Samzz het volgende:
Ik begin morgen om half elf en werk tot 21:00.
Uitslapen :9
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:09:00 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015696
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Slechte landing in ondiep water toen ik iets nieuws probeerde ;(
Oh, dat is bagger, ja ;(. Ach, een tijdje rustig aan doen en dan gaat 't wel weer goed denk ik zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015774
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, dat is bagger, ja ;(. Ach, een tijdje rustig aan doen en dan gaat 't wel weer goed denk ik zo.
Mwa ik zit vrijdag of zaterdag alweer op het water hoor :P Wil wel mn gemiddelde hoog houden :9 Zit nu bijna op 1 op 3 dagen :9
pi_150015819
Nouja 1 op 3,5. Maar het is nog niet het seizoen he :9
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:12:41 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015849
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mwa ik zit vrijdag of zaterdag alweer op het water hoor :P Wil wel mn gemiddelde hoog houden :9 Zit nu bijna op 1 op 3 dagen :9
Ja, want het is natuurlijk alleen maar bevorderlijk je gekwetste enkel zo snel mogelijk weer zwaar te belasten :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, want het is natuurlijk alleen maar bevorderlijk je gekwetste enkel zo snel mogelijk weer zwaar te belasten :9.
Ik bespeur sarcasme :9
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:15:42 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015973
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik bespeur sarcasme :9
Heel goed :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015976
Ik ga echt niet 2 weken rust houden oid hoor :P Of het moet echt niet meer gaan... :P
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:15:54 #93
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150015982
Nog even en ik kan m'n sarcasmebordje weggooien :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150015993
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heel goed :D.
;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:16:19 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150016004
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Faxie het volgende:
Ik ga echt niet 2 weken rust houden oid hoor :P Of het moet echt niet meer gaan... :P
Dat zei ik ook. Nu zit ik met een blijvende blessure :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150016008
Ik moet weer verder hier :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:16:55 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150016030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:16 schreef Faxie het volgende:
Ik moet weer verder hier :*
Werk ze :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150016036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zei ik ook. Nu zit ik met een blijvende blessure :).
Kusje erop :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:18:11 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150016071
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kusje erop :*
Dat helpt niet, hè. Het is niet voor niets een blijvende blessure :). Al gaat 't wel steeds wat beter, bij bepaalde bewegingen blijft het zwak. Should've listened to the docter :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150017845
:9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')