Ik bestel nooit om 11 uur... Dat is de tijd vanaf dat ze elkaar af beginnen te schietenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?
Ik heb zo nu en dan een dochter in huisquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat hij dat in huis heeft is al een wonder
Ik heb ook altijd pannekoekenmix in huis, maar zo vaak komt mn dochter nietquote:Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan een dochter in huis :p
[..]
Ik heb zo nu en dan een dochter in huis
ik heb nog nooit pannenkoekenmix in huis gehadquote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pannekoekenmix in huis, maar zo vaak komt mn dochter niet
Ik ga het of opmaken (of overjarig materiaal vernietigen) en pas weer kopen wanneer mn dochter komt... Want die was en is er nog steeds gek op ...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit pannenkoekenmix in huis gehad
Geeft niks... ik vegeef je...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Andersom bedoelde ik. Zal wel grieperig zijn.
Ik welquote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik eet ze dus ook nooit...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik was niet aan het kakkenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je vergeeft én maakt tussen het kakken door even een wereld TT. Wow?
Wel Koopmans mix of alles zelf?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik welvan die schudflessen nog wel
![]()
maar tegenwoordig doe ik het keurig zelf, met mixer enzo
Spetterpoepquote:Op maandag 9 februari 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was niet aan het kakkenJuup hier heeft de griep en is aan het bier, dus die zal straks
wel moeten kakken...
Nee ook pannekoekmix, maar dan wel met sojamelk en vrije uitloopeitje natuurlijk en soms doe ikquote:
Zelfs hier zijn de meete zaken na 2300 dicht ...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:09 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat die luie Griek hier in de buurt niet wil bezorgen
Neem dan echt melk, sojamelkquote:Op maandag 9 februari 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ook pannekoekmix, maar dan wel met sojamelk en vrije uitloopeitje natuurlijk en soms doe ik
het met Havermouth en ik wil die bananenpannekoekjes
nog een keer proberen, ik weet niet meer wie dat recept gaf, maar dat heb ik opgeslagen
I Ran .......quote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welk nummer?
https://www.youtube.com/r(...)rch_category=0&page=
Hier nietquote:Op maandag 9 februari 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier zijn de meete zaken na 2300 dicht ...
Tsssssssssss, zo was het niet bedoeld hoor. Sorryquote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg ik pijn in mijn buik van... heb je nog meer op me te zeiken?
Nee, ik lig op de bank en het is rustig van binnen nu gelukkig.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Juup©, jij pist uit je reet op het moment?
Da's waar... dat doet me goedquote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Af en toe bevestigen kan nooit kwaad.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Af en toe bevestigen kan nooit kwaad.
Er zijn er hier zoveel .. +/- 150quote:Op maandag 9 februari 2015 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier nietAlleen is de Griek wel dicht, maar dat zijn op zich luie donders is mijn ervaring. Al is het eten bij de Griek in het gat hier subliem (als de tent ooit eens open is) en dat zeg ik niet snel.
oh, dat valt weer mee dan. zó erg, wil je 's nachts een poepie laten waaien en dan blijkt dat je opnieuw kan gaan behangen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik lig op de bank en het is rustig van binnen nu gelukkig.
Moet ik wel behang hebbenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
oh, dat valt weer mee dan. zó erg, wil je 's nachts een poepie laten waaien en dan blijkt dat je opnieuw kan gaan behangen.
Ik heb het over beschikbare restaurants... Niet alleen Griekse ..quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Werken er ook échte Grieken in de keuken? Want vaak is dat helemaal niet zo
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaanquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
@Juup jij bent toch heel lang met ???? geweest?
Sommige dingen zet ik niet op Fok!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
ah... ik vond het al ietwat veelquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het over beschikbare restaurants... Niet alleen Griekse ..
Sssssssssssssss exquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaan![]()
4 letter 1 lettergreep en het klink als???
heh... wat flauw nou weerquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sommige dingen zet ik niet op Fok!Als jij iets wilt weten kun jij mij een DM of PM (mits die zooi werkt met de © in mijn username) sturen en dan geef ik uitleg
Ik gok op DuchessXquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
kunnen we weer gaan raden met wie Juup het heeft gedaan![]()
4 letter 1 lettergreep en het klink als???
Oh ja die kwam hier en keer buurten iddquote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
Dat is jouw keuze, ik heb al teveel op Fok! staan. Maar vragen kan altijd maar dan via PM/DM mits het lukt gezien de © in mijn username. Het lukt wel, maar dan moet je mijn username zelf kopiëren in het vak van geadresseerde zeg maar.quote:
Jij komt blijkbaar nergens meer sinds er niet gepaft mag worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij. Sinds daar een rookverbod is kom ik daar niet meer.
over mijn nieuwsgierigheidquote:
dan is het goedquote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk nergens overGoedenavond mevrouw
Dat zal dan welquote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft hij daar dan ook de dochter mee?
Je hebt gelijk hoor, ik zou het raar vinden als je het wel zeiquote:Op maandag 9 februari 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze, ik heb al teveel op Fok! staan. Maar vragen kan altijd maar dan via PM/DM mits het lukt gezien de © in mijn username. Het lukt wel, maar dan moet je mijn username zelf kopiëren in het vak van geadresseerde zeg maar.
Beetje omslachtig maar ik heb het achterlijke systeem niet ontworpen helaas.
whut?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed... Juup staat op het punt te bekennen.. Maar Fann weerhoudt hem ..
Wat valt er te bekennen?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed... Juup staat op het punt te bekennen.. Maar Fann weerhoudt hem ..
Nee hoor, jij mag mij ook bellenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
jezus, moet ik nou met iedereen gaan DM-en om dit te begrijpen?
Nee Juup we dollen een beetje..... Of de moeder van je dochter een Fokster is .. Daar komt het op neer... Of is dat een anderquote:
Je komt ook altijd pas op het einde langswaaienquote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
Ik heb al eerder aangegeven, spit mijn 15 jaar (op 14 februariquote:Op maandag 9 februari 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Juup we dollen een beetje..... Of de moeder van je dochter een Fokster is .. Daar komt het op neer... Of is dat een ander
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je komt ook altijd pas op het einde langswaaien
Nou dat lukt dus niet, ga ik gewoon met een vraagteken slapenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sommige dingen zet ik niet op Fok!Als jij iets wilt weten kun jij mij een DM of PM (mits die zooi werkt met de © in mijn username) sturen en dan geef ik uitleg
Droom ze just mequote:Op maandag 9 februari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat lukt dus niet, ga ik gewoon met een vraagteken slapen
tot morgen allemaal!
Ja, maar je kan Juup geen Dm sturen zegt iequote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
Dag mevrouwquote:Op maandag 9 februari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat lukt dus niet, ga ik gewoon met een vraagteken slapen
tot morgen allemaal!
Kan wel, maar jij zult handmatig mijn gebruikersnaam in het "ontvanger"scherm moeten invoeren of zoietds.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar je kan Juup geen Dm sturen zegt ie![]()
ik ga het niet proberen...
Sorry hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een opdonder om gewoon geen antwoord te geven aan een oudere ...
Dan stuur je toch even een mailtje naar Danny of Yvonne... die kunnen dat misschien wel voor je veranderen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan wel, maar jij zult handmatig mijn gebruikersnaam in het "ontvanger"scherm moeten invoeren of zoietds.
Ach wat boeit mij het ook dat Fok! niet eens de bijzondere tekens van oudere users ondersteund. Gewoon bagger dat systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |