dat moet gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vorig jaar was dat zéker zomaar nu hoop ik op een beter jaar
Top !! We gaan je weer zien ... EN dan echtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Vonden de dokters ook vanmiddagdus ik ga het proberen... zal wel lukken hoor
Komt echt goed, mijn jaar is tot op heden beter dan de afgelopen 4 jaar. Bij jou gaat dat ook goed komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vorig jaar was dat zéker zomaar nu hoop ik op een beter jaar
Ja, als mijn dikke kop van de Prednison een beetje gezakt isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Top !! We gaan je weer zien ... EN dan echt
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt echt goed, mijn jaar is tot op heden beter dan de afgelopen 4 jaar. Bij jou gaat dat ook goed komen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ik
wel op de bank vanavond, dat kan nauurlijk ook
Komt goed... Ik ga die dikke reet ook wegwerken ... Misschien tot later nog anders tot morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ik
wel op de bank vanavond, dat kan nauurlijk ook
Ik had hier ook liever de IKEA hoekbank gehad, maar shit happens en keuzes moeten soms gemaakt worden.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed... Ik ga die dikke reet ook wegwerken ... Misschien tot later nog anders tot morgen
Moet wat met een beperkt budget.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
Een Ikea bank, al afgewerkt met 2.000.000 test voordat jij er op gaat zitten ... Ja daar wordt ik vrolijk van ...
Dank uquote:Op maandag 9 februari 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
De ene dag is de andere niet... Sterkte met je rug
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:02 schreef El_Matador het volgende:
"we" zijn niet alleen niet op de Maan geweest, er zijn ook geen vliegtuigen het WTC binnen gevlogen.
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem, je post in het wijzentopic (zo is me verzekerd hier) en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.quote:
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
Kingstown, je bent een van de weinigen op FOK! die ik serieus neem
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:55 schreef El_Matador het volgende:
en ik heb een bepaalde datalimiet per maand.
De titel ziet er goed uit, kun je een korte beschrijving geven van wat we hier gaan zien?
Oh nee, dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.
[..]
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Daar maak ik mijn datalimiet (Engelse ziekte, Koningsstad?) graag aan op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
Het is vooral grappig
Zou je data limiet er niet aan opmaken.
Die uitzending was geweldig, ik hoef hem in feite niet eens terug te kijken, ik vergeet dat nooit meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinigen die dat doet. We moeten maar eens goed bedenken wat we daar van vinden.
[..]
Ken je Showroom nog? Dit is stukje van 2.28 uit een aflevering uit 1981 waarin men op bezoek is bij een oud mannetje dat nog nooit TV gekeken heeft en de verslaggever uitlacht over diens bewering dat er mensen op de maan zijn geweest. Het is vooral grappig en op zich ook wel een bekend stukje TV-geschiedenis, hoewel jij wrs net te jong bent om het destijds zelf te hebben gezien schat ik in. Zou je data limiet er niet aan opmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |