Soms.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij neemt er gewoon alcohol bij
Ja, tuurlijk, ik ben toch afgekeurd, dus dan krijg je een uitkering, gelukkig wel...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wens hem maar succes, Hoe laat is ie weer thuis![]()
Maar jij krijgt dus een of andere uitkering ivm met al je dingen ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze bestaan niet meer als zodanig, zijn nu dure staafjes poeder geworden, net als melkpoeder in de horeca
LoLquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.consumentenbon(...)ng/meldpunt/4123500/
Heej die herken ik nogquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bestaat niet meer ?
Een beetje in de buurt?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
ah en hij moet van 7 tot 3 uur 's middags geloof ik ...
Ja nou, 1,50 euro heb ik er wel voor over om van die rotzooi af te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.consumentenbon(...)ng/meldpunt/4123500/
nee toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze bestaan niet meer als zodanig, zijn nu dure staafjes poeder geworden, net als melkpoeder in de horeca
nope, ik heb nog een flinke voorraad bij xenos opgekochtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bestaat niet meer ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bestaat niet meer ?
quote:Waarom zijn er geen Anijsblokjes meer?
De Ruijter Anijsblokjes zijn sinds 1928 onderdeel geweest van ons assortiment. Sindsdien is de productiemethode nauwelijks veranderd. In de afgelopen jaren is de oude anijsblokjesmachine draaiende gehouden maar helaas kunnen we door slijtage en het ontbreken van de juiste onderdelen de levensduur van deze machine niet meer verlengen.
We zijn op zoek gegaan naar een passend alternatief en hebben deze gevonden in de vorm van Anijsstaafjes; staafjes gevuld met anijspoeder.
De verpakking en toepassing van Anijsstaafjes zijn anders dan die van Anijsblokjes maar het resultaat is hetzelfde: een beker warme, vertrouwde anijsmelk van De Ruijter.
Het voordeel van Anijspoeder is dat het wat beter en sneller mengt in de warme melk dan Anijsblokjes. Daarnaast is het anijspoeder apart verpakt in staafjes waardoor de smaak beter gewaarborgd wordt en het makkelijker op te bergen is. De smaak van 1 anijsstaafje komt overeen met de smaak van ongeveer 1,5 blokje.
Ja ok .. Zoiets wist ik natuurlijk ook wel .. Zitten daar nog restricties aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, ik ben toch afgekeurd, dus dan krijg je een uitkering, gelukkig wel...
Wat voor restricties zouden eraan moeten zitten dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok .. Zoiets wist ik natuurlijk ook wel .. Zitten daar nog restricties aan?
Kunt het altijd proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, álles beter dan die pillenzooi denk ik dan maar....
Iemand van mn laatste werk mailde me vandaag of ik al iets anders had... Beantwoordt... Afwachten maar weer..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, maar hij zoekt nog verder, hij heeft nog een paar sollicitatie's lopen...
Het is moeilijk op deze leeftijd, maar je kan altijd iets héél anders gaan doen als je niet anders kan..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand van mn laatste werk mailde me vandaag of ik al iets anders had... Beantwoordt... Afwachten maar weer..
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ik heb nog een flinke voorraad bij xenos opgekocht
Heb je verplichtingen of zo ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat voor restricties zouden eraan moeten zitten dan?
dat kan een uitdaging zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet écht, proberen in leven te blijven dat is alles
Des te eerder ja ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Of misschien hebben ze dat juist liever niet bedenk ik me nu
dat moet gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vorig jaar was dat zéker zomaar nu hoop ik op een beter jaar
Top !! We gaan je weer zien ... EN dan echtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Vonden de dokters ook vanmiddagdus ik ga het proberen... zal wel lukken hoor
Komt echt goed, mijn jaar is tot op heden beter dan de afgelopen 4 jaar. Bij jou gaat dat ook goed komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vorig jaar was dat zéker zomaar nu hoop ik op een beter jaar
Ja, als mijn dikke kop van de Prednison een beetje gezakt isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Top !! We gaan je weer zien ... EN dan echt
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt echt goed, mijn jaar is tot op heden beter dan de afgelopen 4 jaar. Bij jou gaat dat ook goed komen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ik
wel op de bank vanavond, dat kan nauurlijk ook
Komt goed... Ik ga die dikke reet ook wegwerken ... Misschien tot later nog anders tot morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit! en nu ga ik Choco warm maken en toch maar wat lezen, dan slaap ik
wel op de bank vanavond, dat kan nauurlijk ook
Ik had hier ook liever de IKEA hoekbank gehad, maar shit happens en keuzes moeten soms gemaakt worden.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed... Ik ga die dikke reet ook wegwerken ... Misschien tot later nog anders tot morgen
Moet wat met een beperkt budget.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
Een Ikea bank, al afgewerkt met 2.000.000 test voordat jij er op gaat zitten ... Ja daar wordt ik vrolijk van ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |