Hier nietquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier zijn de meete zaken na 2300 dicht ...
Tsssssssssss, zo was het niet bedoeld hoor. Sorryquote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg ik pijn in mijn buik van... heb je nog meer op me te zeiken?
Nee, ik lig op de bank en het is rustig van binnen nu gelukkig.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Juup©, jij pist uit je reet op het moment?
Da's waar... dat doet me goedquote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Af en toe bevestigen kan nooit kwaad.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Af en toe bevestigen kan nooit kwaad.
Er zijn er hier zoveel .. +/- 150quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier nietAlleen is de Griek wel dicht, maar dat zijn op zich luie donders is mijn ervaring. Al is het eten bij de Griek in het gat hier subliem (als de tent ooit eens open is) en dat zeg ik niet snel.
oh, dat valt weer mee dan. zó erg, wil je 's nachts een poepie laten waaien en dan blijkt dat je opnieuw kan gaan behangen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik lig op de bank en het is rustig van binnen nu gelukkig.
Moet ik wel behang hebbenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
oh, dat valt weer mee dan. zó erg, wil je 's nachts een poepie laten waaien en dan blijkt dat je opnieuw kan gaan behangen.
Ik heb het over beschikbare restaurants... Niet alleen Griekse ..quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Werken er ook échte Grieken in de keuken? Want vaak is dat helemaal niet zo
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaanquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
@Juup jij bent toch heel lang met ???? geweest?
Sommige dingen zet ik niet op Fok!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
@Juup jij bent toch heel lang met ???? geweest?
ah... ik vond het al ietwat veelquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het over beschikbare restaurants... Niet alleen Griekse ..
Sssssssssssssss exquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaan![]()
4 letter 1 lettergreep en het klink als???
heh... wat flauw nou weerquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sommige dingen zet ik niet op Fok!Als jij iets wilt weten kun jij mij een DM of PM (mits die zooi werkt met de © in mijn username) sturen en dan geef ik uitleg
Ik gok op DuchessXquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaan![]()
4 letter 1 lettergreep en het klink als???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |