abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2015 @ 06:00:21 #201
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_149530569
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:14 schreef chufi het volgende:

[..]

De ene dag is de andere niet... Sterkte met je rug
Dank u
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_149530573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:00 schreef Treehut362 het volgende:

[..]

Dank u
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.

Sterkte met je rug.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 10 februari 2015 @ 06:08:44 #203
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_149530586
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_149530712
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:02 schreef El_Matador het volgende:
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.
pi_149530723
quote:
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem, je post in het wijzentopic (zo is me verzekerd hier) en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.

De titel ziet er goed uit, kun je een korte beschrijving geven van wat we hier gaan zien?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149530757
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden. :7

quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.

De titel ziet er goed uit, kun je een korte beschrijving geven van wat we hier gaan zien?
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
pi_149530762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden. :7

[..]

Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Oh nee, dat klinkt goed.

De "alien bezoekt planeet Aarde"-argumentatie mag ik erg graag.

Zal het bekijken.

En wat daarvan gevonden wordt, hoeft alleen Zwarte Piet te weten.

In 1981 was ik (net) te jong om te kunnen lezen en schrijven, maar te oud om in mijn luier te schijten als essentiele dagtaak te zien. :7

pi_149530826
quote:
Het is vooral grappig

Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.

Mijn recensie:
BNW / Apollo Hoax #14 - who still believes NASA...?

† In Memoriam † dinsdag 10 februari 2015 @ 07:25:17 #210
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149530842
quote:

[..]

[..]

Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer. _O-
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_149530851
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:06 schreef El_Matador het volgende:
In 1981 was ik (net) te jong om te kunnen lezen en schrijven, maar te oud om in mijn luier te schijten als essentiele dagtaak te zien. :7
Stond me idd nog iets van bij dat je ooit eens gezegd had dat je midden 30 bent.
Showroom was destijds (met slechts 2 beschikbare TV-zenders) een byzonder programma waar men op bezoek ging bij opvallende mensen in Nederland die men dan uitvoerig interviewde . Tegenwoordig zou het allemaal te slome TV zijn en hebben ze hele andere formats, maar ik vond het vaak erg leuk om te zien. Als (beginnend) puber.

quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:23 schreef El_Matador het volgende:
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.

Mijn recensie:
BNW / Apollo Hoax #14 - who still believes NASA...?
Leuk dat je er met plezier naar hebt gekeken....ga ik nu je recensie lezen. ^O^
Edit: Dat was wel een hele korte recensie. _O-
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2015 @ 07:28:22 #212
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_149530855
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:

[..]

Neem aan dat ze vandaag 18 holes heeft afgewerkt
Mogguh *)

Geen 18 holes afgewerkt, geen 18 mannen afgewerkt, ik heb gisterenavond op de drivingrange staan oefenen en heb heerlijk geslapen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_149530872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer. _O-
Zijn nog wel een paar van die uitzendeingen uit Showroom die ik me zo voor de geest kan halen.
Echt een geweldig programma vond ik dat toen.Niet altijd, maar vaak erg veel lol om gehad.
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2015 @ 07:33:31 #214
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149530884
Het was een schim. Geniaal man.
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2015 @ 07:37:53 #215
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149530907
De Amerikanen zijn nu alweer 2 dagen aan het proberen iets te lanceren, maar het weer gooit al 2 dagen roet in het eten. Het lijkt de NS wel. :)
pi_149530930
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:26 schreef Kingstown het volgende:
Leuk dat je er met plezier naar hebt gekeken....ga ik nu je recensie lezen. ^O^
Edit: Dat was wel een hele korte recensie. _O-
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?

Of ben jij zo'n Mulischlezer? -O-

† In Memoriam † dinsdag 10 februari 2015 @ 07:44:39 #217
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149530954
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?

Twijfel je ook aan het feit dat Werner Von Braun de V1 raket voor Hitler ontwikkelde?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 07:44:59 #218
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_149530957
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:32 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zijn nog wel een paar van die uitzendeingen uit Showroom die ik me zo voor de geest kan halen.
Echt een geweldig programma vond ik dat toen.Niet altijd, maar vaak erg veel lol om gehad.
Bugatti freak, kabouters in tuin, Kis Riemvis, Fabiola, wat nog meer?
pi_149530960
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Twijfel je ook aan het feit dat Werner Von Braun de V1 raket voor Hitler ontwikkelde?
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...

Het punt is; iets is niet zomaar een feit.

dinsdag 10 februari 2015 @ 07:46:34 #220
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_149530968
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik twijfel aan 'is het feiten'...
pi_149530993
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik twijfel aan 'is het feiten'...
Het is feitelijk onmogelijk dat men in 1969-1972 (onder VS President Richard "Watergate" Nixon) op het oppervlak van de Maan geweest is en de kans is groot dat we dat ook "nooit" zullen kunnen.

† In Memoriam † dinsdag 10 februari 2015 @ 07:49:18 #222
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_149530995
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het punt is; iets is niet zomaar een feit.
Dus je ziet het meer als een soort aflevering van Star Trek gemaakt in Hollywood.
Ik ben nu erg benieuwd of je religieus bent, mag ik dat vragen?
pi_149531009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dus je ziet het meer als een soort aflevering van Star Trek gemaakt in Hollywood.
Ik ben nu erg benieuwd of je religieus bent, mag ik dat vragen?
Ik ben de puurste atheist die je kunt vinden.

Ik geloof niet in religies
Ik geloof niet in statisme
Ik geloof niet in de massamediasprookjes

Velen moeten die laatste 2 stappen nog maken, verblind als ze zijn door religie.

pi_149531014
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:40 schreef El_Matador het volgende:

Mulisch heb ik ooit 1 boek van gelezen geloof ik (ben meer van de Duitse literatuur), maar bij het woord "recensie" is mijn standaard reflex dat ik een behoorlijk lang epistel ga lezen ja.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:44 schreef MadMaster het volgende:
Bugatti freak, kabouters in tuin, Kis Riemvis, Fabiola, wat nog meer?
Die gozer die op z'n zolder de Olypische Spelen simuleerde (en dan bij elk volkslied ging staan met de hand op z'n hart :D ). De 2 broers uit Drenthe die in het huis woonden van hun overleden moeder. De spreker en de zwijger.
pi_149531034
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mulisch heb ik ooit 1 boek van gelezen geloof ik (ben meer van de Duitse literatuur), maar bij het woord "recensie" is mijn standaard reflex dat ik een behoorlijk lang epistel ga lezen ja.

Het schijnt dat je voor het 3 keer (laten) herhalen van een woord gedagvaard wordt in Nederland, maar als "Baas, baas, baas" overtuigender is samen te vatten in een epistel van 1000 woorden zoals je nogal eens van mij op FOK! vindt :7 dan heb je hier helaas pech gehad. :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')