Is niet mogelijk helaas, schijnt aan de baggersoftware van het PM systeem te liggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan stuur je toch even een mailtje naar Danny of Yvonne... die kunnen dat misschien wel voor je veranderen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vandaag 18 holes heeft afgewerkt
ow... lastig dan...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is niet mogelijk helaas, schijnt aan de baggersoftware van het PM systeem te liggen.
ik hoef je niet te bereiken, dus van mij heb je geen lastquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, al mensen mij willen bereiken valt er altijd wel iets te regelen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoef je niet te bereiken, dus van mij heb je geen last
ik was serieus op zoek naar de eind tune van Stuif es inquote:Op maandag 9 februari 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Ria Bremer ... Nooit van gehoord? Juup heeft de gouden stuiver en nu is het voorbij
willem ,,,, wat was ie leuk heh?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was serieus op zoek naar de eind tune van Stuif es in![]()
toen kwam ik Willem Ruis tegen
Ik blijf nog wel even bij je FANNquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Ik ga vanavond proberen met 1 diazepammetje te slapen i.p.v. 2 dus dat zal wel niks worden,
ik heb hem al een uur geleden ingenomen en voel nog niks![]()
KLAARWAKKER
Neem een alcoholische versnapering?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Ik ga vanavond proberen met 1 diazepammetje te slapen i.p.v. 2 dus dat zal wel niks worden,
KLAARWAKKER
Gaat weer wat beter de laatste dagen ..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... dat is lief....jij slaapt ook niet zo makkelijk de laatste tijd geloof ik heh?
Ja,lekker met die medicijnenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neem een alcoholische versnapering?
ga dan ook niet zitten wachten *boos kijkt*quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
KLAARWAKKER
Bio advies van Sasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ga dan ook niet zitten wachten *boos kijkt*
ga lekker douchen, drink een beker soja melk en ga lekker in je bed liggen met een boek
Die Griek ligt in bed dus kan niet, wordt ie wakker, is geen goed ideequote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ga dan ook niet zitten wachten *boos kijkt*
ga lekker douchen, drink een beker soja melk en ga lekker in je bed liggen met een boek
kan niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek ligt in bed dus kan niet, wordt ie wakker, is geen goed idee![]()
Maar ik maak straks wel warme choco, gedouched heb ik al..
Dus je kan pas in bed als je gaat slapen... Iets voor je zelf doen mag niet... De Griek heeft zelf vast een vunzige film liggen kijken ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek ligt in bed dus kan niet, wordt ie wakker, is geen goed idee![]()
Maar ik maak straks wel warme choco, gedouched heb ik al..
Wél goed advies, maar sojamelk drink ik nooit ''gewoon'' dat is dan weer niet lekker...quote:
Welke medicijnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,lekker met die medicijnenik heb trouwens alleen whiskey in huis voor Irish Coffe en ik ga géén
Irish Coffee nemen nauurlijk![]()
Misschien straks warme Chocomel...
Dus is het eigenlijk een placebo ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo'n pammetje werkt vooral als je je er aan overgeeft
Nu ja, de wekker gaat voor hem om 5 uurquote:
nee, het helpt je over het randje heenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus is het eigenlijk een placebo ...
dan flikker je er maar een anijsblokje inquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél goed advies, maar sojamelk drink ik nooit ''gewoon'' dat is dan weer niet lekker...
Afhankelijk van hoelang je zoiets al gebruikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
tell her!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dan flikker je er maar een anijsblokje in
Nah... ik ga straks wel proberen,maar ik kan dan niet stilliggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kan ik wel eens proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dan flikker je er maar een anijsblokje in
het helpt in elk geval niet als je nog gewoon actief blijft en niet lekker in je bed gaat liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoelang je zoiets al gebruikt.
Niet alleen vrouwen gebruiken medicatie die op pam eindigtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die vrouwen zitten aan de diazepam of iets wat er op lijkt ...
ze bestaan niet meer als zodanig, zijn nu dure staafjes poeder geworden, net als melkpoeder in de horecaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan ik wel eens proberenga ik morgen kopen, misschien lust ik het dan wel
oe al héél lang hoor en eerst zwaardere middelen zelfs, dus dit is al een verbetering, maar mijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoelang je zoiets al gebruikt.
Niet mee eens, hangt van de dosering af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het helpt in elk geval niet als je nog gewoon actief blijft en niet lekker in je bed gaat liggen
jij neemt er gewoon alcohol bijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen gebruiken medicatie die op pam eindigt
Wow wens hem maar succes, Hoe laat is ie weer thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu ja, de wekker gaat voor hem om 5 uurdus lijkt me niet verstandig, is zijn eerste werkdag
![]()
hij heeft net een nieuwe baan, 3 dagen per week... is genoeg hoor, samen met mijn inkomen
is dan zat, hij hoeft niet 5 dagen per week, mag wel, maar hoeft niet
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
oe al héél lang hoor en eerst zwaardere middelen zelfs, dus dit is al een verbetering, maar mijn
geheugen gaat ervan kapot en dat wil ik niet
in dat mooie gele pakjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan ik wel eens proberenga ik morgen kopen, misschien lust ik het dan wel
Dat moet dan maarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze bestaan niet meer als zodanig, zijn nu dure staafjes poeder geworden, net als melkpoeder in de horeca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |