abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149541937
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
Leuk, weer een episode uit het spannende leven van Ouder1
:D
pi_149541947
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geef die stiefbroer een tik op z'n bek met de boodschap normaal te doen :') wat nu zachtzinnig of aangifte doen :')

Gewoon een goede corrigerende tik. Fuck pedagogisch verantwoord - luisteren.
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kak :') zie nu pas dat het een ouder1 topic is ;(

Ik schaam mijzelf nu dati k hier gereageerd heb.
Het staat vast

maar je hebt wel gelijk.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_149541951
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh god. ;(
Negeren, we weten wie het zegt.. Het sop is de kool niet waard in die twee gevallen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:20:36 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149542050
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Negeren, we weten wie het zegt.. Het sop is de kool niet waard in die twee gevallen.
Mijn 'oh god' betrof die quote van jou. Wel goed advies om jou te negeren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_149542145
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mijn 'oh god' betrof die quote van jou. Wel goed advies om jou te negeren.
Mag. Een Pa die niet verder komt dan 'Euhh, euhh, euhh' en zoals ik net hoorde een vriendje die niet verder komt dan 'Daar bemoei ik me niet mee'... Zijn helaas toch echt typisch Nederlands.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:23:44 #81
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_149542159
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik las niet verder dan dit.
Ongeloofwaardig. De Ouder1 die ik ken heeft alles al eens gezien en/of meegemaakt.
:D
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:25:01 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149542201
Gelukkig heeft de buurt TS als buurvrouw. Die lost elk probleem op. Met dank aan FOK! Maar zonder dank aan mannen en MOE-landers!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:29:01 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149542350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mag. Een Pa die niet verder komt dan 'Euhh, euhh, euhh' en zoals ik net hoorde een vriendje die niet verder komt dan 'Daar bemoei ik me niet mee'... Zijn helaas toch echt typisch Nederlands.
Dat is echt zo'n ontzettend DOMME generaliserende uitspraak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_149542469
Ouder1 :'( :'( :'( ;( ;( ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_149542832
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:36 schreef Copycat het volgende:
Was pa-lief maar een Brit!

[..]

:')
Oh mijn god. Die andere reacties van haar in dat topic. :{
pi_149543255
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:25 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heeft de buurt TS als buurvrouw. Die lost elk probleem op. Met dank aan FOK! Maar zonder dank aan mannen en MOE-landers!!!
TS moet wel in 'n flat wonen omdat ze omringd lijkt te worden door buurvrouwen met problemen.
Hallon!
pi_149545008
Kan dit topic niet in 'geile fantasieėn van een droogstaande huisvrouw'?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149545078
Het gaat hier om minderjarige kinderen, dan zijn de ouders dus verantwoordelijk. Er is geen veilige omgeving voor dat meisje en vader en stiefmoeder steken hun kop in het zand. En dat terwijl zij hier de aanspreekbare personen zijn voor hun kinderen.

Aangifte moet dus ook niet gedaan worden tegen een 14 jarig jochie, maar tegen de verantwoordelijken, in dit geval dus de moeder en de vader omdat hij nu met haar getrouwd is. Dan is hij ook verantwoordelijk voor het gedrag van die jongen.

Wat de moeder van het meisje desnoods kan doen is haar thuishouden, als haar geen veilige omgeving geboden kan worden kan ze er beter niet meer naartoe gaan. Vader heeft weinig om op te staan in zo'n geval.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_149545133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:02 schreef drakin het volgende:
Het gaat hier om minderjarige kinderen, dan zijn de ouders dus verantwoordelijk. Er is geen veilige omgeving voor dat meisje en vader en stiefmoeder steken hun kop in het zand. En dat terwijl zij hier de aanspreekbare personen zijn voor hun kinderen.

Aangifte moet dus ook niet gedaan worden tegen een 14 jarig jochie, maar tegen de verantwoordelijken, in dit geval dus de moeder en de vader omdat hij nu met haar getrouwd is. Dan is hij ook verantwoordelijk voor het gedrag van die jongen.

Wat de moeder van het meisje desnoods kan doen is haar thuishouden, als haar geen veilige omgeving geboden kan worden kan ze er beter niet meer naartoe gaan. Vader heeft weinig om op te staan in zo'n geval.
Serieus reageren in een Ouder1 topic ja?
pi_149545243
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Serieus reageren in een Ouder1 topic ja?
Wat is een ouder1 topic dan?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_149545366
quote:
In dat geval, ook aangifte tegen Ouder1 voor de misleidng
Freaks like me drink tea
pi_149545433
Wacht, maar hij heeft slechts 2 topics zelf geopend? Wat is er precies mis met/aan ouder1?
Freaks like me drink tea
pi_149545442
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef Marsenal het volgende:
Aangifte doen tegen een seksueel ontsporend jochie van 14, ben je wel helemaal goed? Opvoeding en onderwijs zijn de sleutelwoorden. Dat jochie heeft iemand nodig die hem leert wat de grenzen zijn, en wat wel en wat niet kan, voordat nog verder van het pad raakt. Hij is 14, hij heeft hulp nodig in een veilige omgeving, niet een stel buitenstaanders die hun best doen om hem in jeugddetentie te krijgen en zijn leven nog ingewikkelder te maken.
Hier ben ik het wel mee eens. Leren is altijd beter dan straffen en dergelijken.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_149545469
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
Wacht, maar hij heeft slechts 2 topics zelf geopend? Wat is er precies mis met/aan ouder1?
Dit is wel een goeie om mee te beginnen: F&F / Werkhond aanlijnen?

De hele wereld is altijd gek behalve Ouder1... :')
Ook haar reacties in de diverse topics snijden over het algemeen bar weinig hout.
pi_149545515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit is wel een goeie om mee te beginnen: F&F / Werkhond aanlijnen?

De hele wereld is altijd gek behalve Ouder1... :')
Ook haar reacties in de diverse topics snijden over het algemeen bar weinig hout.
O ouder1 is een zij
Freaks like me drink tea
pi_149545541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
-Ze weet altijd įlles beter, iedereen anders heeft het altijd fout.
-De Nederlandse mannen zijn allemaal losers.
-Verder heeft ze nogal rare gedachtes over wat je wel en niet acceptabel is. Bv. iemand doodslaan/schoppen omdat hij in de richting van je dochter filmt? Prima! Gewoon de grenzen aangeven.

De rest mag iemand anders bijvullen.
pi_149545544
En dat verhaal is me te lang, heeft ze niet een blog ofzo om haar schrijversfantasy op kwijt te kunnen? Daar omen ook eerder lezers die wel interesse hebben.
Freaks like me drink tea
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:25:47 #100
370431 drakin
vurig typje
pi_149545640
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Syntos het volgende:

[..]

-Ze weet altijd įlles beter, iedereen anders heeft het altijd fout.
-De Nederlandse mannen zijn allemaal losers.
-Verder heeft ze nogal rare gedachtes over wat je wel en niet acceptabel is. Bv. iemand doodslaan/schoppen omdat hij in de richting van je dochter filmt? Prima! Gewoon de grenzen aangeven.

De rest mag iemand anders bijvullen.
1 dat is vrouwelijk en klopt ook bijna altijd
2 Iedere man kan zijn loserzijn ontgroeien, dus klopt niks van. Heet gewoon ontwikkelen van je mens zijn.
3 wat????
Freaks like me drink tea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')