Ik heb het over beschikbare restaurants... Niet alleen Griekse ..quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Werken er ook échte Grieken in de keuken? Want vaak is dat helemaal niet zo
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaanquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
@Juup jij bent toch heel lang met ???? geweest?
Sommige dingen zet ik niet op Fok!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
ah... ik vond het al ietwat veelquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het over beschikbare restaurants... Niet alleen Griekse ..
Sssssssssssssss exquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaan![]()
4 letter 1 lettergreep en het klink als???
heh... wat flauw nou weerquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sommige dingen zet ik niet op Fok!Als jij iets wilt weten kun jij mij een DM of PM (mits die zooi werkt met de © in mijn username) sturen en dan geef ik uitleg
Ik gok op DuchessXquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaan![]()
4 letter 1 lettergreep en het klink als???
Oh ja die kwam hier en keer buurten iddquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
Dat is jouw keuze, ik heb al teveel op Fok! staan. Maar vragen kan altijd maar dan via PM/DM mits het lukt gezien de © in mijn username. Het lukt wel, maar dan moet je mijn username zelf kopiëren in het vak van geadresseerde zeg maar.quote:
Jij komt blijkbaar nergens meer sinds er niet gepaft mag worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij. Sinds daar een rookverbod is kom ik daar niet meer.
over mijn nieuwsgierigheidquote:
dan is het goedquote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk nergens overGoedenavond mevrouw
Dat zal dan welquote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft hij daar dan ook de dochter mee?
Je hebt gelijk hoor, ik zou het raar vinden als je het wel zeiquote:Op maandag 9 februari 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze, ik heb al teveel op Fok! staan. Maar vragen kan altijd maar dan via PM/DM mits het lukt gezien de © in mijn username. Het lukt wel, maar dan moet je mijn username zelf kopiëren in het vak van geadresseerde zeg maar.
Beetje omslachtig maar ik heb het achterlijke systeem niet ontworpen helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |