Die zit blijkbaar onder de plak bij de stiefmoeder.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:17 schreef kawa4 het volgende:
wat zegt de vader ervan?
ik neem aan dat hij het hier niet mee eensch is.
Ik las niet verder dan dit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:15 schreef Ouder1 het volgende:
Ik werd benaderd door een vriendin met een vraag waar ik ook niets mee kan.
Oh.... zie nu pas wie de TS isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
Leuk, weer een episode uit het spannende leven van Ouder1
Anders gesteld: stel het meisje wordt verkracht. Wie hadden dit dan aan zien komen en wie heeft hier niets mee gedaan? En wie is hierdoor wellicht medeplichtig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:15 schreef Ouder1 het volgende:
1) Kan de moeder de vader verplichten te zorgen voor een afsluitbare slaapkamer voor dochter? En tot die tijd de omgangsregeling in het ieder geval voor de nachten stopzetten?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh.... zie nu pas wie de TS is![]()
Zou dan natuurlijk ook een wilde fantasie van TS kunnen zijn.....
dit dusquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:23 schreef nikky het volgende:
Als dat mijn dochter was die werd lastiggevallen, dan ging zij daar helemaal niet meer heen tot er iets aan deze belachelijke situatie werd gedaan...
Wat is die vader voor een slapjanus?
Zo eenvoudig ligt dat echt niet. Die omgangsregeling is heilig in NL. Een moeder kan zelfs een vrijheidsstraf (celstraf) krijgen als ze de omgangsregeling tegenwerkt.quote:
Op zich heb je een punt alleen ontkent zijn moeder bij hoog en bij laag dat haar zoon zoiets zou doen, dus die gaat hem niet opvoeden. Zijn stiefvader, vader van het meisje, zit tussen twee vuren (eigen kinderen en vrouw met haar kind) en doet daarom ook niets.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:27 schreef Marsenal het volgende:
Aangifte doen tegen een seksueel ontsporend jochie van 14, ben je wel helemaal goed? Opvoeding en onderwijs zijn de sleutelwoorden. Dat jochie heeft iemand nodig die hem leert wat de grenzen zijn, en wat wel en wat niet kan, voordat nog verder van het pad raakt. Hij is 14, hij heeft hulp nodig in een veilige omgeving, niet een stel buitenstaanders die hun best doen om hem in jeugddetentie te krijgen en zijn leven nog ingewikkelder te maken.
Definitie kindermishandeling: Kindermishandeling is het doen en laten van ouders, of anderen in soortgelijke positie ten opzichte van een kind, dat een ernstige aantasting of bedreiging vormt voor de veiligheid en het welzijn van het kind.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zo eenvoudig ligt dat echt niet. Die omgangsregeling is heilig in NL. Een moeder kan zelfs een vrijheidsstraf (celstraf) krijgen als ze de omgangsregeling tegenwerkt.
En als het een willekeurige knul betreft dan zal politie er niets anders mee doen dan het meisje adviseren hem te blokkeren op social media. Buiten 'zeuren om seks' doet hij tenslotte (nog) niets. En op weke grond zou je aangifte kunnen doen? Valt dit onder 'seksuele intimidatie'?
Ik heb de app geschiedenis gelezen en ze zegt niet anders. Haar moeder heeft al tegen haar gezegd dat ze er niet op moet antwoorden en hem moet blokkeren.. maar ja.. Daarmee is zijn hormonenstuiterij over zijn stiefzusje niet verdwenen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:33 schreef computergirl het volgende:
heeft het betreffende meisje al eens tegen stiefbroer gezegd dat die op moet houden met dat ranzige gedoe?
De appjes zijn toch duidelijk zat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Op zich heb je een punt alleen ontkent zijn moeder bij hoog en bij laag dat haar zoon zoiets zou doen, dus die gaat hem niet opvoeden. Zijn stiefvader, vader van het meisje, zit tussen twee vuren (eigen kinderen en vrouw met haar kind) en doet daarom ook niets.
Moet de moeder van het meisje dan ook maar niets doen? Die is tenslotte niet bij machte om die knul op te voeden want zij kent hem niet eens.
Wie gaat er dan actie ondernemen als ouders niets doen en politie van jou niet ingeschakeld mag worden?
maar dat is de app.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb de app geschiedenis gelezen en ze zegt niet anders. Haar moeder heeft al tegen haar gezegd dat ze er niet op moet antwoorden en hem moet blokkeren.. maar ja.. Daarmee is zijn hormonenstuiterij over zijn stiefzusje niet verdwenen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind dat dat meisje niet zo moet zeuren en gewoon meewerken. Voor hetzelfde geld verkracht de jongen een willekeurig meisje op straat. Dat moet je niet willen, het is beter als de jongen in vertrouwde omgeving ontmaagd wordt en dat ze hier dan over met hun ouders en stiefouders over praten.
Dat is een mooie en die ga ik haar vertellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Definitie kindermishandeling: Kindermishandeling is het doen en laten van ouders, of anderen in soortgelijke positie ten opzichte van een kind, dat een ernstige aantasting of bedreiging vormt voor de veiligheid en het welzijn van het kind.
Die jongen zorgt voor een bedreigende situatie. Vader en stiefmoeder doen daar niks aan. Die maken zich dus schuldig aan kindermishandeling. Moeder ook als die haar dochter naar vader blijft laten gaan.
Ja. Maar wat kan de moeder doen? Welke gerechtelijke stappen kan zij zetten om de vader te dwingen de veiligheid van zijn dochter te garanderen? Daarom plaats ik het ook in WGR en niet in R&P.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:36 schreef mootie het volgende:
[..]
De appjes zijn toch duidelijk zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |