Ja, maar je kan Juup geen Dm sturen zegt iequote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
jezus, moet ik nou met iedereen gaan DM-en om dit te begrijpen?
Dag mevrouwquote:Op maandag 9 februari 2015 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat lukt dus niet, ga ik gewoon met een vraagteken slapen
tot morgen allemaal!
Kan wel, maar jij zult handmatig mijn gebruikersnaam in het "ontvanger"scherm moeten invoeren of zoietds.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar je kan Juup geen Dm sturen zegt ie![]()
ik ga het niet proberen...
Sorry hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een opdonder om gewoon geen antwoord te geven aan een oudere ...
Dan stuur je toch even een mailtje naar Danny of Yvonne... die kunnen dat misschien wel voor je veranderen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan wel, maar jij zult handmatig mijn gebruikersnaam in het "ontvanger"scherm moeten invoeren of zoietds.
Ach wat boeit mij het ook dat Fok! niet eens de bijzondere tekens van oudere users ondersteund. Gewoon bagger dat systeem
Is niet mogelijk helaas, schijnt aan de baggersoftware van het PM systeem te liggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan stuur je toch even een mailtje naar Danny of Yvonne... die kunnen dat misschien wel voor je veranderen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vandaag 18 holes heeft afgewerkt
ow... lastig dan...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is niet mogelijk helaas, schijnt aan de baggersoftware van het PM systeem te liggen.
ik hoef je niet te bereiken, dus van mij heb je geen lastquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, al mensen mij willen bereiken valt er altijd wel iets te regelen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoef je niet te bereiken, dus van mij heb je geen last
ik was serieus op zoek naar de eind tune van Stuif es inquote:Op maandag 9 februari 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Ria Bremer ... Nooit van gehoord? Juup heeft de gouden stuiver en nu is het voorbij
willem ,,,, wat was ie leuk heh?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was serieus op zoek naar de eind tune van Stuif es in![]()
toen kwam ik Willem Ruis tegen
Ik blijf nog wel even bij je FANNquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Ik ga vanavond proberen met 1 diazepammetje te slapen i.p.v. 2 dus dat zal wel niks worden,
ik heb hem al een uur geleden ingenomen en voel nog niks![]()
KLAARWAKKER
Neem een alcoholische versnapering?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Ik ga vanavond proberen met 1 diazepammetje te slapen i.p.v. 2 dus dat zal wel niks worden,
KLAARWAKKER
Gaat weer wat beter de laatste dagen ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... dat is lief....jij slaapt ook niet zo makkelijk de laatste tijd geloof ik heh?
Ja,lekker met die medicijnenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neem een alcoholische versnapering?
ga dan ook niet zitten wachten *boos kijkt*quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
KLAARWAKKER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |