Ik bestel nooit om 11 uur... Dat is de tijd vanaf dat ze elkaar af beginnen te schietenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?
Ik heb zo nu en dan een dochter in huisquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat hij dat in huis heeft is al een wonder
Ik heb ook altijd pannekoekenmix in huis, maar zo vaak komt mn dochter nietquote:Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan een dochter in huis :p
[..]
Ik heb zo nu en dan een dochter in huis
ik heb nog nooit pannenkoekenmix in huis gehadquote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pannekoekenmix in huis, maar zo vaak komt mn dochter niet
Ik ga het of opmaken (of overjarig materiaal vernietigen) en pas weer kopen wanneer mn dochter komt... Want die was en is er nog steeds gek op ...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit pannenkoekenmix in huis gehad
Geeft niks... ik vegeef je...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Andersom bedoelde ik. Zal wel grieperig zijn.
Ik welquote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik eet ze dus ook nooit...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik was niet aan het kakkenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je vergeeft én maakt tussen het kakken door even een wereld TT. Wow?
Wel Koopmans mix of alles zelf?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik welvan die schudflessen nog wel
![]()
maar tegenwoordig doe ik het keurig zelf, met mixer enzo
Spetterpoepquote:Op maandag 9 februari 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was niet aan het kakkenJuup hier heeft de griep en is aan het bier, dus die zal straks
wel moeten kakken...
Nee ook pannekoekmix, maar dan wel met sojamelk en vrije uitloopeitje natuurlijk en soms doe ikquote:
Zelfs hier zijn de meete zaken na 2300 dicht ...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat die luie Griek hier in de buurt niet wil bezorgen
Neem dan echt melk, sojamelkquote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ook pannekoekmix, maar dan wel met sojamelk en vrije uitloopeitje natuurlijk en soms doe ik
het met Havermouth en ik wil die bananenpannekoekjes
nog een keer proberen, ik weet niet meer wie dat recept gaf, maar dat heb ik opgeslagen
I Ran .......quote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welk nummer?
https://www.youtube.com/r(...)rch_category=0&page=
Hier nietquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier zijn de meete zaken na 2300 dicht ...
Tsssssssssss, zo was het niet bedoeld hoor. Sorryquote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg ik pijn in mijn buik van... heb je nog meer op me te zeiken?
Nee, ik lig op de bank en het is rustig van binnen nu gelukkig.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Juup©, jij pist uit je reet op het moment?
Da's waar... dat doet me goedquote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Af en toe bevestigen kan nooit kwaad.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Af en toe bevestigen kan nooit kwaad.
Er zijn er hier zoveel .. +/- 150quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier nietAlleen is de Griek wel dicht, maar dat zijn op zich luie donders is mijn ervaring. Al is het eten bij de Griek in het gat hier subliem (als de tent ooit eens open is) en dat zeg ik niet snel.
oh, dat valt weer mee dan. zó erg, wil je 's nachts een poepie laten waaien en dan blijkt dat je opnieuw kan gaan behangen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik lig op de bank en het is rustig van binnen nu gelukkig.
Moet ik wel behang hebbenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
oh, dat valt weer mee dan. zó erg, wil je 's nachts een poepie laten waaien en dan blijkt dat je opnieuw kan gaan behangen.
Ik heb het over beschikbare restaurants... Niet alleen Griekse ..quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Werken er ook échte Grieken in de keuken? Want vaak is dat helemaal niet zo
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaanquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
@Juup jij bent toch heel lang met ???? geweest?
Sommige dingen zet ik niet op Fok!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
ah... ik vond het al ietwat veelquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het over beschikbare restaurants... Niet alleen Griekse ..
Sssssssssssssss exquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaan![]()
4 letter 1 lettergreep en het klink als???
heh... wat flauw nou weerquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sommige dingen zet ik niet op Fok!Als jij iets wilt weten kun jij mij een DM of PM (mits die zooi werkt met de © in mijn username) sturen en dan geef ik uitleg
Ik gok op DuchessXquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaan![]()
4 letter 1 lettergreep en het klink als???
Oh ja die kwam hier en keer buurten iddquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
Dat is jouw keuze, ik heb al teveel op Fok! staan. Maar vragen kan altijd maar dan via PM/DM mits het lukt gezien de © in mijn username. Het lukt wel, maar dan moet je mijn username zelf kopiëren in het vak van geadresseerde zeg maar.quote:
Jij komt blijkbaar nergens meer sinds er niet gepaft mag worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij. Sinds daar een rookverbod is kom ik daar niet meer.
over mijn nieuwsgierigheidquote:
dan is het goedquote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk nergens overGoedenavond mevrouw
Dat zal dan welquote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft hij daar dan ook de dochter mee?
Je hebt gelijk hoor, ik zou het raar vinden als je het wel zeiquote:Op maandag 9 februari 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze, ik heb al teveel op Fok! staan. Maar vragen kan altijd maar dan via PM/DM mits het lukt gezien de © in mijn username. Het lukt wel, maar dan moet je mijn username zelf kopiëren in het vak van geadresseerde zeg maar.
Beetje omslachtig maar ik heb het achterlijke systeem niet ontworpen helaas.
whut?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed... Juup staat op het punt te bekennen.. Maar Fann weerhoudt hem ..
Wat valt er te bekennen?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed... Juup staat op het punt te bekennen.. Maar Fann weerhoudt hem ..
Nee hoor, jij mag mij ook bellenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
jezus, moet ik nou met iedereen gaan DM-en om dit te begrijpen?
Nee Juup we dollen een beetje..... Of de moeder van je dochter een Fokster is .. Daar komt het op neer... Of is dat een anderquote:
Je komt ook altijd pas op het einde langswaaienquote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
Ik heb al eerder aangegeven, spit mijn 15 jaar (op 14 februariquote:Op maandag 9 februari 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Juup we dollen een beetje..... Of de moeder van je dochter een Fokster is .. Daar komt het op neer... Of is dat een ander
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je komt ook altijd pas op het einde langswaaien
Nou dat lukt dus niet, ga ik gewoon met een vraagteken slapenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sommige dingen zet ik niet op Fok!Als jij iets wilt weten kun jij mij een DM of PM (mits die zooi werkt met de © in mijn username) sturen en dan geef ik uitleg
Droom ze just mequote:Op maandag 9 februari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat lukt dus niet, ga ik gewoon met een vraagteken slapen
tot morgen allemaal!
Ja, maar je kan Juup geen Dm sturen zegt iequote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
Dag mevrouwquote:Op maandag 9 februari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat lukt dus niet, ga ik gewoon met een vraagteken slapen
tot morgen allemaal!
Kan wel, maar jij zult handmatig mijn gebruikersnaam in het "ontvanger"scherm moeten invoeren of zoietds.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar je kan Juup geen Dm sturen zegt ie![]()
ik ga het niet proberen...
Sorry hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een opdonder om gewoon geen antwoord te geven aan een oudere ...
Dan stuur je toch even een mailtje naar Danny of Yvonne... die kunnen dat misschien wel voor je veranderen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan wel, maar jij zult handmatig mijn gebruikersnaam in het "ontvanger"scherm moeten invoeren of zoietds.
Ach wat boeit mij het ook dat Fok! niet eens de bijzondere tekens van oudere users ondersteund. Gewoon bagger dat systeem
Is niet mogelijk helaas, schijnt aan de baggersoftware van het PM systeem te liggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan stuur je toch even een mailtje naar Danny of Yvonne... die kunnen dat misschien wel voor je veranderen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vandaag 18 holes heeft afgewerkt
ow... lastig dan...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is niet mogelijk helaas, schijnt aan de baggersoftware van het PM systeem te liggen.
ik hoef je niet te bereiken, dus van mij heb je geen lastquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, al mensen mij willen bereiken valt er altijd wel iets te regelen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoef je niet te bereiken, dus van mij heb je geen last
ik was serieus op zoek naar de eind tune van Stuif es inquote:Op maandag 9 februari 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Ria Bremer ... Nooit van gehoord? Juup heeft de gouden stuiver en nu is het voorbij
willem ,,,, wat was ie leuk heh?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was serieus op zoek naar de eind tune van Stuif es in![]()
toen kwam ik Willem Ruis tegen
Ik blijf nog wel even bij je FANNquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Ik ga vanavond proberen met 1 diazepammetje te slapen i.p.v. 2 dus dat zal wel niks worden,
ik heb hem al een uur geleden ingenomen en voel nog niks![]()
KLAARWAKKER
Neem een alcoholische versnapering?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Ik ga vanavond proberen met 1 diazepammetje te slapen i.p.v. 2 dus dat zal wel niks worden,
KLAARWAKKER
Gaat weer wat beter de laatste dagen ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... dat is lief....jij slaapt ook niet zo makkelijk de laatste tijd geloof ik heh?
Ja,lekker met die medicijnenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neem een alcoholische versnapering?
ga dan ook niet zitten wachten *boos kijkt*quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
KLAARWAKKER
Bio advies van Sasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ga dan ook niet zitten wachten *boos kijkt*
ga lekker douchen, drink een beker soja melk en ga lekker in je bed liggen met een boek
Die Griek ligt in bed dus kan niet, wordt ie wakker, is geen goed ideequote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ga dan ook niet zitten wachten *boos kijkt*
ga lekker douchen, drink een beker soja melk en ga lekker in je bed liggen met een boek
kan niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek ligt in bed dus kan niet, wordt ie wakker, is geen goed idee![]()
Maar ik maak straks wel warme choco, gedouched heb ik al..
Dus je kan pas in bed als je gaat slapen... Iets voor je zelf doen mag niet... De Griek heeft zelf vast een vunzige film liggen kijken ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek ligt in bed dus kan niet, wordt ie wakker, is geen goed idee![]()
Maar ik maak straks wel warme choco, gedouched heb ik al..
Wél goed advies, maar sojamelk drink ik nooit ''gewoon'' dat is dan weer niet lekker...quote:
Welke medicijnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,lekker met die medicijnenik heb trouwens alleen whiskey in huis voor Irish Coffe en ik ga géén
Irish Coffee nemen nauurlijk![]()
Misschien straks warme Chocomel...
Dus is het eigenlijk een placebo ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo'n pammetje werkt vooral als je je er aan overgeeft
Nu ja, de wekker gaat voor hem om 5 uurquote:
nee, het helpt je over het randje heenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus is het eigenlijk een placebo ...
dan flikker je er maar een anijsblokje inquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél goed advies, maar sojamelk drink ik nooit ''gewoon'' dat is dan weer niet lekker...
Afhankelijk van hoelang je zoiets al gebruikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
tell her!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dan flikker je er maar een anijsblokje in
Nah... ik ga straks wel proberen,maar ik kan dan niet stilliggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kan ik wel eens proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dan flikker je er maar een anijsblokje in
het helpt in elk geval niet als je nog gewoon actief blijft en niet lekker in je bed gaat liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoelang je zoiets al gebruikt.
Niet alleen vrouwen gebruiken medicatie die op pam eindigtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die vrouwen zitten aan de diazepam of iets wat er op lijkt ...
ze bestaan niet meer als zodanig, zijn nu dure staafjes poeder geworden, net als melkpoeder in de horecaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan ik wel eens proberenga ik morgen kopen, misschien lust ik het dan wel
oe al héél lang hoor en eerst zwaardere middelen zelfs, dus dit is al een verbetering, maar mijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoelang je zoiets al gebruikt.
Niet mee eens, hangt van de dosering af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het helpt in elk geval niet als je nog gewoon actief blijft en niet lekker in je bed gaat liggen
jij neemt er gewoon alcohol bijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen gebruiken medicatie die op pam eindigt
Wow wens hem maar succes, Hoe laat is ie weer thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu ja, de wekker gaat voor hem om 5 uurdus lijkt me niet verstandig, is zijn eerste werkdag
![]()
hij heeft net een nieuwe baan, 3 dagen per week... is genoeg hoor, samen met mijn inkomen
is dan zat, hij hoeft niet 5 dagen per week, mag wel, maar hoeft niet
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
oe al héél lang hoor en eerst zwaardere middelen zelfs, dus dit is al een verbetering, maar mijn
geheugen gaat ervan kapot en dat wil ik niet
in dat mooie gele pakjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan ik wel eens proberenga ik morgen kopen, misschien lust ik het dan wel
Dat moet dan maarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze bestaan niet meer als zodanig, zijn nu dure staafjes poeder geworden, net als melkpoeder in de horeca
Soms.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij neemt er gewoon alcohol bij
Ja, tuurlijk, ik ben toch afgekeurd, dus dan krijg je een uitkering, gelukkig wel...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wens hem maar succes, Hoe laat is ie weer thuis![]()
Maar jij krijgt dus een of andere uitkering ivm met al je dingen ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze bestaan niet meer als zodanig, zijn nu dure staafjes poeder geworden, net als melkpoeder in de horeca
LoLquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.consumentenbon(...)ng/meldpunt/4123500/
Heej die herken ik nogquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bestaat niet meer ?
Een beetje in de buurt?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
ah en hij moet van 7 tot 3 uur 's middags geloof ik ...
Ja nou, 1,50 euro heb ik er wel voor over om van die rotzooi af te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.consumentenbon(...)ng/meldpunt/4123500/
nee toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ik heb nog een flinke voorraad bij xenos opgekochtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bestaat niet meer ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bestaat niet meer ?
quote:Waarom zijn er geen Anijsblokjes meer?
De Ruijter Anijsblokjes zijn sinds 1928 onderdeel geweest van ons assortiment. Sindsdien is de productiemethode nauwelijks veranderd. In de afgelopen jaren is de oude anijsblokjesmachine draaiende gehouden maar helaas kunnen we door slijtage en het ontbreken van de juiste onderdelen de levensduur van deze machine niet meer verlengen.
We zijn op zoek gegaan naar een passend alternatief en hebben deze gevonden in de vorm van Anijsstaafjes; staafjes gevuld met anijspoeder.
De verpakking en toepassing van Anijsstaafjes zijn anders dan die van Anijsblokjes maar het resultaat is hetzelfde: een beker warme, vertrouwde anijsmelk van De Ruijter.
Het voordeel van Anijspoeder is dat het wat beter en sneller mengt in de warme melk dan Anijsblokjes. Daarnaast is het anijspoeder apart verpakt in staafjes waardoor de smaak beter gewaarborgd wordt en het makkelijker op te bergen is. De smaak van 1 anijsstaafje komt overeen met de smaak van ongeveer 1,5 blokje.
Ja ok .. Zoiets wist ik natuurlijk ook wel .. Zitten daar nog restricties aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, ik ben toch afgekeurd, dus dan krijg je een uitkering, gelukkig wel...
Wat voor restricties zouden eraan moeten zitten dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok .. Zoiets wist ik natuurlijk ook wel .. Zitten daar nog restricties aan?
Kunt het altijd proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, álles beter dan die pillenzooi denk ik dan maar....
Iemand van mn laatste werk mailde me vandaag of ik al iets anders had... Beantwoordt... Afwachten maar weer..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, maar hij zoekt nog verder, hij heeft nog een paar sollicitatie's lopen...
Het is moeilijk op deze leeftijd, maar je kan altijd iets héél anders gaan doen als je niet anders kan..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand van mn laatste werk mailde me vandaag of ik al iets anders had... Beantwoordt... Afwachten maar weer..
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ik heb nog een flinke voorraad bij xenos opgekocht
Heb je verplichtingen of zo ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat voor restricties zouden eraan moeten zitten dan?
dat kan een uitdaging zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet écht, proberen in leven te blijven dat is alles
Des te eerder ja ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Of misschien hebben ze dat juist liever niet bedenk ik me nu
dat moet gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vorig jaar was dat zéker zomaar nu hoop ik op een beter jaar
Top !! We gaan je weer zien ... EN dan echtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Vonden de dokters ook vanmiddagdus ik ga het proberen... zal wel lukken hoor
Komt echt goed, mijn jaar is tot op heden beter dan de afgelopen 4 jaar. Bij jou gaat dat ook goed komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vorig jaar was dat zéker zomaar nu hoop ik op een beter jaar
Ja, als mijn dikke kop van de Prednison een beetje gezakt isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Top !! We gaan je weer zien ... EN dan echt
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt echt goed, mijn jaar is tot op heden beter dan de afgelopen 4 jaar. Bij jou gaat dat ook goed komen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ik
wel op de bank vanavond, dat kan nauurlijk ook
Komt goed... Ik ga die dikke reet ook wegwerken ... Misschien tot later nog anders tot morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ik
wel op de bank vanavond, dat kan nauurlijk ook
Ik had hier ook liever de IKEA hoekbank gehad, maar shit happens en keuzes moeten soms gemaakt worden.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed... Ik ga die dikke reet ook wegwerken ... Misschien tot later nog anders tot morgen
Moet wat met een beperkt budget.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
Een Ikea bank, al afgewerkt met 2.000.000 test voordat jij er op gaat zitten ... Ja daar wordt ik vrolijk van ...
Dank uquote:Op maandag 9 februari 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
De ene dag is de andere niet... Sterkte met je rug
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:02 schreef El_Matador het volgende:
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem, je post in het wijzentopic (zo is me verzekerd hier) en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.quote:
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.
De titel ziet er goed uit, kun je een korte beschrijving geven van wat we hier gaan zien?
Oh nee, dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.
[..]
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
Het is vooral grappig
Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.
[..]
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Stond me idd nog iets van bij dat je ooit eens gezegd had dat je midden 30 bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:06 schreef El_Matador het volgende:
In 1981 was ik (net) te jong om te kunnen lezen en schrijven, maar te oud om in mijn luier te schijten als essentiele dagtaak te zien.
Leuk dat je er met plezier naar hebt gekeken....ga ik nu je recensie lezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:23 schreef El_Matador het volgende:
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.
Mijn recensie:
BNW / Apollo Hoax #14 - who still believes NASA...?
Mogguhquote:Op maandag 9 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vandaag 18 holes heeft afgewerkt
Zijn nog wel een paar van die uitzendeingen uit Showroom die ik me zo voor de geest kan halen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer.
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:26 schreef Kingstown het volgende:
Leuk dat je er met plezier naar hebt gekeken....ga ik nu je recensie lezen.
Edit: Dat was wel een hele korte recensie.![]()
Twijfel je ook aan het feit dat Werner Von Braun de V1 raket voor Hitler ontwikkelde?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?
Of ben jij zo'n Mulischlezer?
Bugatti freak, kabouters in tuin, Kis Riemvis, Fabiola, wat nog meer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn nog wel een paar van die uitzendeingen uit Showroom die ik me zo voor de geest kan halen.
Echt een geweldig programma vond ik dat toen.Niet altijd, maar vaak erg veel lol om gehad.
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twijfel je ook aan het feit dat Werner Von Braun de V1 raket voor Hitler ontwikkelde?
Ik twijfel aan 'is het feiten'...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...
Het is feitelijk onmogelijk dat men in 1969-1972 (onder VS President Richard "Watergate" Nixon) op het oppervlak van de Maan geweest is en de kans is groot dat we dat ook "nooit" zullen kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel aan 'is het feiten'...
Dus je ziet het meer als een soort aflevering van Star Trek gemaakt in Hollywood.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...
Het punt is; iets is niet zomaar een feit.
Ik ben de puurste atheist die je kunt vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus je ziet het meer als een soort aflevering van Star Trek gemaakt in Hollywood.
Ik ben nu erg benieuwd of je religieus bent, mag ik dat vragen?
Mulisch heb ik ooit 1 boek van gelezen geloof ik (ben meer van de Duitse literatuur), maar bij het woord "recensie" is mijn standaard reflex dat ik een behoorlijk lang epistel ga lezen ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:40 schreef El_Matador het volgende:
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?
Of ben jij zo'n Mulischlezer?
Die gozer die op z'n zolder de Olypische Spelen simuleerde (en dan bij elk volkslied ging staan met de hand op z'n hartquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:44 schreef MadMaster het volgende:
Bugatti freak, kabouters in tuin, Kis Riemvis, Fabiola, wat nog meer?
Het schijnt dat je voor het 3 keer (laten) herhalen van een woord gedagvaard wordt in Nederland, maar als "Baas, baas, baas" overtuigender is samen te vatten in een epistel van 1000 woorden zoals je nogal eens van mij op FOK! vindtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mulisch heb ik ooit 1 boek van gelezen geloof ik (ben meer van de Duitse literatuur), maar bij het woord "recensie" is mijn standaard reflex dat ik een behoorlijk lang epistel ga lezen ja.
Sorry, ik had je onderschrift niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben de puurste atheist die je kunt vinden.
Ik geloof niet in religies
Ik geloof niet in statisme
Ik geloof niet in de massamediasprookjes
Velen moeten die laatste 2 stappen nog maken, verblind als ze zijn door religie.
Ik had mijn leesbrilletje niet op namelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik had je onderschrift niet gelezen.
Duidelijk.
aiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:05 schreef just me het volgende:
weet je wat genant is... als je iemand wil appen om te zeggen ik zal het opzoeken en wat heb ik verstuurd... ik zal het opzoenen
Ja, die kan ik me nu ook weer herinneren...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die gozer die op z'n zolder de Olypische Spelen simuleerde (en dan bij elk volkslied ging staan met de hand op z'n hart). De 2 broers uit Drenthe die in het huis woonden van hun overleden moeder. De spreker en de zwijger.
Of je appt naar je echtgenote dat ze zich klaar kan maken voor een lange avond en je stuurt het bericht naar je collega met dezelfde naam...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:05 schreef just me het volgende:
weet je wat genant is... als je iemand wil appen om te zeggen ik zal het opzoeken en wat heb ik verstuurd... ik zal het opzoenen
Daar had ik het niet over, maar nu je het er over hebt ben ik nog niet door je overtuigd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is feitelijk onmogelijk dat men in 1969-1972 (onder VS President Richard "Watergate" Nixon) op het oppervlak van de Maan geweest is en de kans is groot dat we dat ook "nooit" zullen kunnen.
oh mijn god, dat mens spoort niet, gewoon echt niet. Inclusief plaat voor haar kop. Je zou toch denken dat ze inmiddels wel doorheeft dat ze hier niet meer met haar verhalen hoeft aan te komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vriendin is weer boven water!![]()
WGR / Seksuele veiligheid meisje bij stiefbroertje
heerlijk, weer een ouder1topic, dus ik heb even op het groene knopje geklikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze had een ban van een paar weken en daarna was ze spoorloos. Deisyy is helemaal dol op haar en wilde absoluut weten als ze weer aan het posten was geslagen, dus hierbij heb ik mijn taakje voor vandaag weer gedaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
oh mijn god, dat mens spoort niet, gewoon echt niet. Inclusief plaat voor haar kop. Je zou toch denken dat ze inmiddels wel doorheeft dat ze hier niet meer met haar verhalen hoeft aan te komen.
Snel nog even een powernapje zit er niet meer in? Hoe laat moet je beginnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik val bijna in slaap. Dat wordt nog wat, die late dienst straks
ik functioneer meestal niet zo goed met een slaapje tussendoor. Hoef pas om 3 uur weg, dus ik hang maar rustig voor de tv met een pot thee erbijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Snel nog even een powernapje zit er niet meer in? Hoe laat moet je beginnen?
Ik ga het niet eens helemaal doorlezen na de eerste paar reacties van TS, wat is die vermoeiend zegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
heerlijk, weer een ouder1topic, dus ik heb even op het groene knopje geklikt.
Mooie reacties op ts ook
Wat een fantasie weerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je eens wat nodig hebt. Mijn archief met R&P-pareltjes is onuitputtelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in R&P, maar ik heb ontdekt dat ik bij ernstige verveling daar ook nog wel wat pareltjes kan gaan lezen.
Ik had er gisteren al over nagedacht, en de voorbereidingen staan sindsdien al klaar. Ik hoef alleen maar het vuur op te stoken en te koken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
Je kunt er maar beter op tijd er over na gaan denken... Alhoewel ik wel erg vroeg ben....
Ik weet niet hoe erg het vandaag met je griep gesteld is ... Gewoon een poging wagen ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had er gisteren al over nagedacht, en de voorbereidingen staan sindsdien al klaar. Ik hoef alleen maar het vuur op te stoken en te koken.
Geestelijk goed, lichamelijk is de wc een goede vriend van mij. Ik ga ook gewoon eten, nee heb ik ja kan ik krijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg het vandaag met je griep gesteld is ... Gewoon een poging wagen ..
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De scheiding is bijna afgerond?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geestelijk goed, lichamelijk is de wc een goede vriend van mij. Ik ga ook gewoon eten, nee heb ik ja kan ik krijgen
1) Het is een zijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
Wacht, maar hij heeft slechts 2 topics zelf geopend? Wat is er precies mis met/aan ouder1?
Nee dankje, heb nog teveel werk liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1) Het is een zij
2) De tprobleemopics die ze geopend heeft zijn oneindig. Wil je echt linkjes hebben?
Wijs besluitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dankje, heb nog teveel werk liggen
Verstandig. Er is er ook nog 1 topic op 40+ (meestal is het R&P gedoe) die ik af en toe eens up om belangstellend te vragen hoe het ermee staat, maar vreemd genoeg krijg ik geen antwoord meer van haar. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
Nee dankje, heb nog teveel werk liggen
Nee idd, een beetje aandacht van KT krijgen wil toch (bijna) iedere vrouw?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandig. Er is er ook nog 1 topic op 40+ (meestal is het R&P gedoe) die ik af en toe eens up om belangstellend te vragen hoe het ermee staat, maar vreemd genoeg krijg ik geen antwoord meer van haar. Je verwacht het niet.
Dat sowieso. Daarnaast gaat het me aan m'n hart om te zien hoe moeilijk ze het met haar puberkinderen heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
Nee idd, een beetje aandacht van KT krijgen wil toch (bijna) iedere vrouw?
Volgens een paar bronnen op het wereld wijde web:quote:
Ik lees nu van alles wat er mis is met ouder1, maar wat als iemand nou altijd de raarste fantasieën post en nu voor het eerst niet? Dan kun je haar niet meer geloven en blijkt er ergens een meisje door haar stiefbroertje te zijn aangerand. Dat wil je toch ook niet hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarnaast gaat het me aan m'n hart om te zien hoe moeilijk ze het met haar puberkinderen heeft.
Ik kom zelf nog niet eens tot een kwart..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
33:000 x 24 = 792000 flesje Jupiler, elke flesje bevat 0.25Ltr dus in totaal 198.000 liter bier
Het is gewoon een grappige user. Voor de rest interesseert het me geen zak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef drakin het volgende:
Ik lees nu van alles wat er mis is met ouder1, maar wat als iemand nou altijd de raarste fantasieën post en nu voor het eerst niet? Dan kun je haar niet meer geloven en blijkt er ergens een meisje door haar stiefbroertje te zijn aangerand. Dat wil je toch ook niet hebben?
Wel een waarschuwing erbij graag dan, ik ben over een tijdje toch weer vergeten wie ouder1 is of vergeet te kijken wie de ts is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is gewoon een grappige user. Voor de rest interesseert het me geen zak.
Bij haar volgende topic zal ik je een linkje geven en kun je hetzelfde gaan zeggen.
Ik zou het niet weten, op een lekkere avond drink ik al snel 4,5 liter Jupiler. Maar goed dat gebeurt ook niet elke week/maand zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom zelf nog niet eens tot een kwart..
liter? hoeveel flessen zijn dat wel niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, op een lekkere avond drink ik al snel 4,5 liter Jupiler. Maar goed dat gebeurt ook niet elke week/maand zeg maar.
Elk flesje bevat 0.25 liter dus 18 flesjes. Of als ik in de kroeg ben is het elke keer 0,5 liter per glas dus 9 glazen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
liter? hoeveel flessen zijn dat wel niet?
dit is pre facebook, dit is hyvesaidsquote:
Mwa gewoon weer in de schoolbanken gezeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje leuk weekend gehad trouwens? Ik mis je altijd wel een beetje als je er niet bent.
Ow, dat klinkt niet echt spannend. Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
Mwa gewoon weer in de schoolbanken gezeten.
Weer geen ruzie gemaakt, dus niks spannendsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt niet echt spannend. Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.
Alleen gister en vandaag eten zonder Sas, morgen begint het weekend alweer samenquote:
Zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
dit is pre facebook, dit is hyvesaids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |