Heb jij een dochter van die leeftijd? Geef dan ff haar NAW gegevens door dan kan ik ze doorspelen aan dat stiefbroertje. Zal jij dan geen bezwaar tegen hebben neem ik aan. Probleem ook opgelost.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef .raven. het volgende:
Dat is wel een prima leeftijd om het lichaam van het andere geslacht te gaan ontdekken. Geen probleem van maken dus!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heb jij een dochter van die leeftijd? Geef dan ff haar NAW gegevens door dan kan ik ze doorspelen aan dat stiefbroertje. Zal jij dan geen bezwaar tegen hebben neem ik aan. Probleem ook opgelost.
Is dat je Marokkaanse buurvrouw, de klagende buurvrouw van 2 huizen verderop, de buurvrouw waarvan jij de man een "hottie" vindt, de buurvrouw die als "achterwacht" helpt of nog weer een andere buurvrouw? Even voor de beeldvorming zodat we weten om wie het gaat. In al dat buurvrouwengeweld van je is het makkelijk om de draad kwijt te raken en dat maakt het lastiger om een passend advies op maat te geven. Hoe meer achtergrond info hoe beter.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:49 schreef Ouder1 het volgende:
Moeder heeft me dus benaderd. Gaat om een buurvrouw.
Even een kleine kudo voor je Ouder1-topic kennisquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat je Marokkaanse buurvrouw, de klagende buurvrouw van 2 huizen verderop, de buurvrouw waarvan jij de man een "hottie" vindt, de buurvrouw die als "achterwacht" helpt of nog weer een andere buurvrouw? Even voor de beeldvorming zodat we weten om wie het gaat. In al dat buurvrouwengeweld van je is het makkelijk om de draad kwijt te raken en dat maakt het lastiger om een passend advies op maat te geven. Hoe meer achtergrond info hoe beter.
Alles maar naar Jeugdzorg tegenwoordig?!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit een zaak wordt voor Jeugdzorg.
Normaliter zou ik het hiermee eens zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:21 schreef Syntos het volgende:
Laat die berichten aan de vader zien en geef dat joch een klap op zijn kop en 'niet meer doen'.Het is een 14-jarig joch. Geen veroordeelde serieverkachter.
Ook dan zal hij nog steeds op haar "geilen".quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef Ouder1 het volgende:
Een eigen kamer, liefst één waar de deur van op slot kan, lijkt mij dan wel een voorwaarde.
De Marokkaanse buurvrouw heeft een (Nederlandse) hottie als echtgenoot en speelt af en toe achterwacht hier maar is niet de moeder van dat meisje die niet twee deuren verderop woont.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat je Marokkaanse buurvrouw, de klagende buurvrouw van 2 huizen verderop, de buurvrouw waarvan jij de man een "hottie" vindt, de buurvrouw die als "achterwacht" helpt of nog weer een andere buurvrouw? Even voor de beeldvorming zodat we weten om wie het gaat. In al dat buurvrouwengeweld van je is het makkelijk om de draad kwijt te raken en dat maakt het lastiger om een passend advies op maat te geven. Hoe meer achtergrond info hoe beter.
Dit ga je ook niet veranderen, dus het zal meer de insteek moeten zijn dat hij weet dat hij het lekker voor zich moet houden en moet stoppen met die berichten sturen omdat het niet normaal is. Zolang dat joch dat niet hoort van iemand weet hij ook niet dat het fout is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef Ouder1 het volgende:
Een klap op zijn kop en een 'niet meer doen' verandert niets aan het feit dat hij op haar geilt en meer wil dan een broer-zus relatie en dat weet dat meisje ook
Dat. Omgangsrecht kan door de rechter ontzegd worden in geval een kind van 12 jaar of ouder zelf ernstige bezwaren maakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Fer het volgende:
Dochter kan toch besluiten om niet meer naar vader en stiefmoeder te gaan. Als er problemen van komen heeft ze schriftelijk bewijs waarom ze niet wil.
Volgens mij is Ouder1 hier de stiefmoeder!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
Leuk, weer een episode uit het spannende leven van Ouder1
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:26 schreef Ouder1 het volgende:
Britse mannen zijn nog echte mannen die hun vrouw, hun kinderen en zo nodig hun land nog durven te verdedigen. Zoveel mannelijker dan de gemiddelde Nederlandse 'man' die zijn ballen al bij zijn geboorte inlevert, alleen bezig is met zijn eigen belang, de rekening aan zijn date geeft en als een mietje loopt te janken als zij hem een blauwtje laat lopen. Niet voor niets geven de opvolgende Nederlandse regeringen steeds de militairen de opdracht zich te verschuilen achter de Britten..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |