Sorry, ik had je onderschrift niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben de puurste atheist die je kunt vinden.
Ik geloof niet in religies
Ik geloof niet in statisme
Ik geloof niet in de massamediasprookjes
Velen moeten die laatste 2 stappen nog maken, verblind als ze zijn door religie.
Ik had mijn leesbrilletje niet op namelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik had je onderschrift niet gelezen.
Duidelijk.
aiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:05 schreef just me het volgende:
weet je wat genant is... als je iemand wil appen om te zeggen ik zal het opzoeken en wat heb ik verstuurd... ik zal het opzoenen
Ja, die kan ik me nu ook weer herinneren...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die gozer die op z'n zolder de Olypische Spelen simuleerde (en dan bij elk volkslied ging staan met de hand op z'n hart). De 2 broers uit Drenthe die in het huis woonden van hun overleden moeder. De spreker en de zwijger.
Of je appt naar je echtgenote dat ze zich klaar kan maken voor een lange avond en je stuurt het bericht naar je collega met dezelfde naam...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:05 schreef just me het volgende:
weet je wat genant is... als je iemand wil appen om te zeggen ik zal het opzoeken en wat heb ik verstuurd... ik zal het opzoenen
Daar had ik het niet over, maar nu je het er over hebt ben ik nog niet door je overtuigd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is feitelijk onmogelijk dat men in 1969-1972 (onder VS President Richard "Watergate" Nixon) op het oppervlak van de Maan geweest is en de kans is groot dat we dat ook "nooit" zullen kunnen.
oh mijn god, dat mens spoort niet, gewoon echt niet. Inclusief plaat voor haar kop. Je zou toch denken dat ze inmiddels wel doorheeft dat ze hier niet meer met haar verhalen hoeft aan te komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vriendin is weer boven water!![]()
WGR / Seksuele veiligheid meisje bij stiefbroertje
heerlijk, weer een ouder1topic, dus ik heb even op het groene knopje geklikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze had een ban van een paar weken en daarna was ze spoorloos. Deisyy is helemaal dol op haar en wilde absoluut weten als ze weer aan het posten was geslagen, dus hierbij heb ik mijn taakje voor vandaag weer gedaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
oh mijn god, dat mens spoort niet, gewoon echt niet. Inclusief plaat voor haar kop. Je zou toch denken dat ze inmiddels wel doorheeft dat ze hier niet meer met haar verhalen hoeft aan te komen.
Snel nog even een powernapje zit er niet meer in? Hoe laat moet je beginnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik val bijna in slaap. Dat wordt nog wat, die late dienst straks
ik functioneer meestal niet zo goed met een slaapje tussendoor. Hoef pas om 3 uur weg, dus ik hang maar rustig voor de tv met een pot thee erbijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Snel nog even een powernapje zit er niet meer in? Hoe laat moet je beginnen?
Ik ga het niet eens helemaal doorlezen na de eerste paar reacties van TS, wat is die vermoeiend zegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
heerlijk, weer een ouder1topic, dus ik heb even op het groene knopje geklikt.
Mooie reacties op ts ook
Wat een fantasie weerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je eens wat nodig hebt. Mijn archief met R&P-pareltjes is onuitputtelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in R&P, maar ik heb ontdekt dat ik bij ernstige verveling daar ook nog wel wat pareltjes kan gaan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |