Volgaarne, reallyquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan wij van 't weekend wel douchen, goed?
Wat is dat nu weer voor onzin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen kunnen dat echt niet maar denken dan dat ze heel goed bezig zijn... jammer altijd
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vriend dan
Zijn ex is mijn kapster, zijn ex daarvoor is mijn ex kapster
Ahhquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mis dat met een bepaald iemand.
/sneue kut-emo-post
Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Yvie heeft ook weleens een man ontmoet en denkt dat ze ervaringsdeskundige is
Beide opmerkingen vind ik liefquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook voor jou is er iemand die dat denkt ja.
Nee hoor, dat geloof ik ook wel.
Toch nog van die kleine dingetjes eh. Maar ach, komt goed. Weet ik ook wel :$quote:
Nu iemand van een kinderdagverblijf, hij denkt aan onze toekomstquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij date alleen kapsters?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nu iemand van een kinderdagverblijf, hij denkt aan onze toekomst![]()
Dat is waar jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.
Arme meid!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je toch zien dat ze nooit met ons onder de douche heeft gestaan.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Arme ik ja![]()
Niemand om goed m'n haar te wassen
Elke keer als je die post moet ik zo hard lachenquote:
You and me both, buur :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke keer als je die post moet ik zo hard lachen
Ik zal ook wel een borstel regelen dan, voor wanneer we koekjes gaan bakken :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar het nog erger, ook niemand om te borstelen nee
quote:
Zo rol ik tegenwoordig.quote:
Wauw, kan je ook vlechten? Dan ben ik denk ik verkochtquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ik zal ook wel een borstel regelen dan, voor wanneer we koekjes gaan bakken :$
Jawelquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, kan je ook vlechten? Dan ben ik denk ik verkocht
Wel "gewone" vlecht hoor, geen visgraat ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |