Ik had er gisteren al over nagedacht, en de voorbereidingen staan sindsdien al klaar. Ik hoef alleen maar het vuur op te stoken en te koken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
Je kunt er maar beter op tijd er over na gaan denken... Alhoewel ik wel erg vroeg ben....
Ik weet niet hoe erg het vandaag met je griep gesteld is ... Gewoon een poging wagen ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had er gisteren al over nagedacht, en de voorbereidingen staan sindsdien al klaar. Ik hoef alleen maar het vuur op te stoken en te koken.
Geestelijk goed, lichamelijk is de wc een goede vriend van mij. Ik ga ook gewoon eten, nee heb ik ja kan ik krijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg het vandaag met je griep gesteld is ... Gewoon een poging wagen ..
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De scheiding is bijna afgerond?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geestelijk goed, lichamelijk is de wc een goede vriend van mij. Ik ga ook gewoon eten, nee heb ik ja kan ik krijgen
1) Het is een zijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
Wacht, maar hij heeft slechts 2 topics zelf geopend? Wat is er precies mis met/aan ouder1?
Nee dankje, heb nog teveel werk liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1) Het is een zij
2) De tprobleemopics die ze geopend heeft zijn oneindig. Wil je echt linkjes hebben?
Wijs besluitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dankje, heb nog teveel werk liggen
Verstandig. Er is er ook nog 1 topic op 40+ (meestal is het R&P gedoe) die ik af en toe eens up om belangstellend te vragen hoe het ermee staat, maar vreemd genoeg krijg ik geen antwoord meer van haar. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
Nee dankje, heb nog teveel werk liggen
Nee idd, een beetje aandacht van KT krijgen wil toch (bijna) iedere vrouw?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verstandig. Er is er ook nog 1 topic op 40+ (meestal is het R&P gedoe) die ik af en toe eens up om belangstellend te vragen hoe het ermee staat, maar vreemd genoeg krijg ik geen antwoord meer van haar. Je verwacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |