Dat sowieso. Daarnaast gaat het me aan m'n hart om te zien hoe moeilijk ze het met haar puberkinderen heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
Nee idd, een beetje aandacht van KT krijgen wil toch (bijna) iedere vrouw?
Volgens een paar bronnen op het wereld wijde web:quote:
Ik lees nu van alles wat er mis is met ouder1, maar wat als iemand nou altijd de raarste fantasieën post en nu voor het eerst niet? Dan kun je haar niet meer geloven en blijkt er ergens een meisje door haar stiefbroertje te zijn aangerand. Dat wil je toch ook niet hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarnaast gaat het me aan m'n hart om te zien hoe moeilijk ze het met haar puberkinderen heeft.
Ik kom zelf nog niet eens tot een kwart..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
33:000 x 24 = 792000 flesje Jupiler, elke flesje bevat 0.25Ltr dus in totaal 198.000 liter bier
Het is gewoon een grappige user. Voor de rest interesseert het me geen zak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef drakin het volgende:
Ik lees nu van alles wat er mis is met ouder1, maar wat als iemand nou altijd de raarste fantasieën post en nu voor het eerst niet? Dan kun je haar niet meer geloven en blijkt er ergens een meisje door haar stiefbroertje te zijn aangerand. Dat wil je toch ook niet hebben?
Wel een waarschuwing erbij graag dan, ik ben over een tijdje toch weer vergeten wie ouder1 is of vergeet te kijken wie de ts is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is gewoon een grappige user. Voor de rest interesseert het me geen zak.
Bij haar volgende topic zal ik je een linkje geven en kun je hetzelfde gaan zeggen.
Ik zou het niet weten, op een lekkere avond drink ik al snel 4,5 liter Jupiler. Maar goed dat gebeurt ook niet elke week/maand zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom zelf nog niet eens tot een kwart..
liter? hoeveel flessen zijn dat wel niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, op een lekkere avond drink ik al snel 4,5 liter Jupiler. Maar goed dat gebeurt ook niet elke week/maand zeg maar.
Elk flesje bevat 0.25 liter dus 18 flesjes. Of als ik in de kroeg ben is het elke keer 0,5 liter per glas dus 9 glazen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
liter? hoeveel flessen zijn dat wel niet?
dit is pre facebook, dit is hyvesaidsquote:
Mwa gewoon weer in de schoolbanken gezeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje leuk weekend gehad trouwens? Ik mis je altijd wel een beetje als je er niet bent.
Ow, dat klinkt niet echt spannend. Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
Mwa gewoon weer in de schoolbanken gezeten.
Weer geen ruzie gemaakt, dus niks spannendsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt niet echt spannend. Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je mss wat leuks had gedaan met Sas.
Alleen gister en vandaag eten zonder Sas, morgen begint het weekend alweer samenquote:
Zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
dit is pre facebook, dit is hyvesaids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |