Dank uquote:Op maandag 9 februari 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
De ene dag is de andere niet... Sterkte met je rug
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:02 schreef El_Matador het volgende:
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem, je post in het wijzentopic (zo is me verzekerd hier) en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.quote:
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.
De titel ziet er goed uit, kun je een korte beschrijving geven van wat we hier gaan zien?
Oh nee, dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.
[..]
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
Het is vooral grappig
Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.
[..]
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Stond me idd nog iets van bij dat je ooit eens gezegd had dat je midden 30 bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:06 schreef El_Matador het volgende:
In 1981 was ik (net) te jong om te kunnen lezen en schrijven, maar te oud om in mijn luier te schijten als essentiele dagtaak te zien.
Leuk dat je er met plezier naar hebt gekeken....ga ik nu je recensie lezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:23 schreef El_Matador het volgende:
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.
Mijn recensie:
BNW / Apollo Hoax #14 - who still believes NASA...?
Mogguhquote:Op maandag 9 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vandaag 18 holes heeft afgewerkt
Zijn nog wel een paar van die uitzendeingen uit Showroom die ik me zo voor de geest kan halen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer.
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:26 schreef Kingstown het volgende:
Leuk dat je er met plezier naar hebt gekeken....ga ik nu je recensie lezen.
Edit: Dat was wel een hele korte recensie.![]()
Twijfel je ook aan het feit dat Werner Von Braun de V1 raket voor Hitler ontwikkelde?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?
Of ben jij zo'n Mulischlezer?
Bugatti freak, kabouters in tuin, Kis Riemvis, Fabiola, wat nog meer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn nog wel een paar van die uitzendeingen uit Showroom die ik me zo voor de geest kan halen.
Echt een geweldig programma vond ik dat toen.Niet altijd, maar vaak erg veel lol om gehad.
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twijfel je ook aan het feit dat Werner Von Braun de V1 raket voor Hitler ontwikkelde?
Ik twijfel aan 'is het feiten'...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...
Het is feitelijk onmogelijk dat men in 1969-1972 (onder VS President Richard "Watergate" Nixon) op het oppervlak van de Maan geweest is en de kans is groot dat we dat ook "nooit" zullen kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel aan 'is het feiten'...
Dus je ziet het meer als een soort aflevering van Star Trek gemaakt in Hollywood.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ergens niet aan twijfel, is het feiten, Mo_Muffin...
Het punt is; iets is niet zomaar een feit.
Ik ben de puurste atheist die je kunt vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus je ziet het meer als een soort aflevering van Star Trek gemaakt in Hollywood.
Ik ben nu erg benieuwd of je religieus bent, mag ik dat vragen?
Mulisch heb ik ooit 1 boek van gelezen geloof ik (ben meer van de Duitse literatuur), maar bij het woord "recensie" is mijn standaard reflex dat ik een behoorlijk lang epistel ga lezen ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:40 schreef El_Matador het volgende:
Waarom een lang epistel schrijven als een krachtige oneliner de hele kern weergeeft?
Of ben jij zo'n Mulischlezer?
Die gozer die op z'n zolder de Olypische Spelen simuleerde (en dan bij elk volkslied ging staan met de hand op z'n hartquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:44 schreef MadMaster het volgende:
Bugatti freak, kabouters in tuin, Kis Riemvis, Fabiola, wat nog meer?
Het schijnt dat je voor het 3 keer (laten) herhalen van een woord gedagvaard wordt in Nederland, maar als "Baas, baas, baas" overtuigender is samen te vatten in een epistel van 1000 woorden zoals je nogal eens van mij op FOK! vindtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mulisch heb ik ooit 1 boek van gelezen geloof ik (ben meer van de Duitse literatuur), maar bij het woord "recensie" is mijn standaard reflex dat ik een behoorlijk lang epistel ga lezen ja.
Sorry, ik had je onderschrift niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben de puurste atheist die je kunt vinden.
Ik geloof niet in religies
Ik geloof niet in statisme
Ik geloof niet in de massamediasprookjes
Velen moeten die laatste 2 stappen nog maken, verblind als ze zijn door religie.
Ik had mijn leesbrilletje niet op namelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik had je onderschrift niet gelezen.
Duidelijk.
aiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:05 schreef just me het volgende:
weet je wat genant is... als je iemand wil appen om te zeggen ik zal het opzoeken en wat heb ik verstuurd... ik zal het opzoenen
Ja, die kan ik me nu ook weer herinneren...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die gozer die op z'n zolder de Olypische Spelen simuleerde (en dan bij elk volkslied ging staan met de hand op z'n hart). De 2 broers uit Drenthe die in het huis woonden van hun overleden moeder. De spreker en de zwijger.
Of je appt naar je echtgenote dat ze zich klaar kan maken voor een lange avond en je stuurt het bericht naar je collega met dezelfde naam...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:05 schreef just me het volgende:
weet je wat genant is... als je iemand wil appen om te zeggen ik zal het opzoeken en wat heb ik verstuurd... ik zal het opzoenen
Daar had ik het niet over, maar nu je het er over hebt ben ik nog niet door je overtuigd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is feitelijk onmogelijk dat men in 1969-1972 (onder VS President Richard "Watergate" Nixon) op het oppervlak van de Maan geweest is en de kans is groot dat we dat ook "nooit" zullen kunnen.
oh mijn god, dat mens spoort niet, gewoon echt niet. Inclusief plaat voor haar kop. Je zou toch denken dat ze inmiddels wel doorheeft dat ze hier niet meer met haar verhalen hoeft aan te komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vriendin is weer boven water!![]()
WGR / Seksuele veiligheid meisje bij stiefbroertje
heerlijk, weer een ouder1topic, dus ik heb even op het groene knopje geklikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze had een ban van een paar weken en daarna was ze spoorloos. Deisyy is helemaal dol op haar en wilde absoluut weten als ze weer aan het posten was geslagen, dus hierbij heb ik mijn taakje voor vandaag weer gedaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
oh mijn god, dat mens spoort niet, gewoon echt niet. Inclusief plaat voor haar kop. Je zou toch denken dat ze inmiddels wel doorheeft dat ze hier niet meer met haar verhalen hoeft aan te komen.
Snel nog even een powernapje zit er niet meer in? Hoe laat moet je beginnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik val bijna in slaap. Dat wordt nog wat, die late dienst straks
ik functioneer meestal niet zo goed met een slaapje tussendoor. Hoef pas om 3 uur weg, dus ik hang maar rustig voor de tv met een pot thee erbijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Snel nog even een powernapje zit er niet meer in? Hoe laat moet je beginnen?
Ik ga het niet eens helemaal doorlezen na de eerste paar reacties van TS, wat is die vermoeiend zegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
heerlijk, weer een ouder1topic, dus ik heb even op het groene knopje geklikt.
Mooie reacties op ts ook
Wat een fantasie weerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je eens wat nodig hebt. Mijn archief met R&P-pareltjes is onuitputtelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in R&P, maar ik heb ontdekt dat ik bij ernstige verveling daar ook nog wel wat pareltjes kan gaan lezen.
Ik had er gisteren al over nagedacht, en de voorbereidingen staan sindsdien al klaar. Ik hoef alleen maar het vuur op te stoken en te koken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
Je kunt er maar beter op tijd er over na gaan denken... Alhoewel ik wel erg vroeg ben....
Ik weet niet hoe erg het vandaag met je griep gesteld is ... Gewoon een poging wagen ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had er gisteren al over nagedacht, en de voorbereidingen staan sindsdien al klaar. Ik hoef alleen maar het vuur op te stoken en te koken.
Geestelijk goed, lichamelijk is de wc een goede vriend van mij. Ik ga ook gewoon eten, nee heb ik ja kan ik krijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg het vandaag met je griep gesteld is ... Gewoon een poging wagen ..
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De scheiding is bijna afgerond?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geestelijk goed, lichamelijk is de wc een goede vriend van mij. Ik ga ook gewoon eten, nee heb ik ja kan ik krijgen
1) Het is een zijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
Wacht, maar hij heeft slechts 2 topics zelf geopend? Wat is er precies mis met/aan ouder1?
Nee dankje, heb nog teveel werk liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1) Het is een zij
2) De tprobleemopics die ze geopend heeft zijn oneindig. Wil je echt linkjes hebben?
Wijs besluitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dankje, heb nog teveel werk liggen
Verstandig. Er is er ook nog 1 topic op 40+ (meestal is het R&P gedoe) die ik af en toe eens up om belangstellend te vragen hoe het ermee staat, maar vreemd genoeg krijg ik geen antwoord meer van haar. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
Nee dankje, heb nog teveel werk liggen
Nee idd, een beetje aandacht van KT krijgen wil toch (bijna) iedere vrouw?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandig. Er is er ook nog 1 topic op 40+ (meestal is het R&P gedoe) die ik af en toe eens up om belangstellend te vragen hoe het ermee staat, maar vreemd genoeg krijg ik geen antwoord meer van haar. Je verwacht het niet.
Dat sowieso. Daarnaast gaat het me aan m'n hart om te zien hoe moeilijk ze het met haar puberkinderen heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
Nee idd, een beetje aandacht van KT krijgen wil toch (bijna) iedere vrouw?
Volgens een paar bronnen op het wereld wijde web:quote:
Ik lees nu van alles wat er mis is met ouder1, maar wat als iemand nou altijd de raarste fantasieën post en nu voor het eerst niet? Dan kun je haar niet meer geloven en blijkt er ergens een meisje door haar stiefbroertje te zijn aangerand. Dat wil je toch ook niet hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarnaast gaat het me aan m'n hart om te zien hoe moeilijk ze het met haar puberkinderen heeft.
Ik kom zelf nog niet eens tot een kwart..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
33:000 x 24 = 792000 flesje Jupiler, elke flesje bevat 0.25Ltr dus in totaal 198.000 liter bier
Het is gewoon een grappige user. Voor de rest interesseert het me geen zak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef drakin het volgende:
Ik lees nu van alles wat er mis is met ouder1, maar wat als iemand nou altijd de raarste fantasieën post en nu voor het eerst niet? Dan kun je haar niet meer geloven en blijkt er ergens een meisje door haar stiefbroertje te zijn aangerand. Dat wil je toch ook niet hebben?
Wel een waarschuwing erbij graag dan, ik ben over een tijdje toch weer vergeten wie ouder1 is of vergeet te kijken wie de ts is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is gewoon een grappige user. Voor de rest interesseert het me geen zak.
Bij haar volgende topic zal ik je een linkje geven en kun je hetzelfde gaan zeggen.
Ik zou het niet weten, op een lekkere avond drink ik al snel 4,5 liter Jupiler. Maar goed dat gebeurt ook niet elke week/maand zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom zelf nog niet eens tot een kwart..
liter? hoeveel flessen zijn dat wel niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, op een lekkere avond drink ik al snel 4,5 liter Jupiler. Maar goed dat gebeurt ook niet elke week/maand zeg maar.
Elk flesje bevat 0.25 liter dus 18 flesjes. Of als ik in de kroeg ben is het elke keer 0,5 liter per glas dus 9 glazen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
liter? hoeveel flessen zijn dat wel niet?
dit is pre facebook, dit is hyvesaidsquote:
Mwa gewoon weer in de schoolbanken gezeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje leuk weekend gehad trouwens? Ik mis je altijd wel een beetje als je er niet bent.
Ow, dat klinkt niet echt spannend. Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
Mwa gewoon weer in de schoolbanken gezeten.
Weer geen ruzie gemaakt, dus niks spannendsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt niet echt spannend. Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.
Alleen gister en vandaag eten zonder Sas, morgen begint het weekend alweer samenquote:
Zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
dit is pre facebook, dit is hyvesaids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |