Snel nog even een powernapje zit er niet meer in? Hoe laat moet je beginnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik val bijna in slaap. Dat wordt nog wat, die late dienst straks
ik functioneer meestal niet zo goed met een slaapje tussendoor. Hoef pas om 3 uur weg, dus ik hang maar rustig voor de tv met een pot thee erbijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Snel nog even een powernapje zit er niet meer in? Hoe laat moet je beginnen?
Ik ga het niet eens helemaal doorlezen na de eerste paar reacties van TS, wat is die vermoeiend zegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
heerlijk, weer een ouder1topic, dus ik heb even op het groene knopje geklikt.
Mooie reacties op ts ook
Wat een fantasie weerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vriendin is weer boven water!![]()
WGR / Seksuele veiligheid meisje bij stiefbroertje
Geef maar een gil als je eens wat nodig hebt. Mijn archief met R&P-pareltjes is onuitputtelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in R&P, maar ik heb ontdekt dat ik bij ernstige verveling daar ook nog wel wat pareltjes kan gaan lezen.
Ik had er gisteren al over nagedacht, en de voorbereidingen staan sindsdien al klaar. Ik hoef alleen maar het vuur op te stoken en te koken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
Je kunt er maar beter op tijd er over na gaan denken... Alhoewel ik wel erg vroeg ben....
Ik weet niet hoe erg het vandaag met je griep gesteld is ... Gewoon een poging wagen ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had er gisteren al over nagedacht, en de voorbereidingen staan sindsdien al klaar. Ik hoef alleen maar het vuur op te stoken en te koken.
Geestelijk goed, lichamelijk is de wc een goede vriend van mij. Ik ga ook gewoon eten, nee heb ik ja kan ik krijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg het vandaag met je griep gesteld is ... Gewoon een poging wagen ..
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De scheiding is bijna afgerond?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geestelijk goed, lichamelijk is de wc een goede vriend van mij. Ik ga ook gewoon eten, nee heb ik ja kan ik krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |