Heb je verplichtingen of zo ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat voor restricties zouden eraan moeten zitten dan?
dat kan een uitdaging zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet écht, proberen in leven te blijven dat is alles
Des te eerder ja ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Of misschien hebben ze dat juist liever niet bedenk ik me nu
dat moet gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vorig jaar was dat zéker zomaar nu hoop ik op een beter jaar
Top !! We gaan je weer zien ... EN dan echtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Vonden de dokters ook vanmiddagdus ik ga het proberen... zal wel lukken hoor
Komt echt goed, mijn jaar is tot op heden beter dan de afgelopen 4 jaar. Bij jou gaat dat ook goed komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vorig jaar was dat zéker zomaar nu hoop ik op een beter jaar
Ja, als mijn dikke kop van de Prednison een beetje gezakt isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Top !! We gaan je weer zien ... EN dan echt
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt echt goed, mijn jaar is tot op heden beter dan de afgelopen 4 jaar. Bij jou gaat dat ook goed komen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ik
wel op de bank vanavond, dat kan nauurlijk ook
Komt goed... Ik ga die dikke reet ook wegwerken ... Misschien tot later nog anders tot morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ik
wel op de bank vanavond, dat kan nauurlijk ook
Ik had hier ook liever de IKEA hoekbank gehad, maar shit happens en keuzes moeten soms gemaakt worden.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed... Ik ga die dikke reet ook wegwerken ... Misschien tot later nog anders tot morgen
Moet wat met een beperkt budget.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
Een Ikea bank, al afgewerkt met 2.000.000 test voordat jij er op gaat zitten ... Ja daar wordt ik vrolijk van ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |