Dank uquote:Op maandag 9 februari 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
De ene dag is de andere niet... Sterkte met je rug
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:02 schreef El_Matador het volgende:
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem, je post in het wijzentopic (zo is me verzekerd hier) en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.quote:
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.
De titel ziet er goed uit, kun je een korte beschrijving geven van wat we hier gaan zien?
Oh nee, dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.
[..]
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
Het is vooral grappig
Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.
[..]
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Stond me idd nog iets van bij dat je ooit eens gezegd had dat je midden 30 bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:06 schreef El_Matador het volgende:
In 1981 was ik (net) te jong om te kunnen lezen en schrijven, maar te oud om in mijn luier te schijten als essentiele dagtaak te zien.
Leuk dat je er met plezier naar hebt gekeken....ga ik nu je recensie lezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:23 schreef El_Matador het volgende:
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.
Mijn recensie:
BNW / Apollo Hoax #14 - who still believes NASA...?
Mogguhquote:Op maandag 9 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vandaag 18 holes heeft afgewerkt
Zijn nog wel een paar van die uitzendeingen uit Showroom die ik me zo voor de geest kan halen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer.
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:26 schreef Kingstown het volgende:
Leuk dat je er met plezier naar hebt gekeken....ga ik nu je recensie lezen.
Edit: Dat was wel een hele korte recensie.![]()
Twijfel je ook aan het feit dat Werner Von Braun de V1 raket voor Hitler ontwikkelde?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?
Of ben jij zo'n Mulischlezer?
Bugatti freak, kabouters in tuin, Kis Riemvis, Fabiola, wat nog meer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn nog wel een paar van die uitzendeingen uit Showroom die ik me zo voor de geest kan halen.
Echt een geweldig programma vond ik dat toen.Niet altijd, maar vaak erg veel lol om gehad.
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twijfel je ook aan het feit dat Werner Von Braun de V1 raket voor Hitler ontwikkelde?
Ik twijfel aan 'is het feiten'...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...
Het is feitelijk onmogelijk dat men in 1969-1972 (onder VS President Richard "Watergate" Nixon) op het oppervlak van de Maan geweest is en de kans is groot dat we dat ook "nooit" zullen kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel aan 'is het feiten'...
Dus je ziet het meer als een soort aflevering van Star Trek gemaakt in Hollywood.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...
Het punt is; iets is niet zomaar een feit.
Ik ben de puurste atheist die je kunt vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus je ziet het meer als een soort aflevering van Star Trek gemaakt in Hollywood.
Ik ben nu erg benieuwd of je religieus bent, mag ik dat vragen?
Mulisch heb ik ooit 1 boek van gelezen geloof ik (ben meer van de Duitse literatuur), maar bij het woord "recensie" is mijn standaard reflex dat ik een behoorlijk lang epistel ga lezen ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:40 schreef El_Matador het volgende:
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?
Of ben jij zo'n Mulischlezer?
Die gozer die op z'n zolder de Olypische Spelen simuleerde (en dan bij elk volkslied ging staan met de hand op z'n hartquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:44 schreef MadMaster het volgende:
Bugatti freak, kabouters in tuin, Kis Riemvis, Fabiola, wat nog meer?
Het schijnt dat je voor het 3 keer (laten) herhalen van een woord gedagvaard wordt in Nederland, maar als "Baas, baas, baas" overtuigender is samen te vatten in een epistel van 1000 woorden zoals je nogal eens van mij op FOK! vindtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mulisch heb ik ooit 1 boek van gelezen geloof ik (ben meer van de Duitse literatuur), maar bij het woord "recensie" is mijn standaard reflex dat ik een behoorlijk lang epistel ga lezen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |