Jaja....helemaal raak! Bingoquote:
2 keer bingo in 1 post!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe eens normaal.
is helemaal niet moeilijk.
quote:
quote:
Tem heeft ook z'n eerste kruisje verdiend.quote:
Motorbloempje is een grensgeval, maar positief ipv constructief rekenen we ook goed. Potato- Potato.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:36 schreef Tem het volgende:
Als je het niet bevalt kan je mailen naar fok@forum.nl.
Genoeg voorbeelden lijkt me zo. Het idee zal ondertussen wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Laten we het eens proberen positief te benaderen.....
Ja dat zeg jij altijd tegen mij jij gemene forum moderatorquote:
Dat is te zien ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Dit voor de mensen die niet thuis zijn in het bingogebeuren. (Ze schijnen echt te bestaan.)
"Bingo" heb je pas als de hele kaart vol is. Dat ik dit überhaupt weet is uiteraard te beschamend voor woorden, maar goedquote:
hahaha, jij zit in een bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:14 schreef kwiwi het volgende:
"Bingo" heb je pas als de hele kaart vol is. Dat ik dit überhaupt weet is uiteraard te beschamend voor woorden, maar goed
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
hahaha, jij zit in een bejaardentehuis.
Niet in een bejaardentehuis zittenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
"Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan"quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan"
Ging wel eens met vrienden voor de gein naar de lokale dorpsbingo, die in een Grieks dialect was dus we verstonden de nummers niet eens fatsoenlijkMaar het eten was goed
Goed punt wel. Alhoewel 1 rijtje (horizontaal of verticaal) ook een bingo kan zijn waar je een klein prijsje voor krijgt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:14 schreef kwiwi het volgende:
"Bingo" heb je pas als de hele kaart vol is. Dat ik dit überhaupt weet is uiteraard te beschamend voor woorden, maar goed
Mylene kan er ook wat van.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef Mylene het volgende:
Flikker toch op joh. Ik ben er nu dus echt wel klaar mee.
quote:
Nu negeer je me ook nog. Staat negeren al op de bingokaart?quote:
Dat hangt van de context af.quote:
Lees de policy.quote:
Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik mis "Helaas, dit gaat 'm niet worden TS".
Arghhhhhh.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Er zijn nog tientallen uitspraken die er zo op kunnen, maar ja....keuzes, keuzes.quote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn nog tientallen uitspraken die er zo op kunnen, maar ja....keuzes, keuzes.![]()
Slijm.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net alsof er ooit een mod jou zou toespreken Kingstown, je bent veel te braaf.
Grapje lieve johannes ikbhou van jequote:Op zondag 1 februari 2015 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je kritisch op mij?
Dat moet je zelf weten, maar mijn steun heb je verloren.
Specu stond ook nog op mijn "to do list", maar dan wel tekstueel. Deze gifjes verzameling is niets mis mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
Omdat de veelgeprezen NWS-mod een man van weinig woorden is (en des te meer van de foute gifjes) is er voor hem een aparte bingokaart gemaakt: NWS / [SC] Marianne met haar strakke broek
Gisteren heb ik VBL nog de aids van FOK! genoemd. Schoot ik toch even flink uit mijn slof.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net alsof er ooit een mod jou zou toespreken Kingstown, je bent veel te braaf.
Flikker toch op, hangt helemaal van de context af. Probeer het gewoon eens op een contructieve manier, elke situatie is nu eenmaal anders. Dat je mij selectief quote zegt meer over jou dan over mij. Zo moeilijk is het allemaal niet. Kappen nu want ik ga het gewoon negeren. Einde discussie.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Tem heeft ook z'n eerste kruisje verdiend.
TS, ik denk dat ik bingo heb.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Flikker toch op, hangt helemaal van de context af. Probeer het gewoon eens op een contructieve manier, elke situatie is nu eenmaal anders. Dat je mij selectief quote zegt meer over jou dan over mij. Zo moeilijk is het allemaal niet. Kappen nu want ik ga het gewoon negeren. Einde discussie.
Die vraag kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TS, ik denk dat ik bingo heb.![]()
Waar kan ik mijn prijs incasseren?
En ok.quote:
Jij mag nu 3 dagen Mod worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
TS, ik denk dat ik bingo heb.![]()
Waar kan ik mijn prijs incasseren?
Niet de kat op het spek binden, want dan was er allang een slotje gezet op het topic na dit soort tirades:quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef Tem het volgende:
Flikker toch op, hangt helemaal van de context af. Probeer het gewoon eens op een contructieve manier, elke situatie is nu eenmaal anders. Dat je mij selectief quote zegt meer over jou dan over mij. Zo moeilijk is het allemaal niet. Kappen nu want ik ga het gewoon negeren. Einde discussie.
Keuzes, keuzes....quote:
Ok.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:42 schreef Pharkus het volgende:
Kut, moet ik nieuwe varianten gaan verzinnen om niet in dit topic te komen.
Begint diens naam toevallig met de letter S? En eindigt het op pecularium?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:36 schreef Kingstown het volgende:
Jij mag nu 3 dagen Mod worden.Mailen kan naar forum@fok.nl.
Niet vergeten om ons na afloop verslag te doen van die geweldige ervaring! Of moet ik iemand inschakelen die je daar zo af en toe aan herinnert? Er schijnt iemand rond te lopen die daar heel goed in is.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:12 schreef smegmanus het volgende:
Flikker op met je bagger.
Kuddedier.
Opgeruimd is gelijk aan opgeschoond. Niet altijd, maar dat hangt van de context af.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:47 schreef Specularium het volgende:
Ik zie opgeruimd niet op de kaart.
Zo werkt bingo natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Opgeruimd is gelijk aan opgeschoond. Niet altijd, maar dat hangt van de context af.
Voor klachten kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:49 schreef Specularium het volgende:
Zo werkt bingo natuurlijk niet.
Je hebt ook niet ineens 14 omdat 41 dezelfde cijfers heeft.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
Gozer, kap is ff met dat gejank omtrent je notes.
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:49 schreef Bart het volgende:
Je eerste note ligt toch echt aan jezelf,
quote:
Fijn dat het gewaardeerd wordt. Maar dat wisten we al, we doen het tenslotte niet voor niets.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:38 schreef Kingstown het volgende:
Er kan weer wat gestreept worden.![]()
Altijd fijn die FB-topics waar de blauwe garde in grote getale op afkomt met de bingokaart opmerkingen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:05 schreef DKUp het volgende:
![]()
Zo, als je elkaar niet lucht negeer je elkaar maar en anders bespreek je het samen uit via de DM/PM.
Eerste voor Paxconquote:
Stiekem wilde je natuurlijk genoemd worden, dus deze variant telt natuurlijk gewoon mee.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste voor Paxcon
[..]
Stiekem wilde je natuurlijk genoemd worden, dus deze variant telt natuurlijk gewoon mee.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we het aub gezellig houden hier
Zie de OP:quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er ook ergens al ingevulde bingokaarten te vinden?
Als jouw posting een verkapte aanmelding was om te gaan tellen, dan ben je hierbij aangenomen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Moderatoren worden geacht om hun eigen score bij te houden. Als je bingo FOK! mod wilt worden, dan moet je er wel wat moeite voor doen. Als jullie dat niet begrijpen, dan hebben jullie dat helemaal aan jezelf te wijten en desnoods vecht je het maar per DM/PM uit. Zo moeilijk is dat niet. Einde discussie.![]()
O, dat had ik idd gemist!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zie de OP:
[..]
Als jouw posting een verkapte aanmelding was om te gaan tellen, dan ben je hierbij aangenomen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:20 schreef zarGon het volgende:
Als je nou vertelt waar je mee zit... Dat is veel constructiever dan alleen een zucht.
Eindelijk 1 met constructiever!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur een mail naar forum@fok.nl
Deze uitspraak staat op de Modbingo kaart. Helaas.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:34 schreef Fogel het volgende:
Een beter FOK!/BNW begint toch echt bij jezelf, maar niet iedereen schijnt dat te begrijpen helaas.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:17 schreef Toto69 het volgende:
Inb4 Paxcon die binnenkomt en "kappen" zegt
quote:
Fogel doet ook z'n uiterste best om zijn bingokaart vol te krijgen:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:04 schreef Molurus het volgende:
Stuur maar een mail aan forum@fok.nl.
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 10:14 schreef Fogel het volgende:
De onhoud bespreken we niet, einde discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |