abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149335386

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair)
• Eriksd (Mr. droogkloot & kwaliteitsuser samen met Boterbartje)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu

Ook leuk: de studenten, op oplopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu Tevens prof. mr. emo.gif.
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo)
• Ties02 (Novietenhoeder II; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009
• IPA35

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit Maastricht
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• Boterbartje

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Weet je wat cassatie is?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

dan verwijderen ze je ballen
pi_149335442
Nog iets leuks op tv?
pi_149335520
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef Mshauri het volgende:
En als je nog een esssay-onderwerp zoekt: iets met staatssteun
:Y
pi_149335646
FAR: 27-03
GEUR: 27-03

Straf 3: 30-03
Compcrimi: 31-03
Straf 2: 10-04
BES 3: 12-06
Straf 3: 24-06
FAR: 24-06

Compcrimi: 29-06
GEUR: 1-7
BES 3: 3-7

Ze hebben het weer lekker ingepland heur :') Nu maar hopen dat ze FAR 's ochtends en GEUR 's middags doen en bij de her straf 3 's ochtends en FAR 's middags ofzo...
mag het weten
pi_149335815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef Joosie200 het volgende:

Ze hebben het weer lekker ingepland heur :') Nu maar hopen dat ze FAR 's ochtends en GEUR 's middags doen en bij de her straf 3 's ochtends en FAR 's middags ofzo...
Gewoon durven te halen.
pi_149335838
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gewoon durven te halen.
Ik kop FAR nu gewoon eind maart al binnen, dat heeft prioriteit boven al het andere. :) Kan ik per 1-4 al mijn bul afhalen ;)
mag het weten
pi_149335928
Ik ga gewoon weer lekker over successie schrijven. :)
pi_149335974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef Joosie200 het volgende:

27 maart: Tentamen Fiscale aspecten van registergoederen 5 EC
7 april: Hertentamen Rechtspersonen & Personenvennootschappen 5 EC
8 april: Hertentamen Handelsrecht 10EC
12 juni: Tentamen Registergoederenrecht 10EC
18 juni: Tentamen Handelsrecht 10EC
24 juni: Hertentamen Fiscale aspecten van registergoederen 5 EC
6 juli: Hertentamen Registergoederenrecht 10EC
9 juli: Hertentamen Handelsrecht 10EC

Mijne is ietsje beter ingedeeld. :7 Ik twijfel nog of ik Handels in blok 3 of blok 4 doe, als ik zo zie dat RPPV verschrikkelijk slecht is gemaakt. :{
pi_149336022
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef Yreal het volgende:
Ik ga gewoon weer lekker over successie schrijven. :)
Hè? Is dat nu dan voor de 3de keer?
pi_149336476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef Mshauri het volgende:

[..]

mrmm... Scheepsrecht...
pi_149336504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
Ik twijfel nog of ik Handels in blok 3 of blok 4 doe, als ik zo zie dat RPPV verschrikkelijk slecht is gemaakt. :{
Gewoon in blok 3 meepakken, lukt het niet dan heb je nog blok 4 ;)

Ben mooi in de aap gelogeerd. :'( Kan nu wel straf 2 oud/3 nieuw halen en FAR en dan klaar zijn. Maar het idee was nu net ICT vakken mee te pakken, dat kan al niet meer met maar 1 kans voor ICT contracten te hebben benut. (voor laatste-vak-regeling geldt de twee meest recente kansen benut en dat heb ik nu net niet) Plus ik heb hem niet nodig om mijn bachelor af te ronden, maar nou net wel om voor de master in te kunnen schrijven. Dan maar weer binnen lopen bij de studieadviseur. :W
mag het weten
pi_149336546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gewoon in blok 3 meepakken, lukt het niet dan heb je nog blok 4 ;)

Ben mooi in de aap gelogeerd. :'( Kan nu wel straf 2 oud/3 nieuw halen en FAR en dan klaar zijn. Maar het idee was nu net ICT vakken mee te pakken, dat kan al niet meer met maar 1 kans voor ICT contracten te hebben benut. (voor laatste-vak-regeling geldt de twee meest recente kansen benut en dat heb ik nu net niet) Plus ik heb hem niet nodig om mijn bachelor af te ronden, maar nou net wel om voor de master in te kunnen schrijven.
Ik heb nooit begrepen waarom je R&ICT erbij bent gaan doen, want je was al zo ver en ik vind het maar tijdverspilling. Maar goed.

Ik zou zeggen: focus je op notarieel, en daarna op CE. ICT is niet boeiend, want je bent al zo lang bezig.
pi_149336604
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen waarom je R&ICT erbij bent gaan doen, want je was al zo ver en ik vind het maar tijdverspilling. Maar goed.

Ik zou zeggen: focus je op notarieel, en daarna op CE. ICT is niet boeiend, want je bent al zo lang bezig.
Tijdsverspilling is het niet, tis nu net opvulling van de zee van tijd die ik anders had gehad :* Das ook precies het lijstje van prioriteit ja. Eerst FAR, dan straf 2 oud/straf 3 nieuw voor klein CE en BES 3 als bonus.
mag het weten
pi_149336617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Derde keer in successie.

Hihaho.
pi_149336634
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Derde keer in successie.

Hihaho.
Derde keer in successie maar voor als nog zonder veel succes
mag het weten
pi_149336689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tijdsverspilling is het niet, tis nu net opvulling van de zee van tijd die ik anders had gehad :* Das ook precies het lijstje van prioriteit ja. Eerst FAR, dan straf 2 oud/straf 3 nieuw voor klein CE en BES 3 als bonus.
Ja, maar als je R&ICT erbij doet, hou je misschien minder tijd over voor notarieel/CE. ;) Ik kan niet oordelen hoe jij hebt gestudeerd en hoe jouw planning heeft uitgezien, maar volgens mij had je in de eerste week ook een vak voor R&ICT. Die tijd had je natuurlijk kunnen besteden aan straf2oud.
Wat straf2oud betreft weet ik ook niet wat je hebt gedaan, maar ik lag 2 dagen doodziek in bed en heb het toch gehaald. :')

Niet als kritiek bedoeld, maar je doet een Y'tje en dat vind ik een beetje zonde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 19:40:11 ]
pi_149336765
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
Niet als kritiek bedoeld, maar je doet een Y'tje en dat vind ik een beetje zonde.
Iemand moet de Grunnse Y zijn toch? :+ En die studievertraging is toch al een feit omdat ze een treinongeluk meemaken niet als overmacht aanmerken want ja met handels a/FAR nog open is een legitieme tweede kans in hetzelfde jaar voor handels b prematuur :')
mag het weten
pi_149336959
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Iemand moet de Grunnse Y zijn toch? :+ En die studievertraging is toch al een feit omdat ze een treinongeluk meemaken niet als overmacht aanmerken want ja met handels a/FAR nog open is een legitieme tweede kans in hetzelfde jaar voor handels b prematuur :')
Dat snap ik. Maar dat kan je dit jaar ook weer overkomen. En nu kan je het niet goedpraten door met R&ICT erbij te nemen. Studievertragers kosten de uni ook klauwen met geld en ze willen bij de examencommissie ook weleens uitzonderingen maken. Je bent al zo lang bezig en dat is niet goed.

Zoals je hebt aangegeven: focus je op FAR, dan pas op (klein) CE en dan op R&ICT, ik zou daarom de R&ICT vakken skippen tot je FAR hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 19:48:49 ]
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:49:43 #19
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149337127
Jongens, niet zo over Yreal he.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149337185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:

[..]
Maar dat kan je dit jaar ook weer overkomen. En nu kan je het niet goedpraten door met R&ICT erbij te nemen.
Klopt helemaal, daarom twijfel ik ook over het indienen van mijn vakkenpakket. Volledig inclusief IT is toch al een no-no, dus ik ga desondanks maar voor zeker: puur notarieel & CE vakken opvoeren. Rest van de vakken die ik dan toch meepak bij het tentamen en toch haal is alleen maar een leuk extraatje.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:

[..]
Studievertragers kost de uni ook klauwen met geld en ze willen bij de examencommissie ook weleens uitzonderingen maken. Je bent al zo lang bezig en dat is niet goed.
Dat is voor mij irrelevant. Ik heb nu vaak genoeg met de examencommissie te maken gehad en telkens wijzen ze mij de deur, dus die uitzonderingen maken ze zo liefst zo min mogelijk. Tis al veels te snel: "jammer dan, volgend jaar weer proberen" = poen, poen, poen. Das dus wèl goed voor de uni, maar ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee. Ben al lang genoeg bezig en het kan maar zo dat ik ondanks de middelen niet aan de master ga beginnen. Want ik ben er inmiddels goed klaar mee met het systeem.

quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef eriksd het volgende:
Jongens, niet zo over Yreal he.
Neem ik het stokje van Y wel over. :P Jullie vinden het toch al leuk om mij op de hak te nemen want voldoet niet aan de verwachtingen van de hedendaagse student. Dus kom maar....
mag het weten
pi_149337307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Klopt helemaal, daarom twijfel ik ook over het indienen van mijn vakkenpakket. Volledig inclusief IT is toch al een no-no, dus ik ga desondanks maar voor zeker: puur notarieel & CE vakken opvoeren. Rest van de vakken die ik dan toch meepak bij het tentamen en toch haal is alleen maar een leuk extraatje.

[..]

Dat is voor mij irrelevant. Ik heb nu vaak genoeg met de examencommissie te maken gehad en telkens wijzen ze mij de deur, dus die uitzonderingen maken ze zo liefst zo min mogelijk. Tis al veels te snel: "jammer dan, volgend jaar weer proberen" = poen, poen, poen. Das dus wèl goed voor de uni, maar ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee. Ben al lang genoeg bezig en het kan maar zo dat ik ondanks de middelen niet aan de master ga beginnen. Want ik ben er inmiddels goed klaar mee met het systeem.

[..]

Neem ik het stokje van Y wel over. :P Jullie vinden het toch al leuk om mij op de hak te nemen want voldoet niet aan de verwachtingen van de hedendaagse student. Dus kom maar....
Prachtig lange post weer _O_
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_149337407
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat kan beter hoor, vroegah had ik toch echt langere posts :+
mag het weten
pi_149337445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, maar besef je wel dat de tentamens voor R&ICT ook tijd kosten die je weer nuttig kan gebruiken voor FAR (en CE)? Straf2oud/Straf3 is best pittig, en als ik jou en Ties mag geloven, FAR ook. Waarom in hemelsnaam R&ICT vakken volgen als je er toch iets hebt van: "het is een extraatje"? :{ De tijd die je dan overhoudt, kan je dan besteden aan die vakken of vrijwilligerswerk (toevallig las ik vandaag dat er sollicitaties voor KJRW open zijn, misschien is dat iets? Ik heb geen idee). Vrijwilligerswerk is ook goed voor je CV. Die ene extra bachelor terwijl je al zo lang bezig bent, weet ik niet.

quote:
[..]

Ik heb tot nu toe 1x ervaring gehad met de examencommissie en dat was positief in mijn geval, dus verder weet ik er ook niets van. Ik zeg maar wat ik heb gehoord en wat ik denk, dus als jij zegt dat het zo zit, dan neem ik dat aan. :) Ik vind het alleen maar zonde dat je nu nog steeds bezig bent en Ties je al heeft 'ingehaald' en ik eraan zit te komen (al moeten we dat nog maar even afwachten met RPPV en FAR :') ). Is nergens voor nodig, want je bent een slimme jongen.

quote:
[..]

Nogmaals: niet als kritiek bedoeld, maar zo is het hoe ik erover denk en de berichten die jij hier plaatst, denk ik van: "wtf doet die nu weer?".

Verder ben je wel O+ hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 20:00:04 ]
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:59:54 #24
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149337496
Hoelang studeer je nu Joosie?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149337623
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Derde keer in successie.

Hihaho.
Eerste keer en tweede keren waren in IB
pi_149337713
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, maar als je R&ICT erbij doet, hou je misschien minder tijd over voor notarieel/CE. ;) Ik kan niet oordelen hoe jij hebt gestudeerd en hoe jouw planning heeft uitgezien, maar volgens mij had je in de eerste week ook een vak voor R&ICT. Die tijd had je natuurlijk kunnen besteden aan straf2oud.
Wat straf2oud betreft weet ik ook niet wat je hebt gedaan, maar ik lag 2 dagen doodziek in bed en heb het toch gehaald. :')

Gelukkig ben jij een modelstudent
pi_149337739
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij een modelstudent
Tot nu toe kan ik m'n bachelor in 3 jaar halen, ja.

Als je dat met 'modelstudent' bedoelt, want ik zie dat jij je aangesproken voelt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 20:07:38 ]
pi_149337789
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tot nu toe kan ik m'n bachelor in 3 jaar halen, ja.

Als je dat met 'modelstudent' bedoelt, want ik zie dat jij je aangesproken voelt.
Kan...

ik 2 in 4... *)
pi_149337827
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kan...
Kan, inderdaad. Goed opgemerkt.

Wacht nog in spanning af op burgerlijk3. ;(

En jij weet best dat hbo niets voorstelt en dat jouw hbo-papiertje niets zegt als je niet weet wat bedrijfskunde inhoudt. 10.gif
pi_149337939
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kan, inderdaad. Goed opgemerkt.

Wacht nog in spanning af op burgerlijk3. ;(

En jij weet best dat hbo niets voorstelt en dat jouw hbo-papiertje niets zegt als je niet weet wat bedrijfskunde inhoudt. [ afbeelding ]
Oh als we hbo meetellen, 3...
pi_149337954
In be4:

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dit is er eentje ja :+

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, maar besef je wel dat de tentamens voor R&ICT ook tijd kosten die je weer nuttig kan gebruiken voor FAR (en CE)? Straf2oud/Straf3 is best pittig, en als ik jou en Ties mag geloven, FAR ook. Waarom in hemelsnaam R&ICT vakken volgen als je er toch iets hebt van: "het is een extraatje"? :{ De tijd die je dan overhoudt, kan je dan besteden aan die vakken of vrijwilligerswerk (toevallig las ik vandaag dat er sollicitaties voor KJRW open zijn, misschien is dat iets? Ik heb geen idee).
Dat besef ik mij terdege, daarom is voor wat betreft tentamenvoorbereiding FAR als eerste aan de beurt, daarna straf en daarna pas de IT-vakken. Al zijn die laatste een extraatje, doe ik ze er toch graag bij. Waarom? Omdat het kan, omdat die vakken wel mijn interesse kunnen wegdragen. Persoonlijk geven die vakken mij ala 'verandering van spijs doet eten' meer motivatie om door te gaan met wèèr FAR en wèèr straf alleen. Studeren moet ook leuk en interessant zijn, is dat het niet, dan maak je het leuk en interessant.

quote:

[..]
Ik vind het alleen maar zonde dat je nu nog steeds bezig bent en Ties je al heeft 'ingehaald' en ik eraan zit te komen (al moeten we dat nog maar even afwachten met RPPV en FAR :') ). Is nergens voor nodig, want je bent een slimme jongen.
Ach, Ties als Grunnse equivalent voor Thock heeft mij toch allang ingehaald qua cijfers, nominale studieduur en daarmee mij allang voorbij gestreefd als excellente student itt wat ik ervan bak. Tig anderen hebben mij allang ingehaald, maar das voor mij geen reden om dan dus maar mee te gaan in puur hetgeen voorgeschreven is en extra-curriculaire activiteiten. Ik kies dan liever mijn eigen weg :)

quote:
Nogmaals: niet als kritiek bedoeld, maar zo is het hoe ik erover denk en de berichten die jij hier plaatst, denk ik van: "wtf doet die nu weer?".

Verder ben je wel O+ hoor.
Dat mag je prima denken, voor iemand anders kan dat nogal gek overkomen ja. Maar ik trek liever mijn eigen plan, ongeacht de consequenties. Ben er wars van om mij neer te moeten leggen bij de voorgeschreven gebaande paden. Als ik wel zo verstandig was geweest, och: dan had ik allang en breed met mijn hbo papiertje aan de slag kunnen gaan. Of gewoon ingaan op het aanbod van mijn mbo-stageadressen en daar aan de bak. Maar dat vind ik te gemakkelijk, ik wil als het even kan alles benut hebben wat er te benutten valt voordat ik mij wil neerleggen bij wat er makkelijk voor handen is. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:59 schreef eriksd het volgende:
Hoelang studeer je nu Joosie?
Sinds 2005 dus 10 jaar waarvan: 3 jaar mbo-4 (AJM=administratieve, juridische dienstverlening), 2 jaar hbo-P (MER en hbo-rechten) en 5 jaar wo. In volgorde: eerst MER, toen AJM, toen hbo-rechten en verder op de uni.
mag het weten
pi_149338313
Hier kom ik later op terug, Pax heeft me net gevraagd of ik samen met hem knakworstjes wil eten en bier drinken, dus ik ga.

inb4: en je fitness dan ;(

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 20:22:20 ]
pi_149338357
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
Hier kom ik later op terug, Pax heeft me net gevraagd of ik samen met hem knakworstjes wil eten en bier drinken, dus ik ga.

Lekker knakworstjes knakken en biertjes klappen. Enjoy ^O^
mag het weten
pi_149338989
Zaterdag proefrit met de nieuwe Renault Clio.
pi_149339046
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Oef, dat wordt wel heel erg burgerlijk...
pi_149339150
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Oef, dat wordt wel heel erg burgerlijk...
Het is een hatchback,gelukkig.
pi_149339259
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Awesome. Ik heb hem ook.

Wel station want Floor.
pi_149339378
Mijn pa ook
pi_149339449
Simply Red O+
pi_149339821
Toch weer 83 euro aan btw niet af hoeven dragen...
pi_149339870
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Awesome. Ik heb hem ook.

Wel station want Floor.
Best een mooie wagen. Ben erg benieuwd hoe die rijdt.
pi_149339986
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Best een mooie wagen. Ben erg benieuwd hoe die rijdt.
Ik was gelijk verkocht. Heerlijk hoe de auto aan je voet "plakt". Nou ben ik sowieso liefhebber van Franse auto's.
pi_149340567
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:13 schreef Joosie200 het volgende:

Sinds 2005 dus 10 jaar waarvan: 3 jaar mbo-4 (AJM=administratieve, juridische dienstverlening), 2 jaar hbo-P (MER en hbo-rechten) en 5 jaar wo. In volgorde: eerst MER, toen AJM, toen hbo-rechten en verder op de uni.
Dat is een behoorlijke tijd. Wanneer verwacht je (realistisch) klaar te zijn?
pi_149340586
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef Valid het volgende:

[..]

Dat is een behoorlijke tijd. Wanneer verwacht je (realistisch) klaar te zijn?
Deze zomer.
mag het weten
pi_149340747
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:

Gewoon die bulk in.
Geen referral hier.
pi_149340991
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Deze zomer.
Geen master?
pi_149341148
The mask.. das lang geleden
pi_149341224
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

Geen master?
Waarom zou ik het nog proberen.
mag het weten
pi_149341258
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb kennelijk iets gemist. Waarom geen master?
pi_149341304
quote:

[..]

Waarom niet
pi_149341488
Heb me de hele dag afgevraagd aan wie die M. me nou deed denken, en ik ben er uit. Hij lijkt enorm op die gozer van Whalewars :')

Zo'n clio is trouwens best aardig, vooral met het infotainment en speakers pakketje en het rode interieur :D Dan is het best een stoer wagentje :) Wat minder saai dan het wit wat bijna alle Clio-leasers hebben ;) Voor m'n werk al paar keer mee het land door gecrosst :P
pi_149341624
quote:

[..]

Omdat je dan na je hbo-opleiding net zo goed beter geen wo had kunnen gaan doen? Lijkt me nogal een slechte investering in dat geval, zowel qua tijd als geld.

Waarom zou je na je bachelor willen stoppen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Valid op 03-02-2015 21:58:03 ]
pi_149342035
Een WO-bachelor staat ongeveer gelijk aan een veterstrikdiploma
pi_149342232
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom geen master?
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Waarom niet
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:50 schreef Valid het volgende:
Waarom zou je na je bachelor willen stoppen?
Omdat ik niet inzie waarom een masterjaar mij wel van een leien dakje zou gaan. Zul je zien dat ik weer op mijn bek ga met belastingrecht 2, wèèr niet alle vakken in een jaar weet te halen zoals het heurt. En ja, dan kan ik wel het proberen. Maar als ik op voorhand al weet dat ik met veel moeite een veterstrikdiploma gehaald heb, dan trek ik zo mijn conclusies. Ik kan 10.000 euro stukslaan aan een masterjaar, maar als ik weer 1 vak niet haal (wat zo'n beetje traditie is inmiddels) is die 10.000 euro ook weggegooid geld. Kan die 10.000 euro net zo goed in 1 keer retour doen naar DUO, scheelt weer.
mag het weten
pi_149343076
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Omdat ik niet inzie waarom een masterjaar mij wel van een leien dakje zou gaan. Zul je zien dat ik weer op mijn bek ga met belastingrecht 2, wèèr niet alle vakken in een jaar weet te halen zoals het heurt. En ja, dan kan ik wel het proberen. Maar als ik op voorhand al weet dat ik met veel moeite een veterstrikdiploma gehaald heb, dan trek ik zo mijn conclusies. Ik kan 10.000 euro stukslaan aan een masterjaar, maar als ik weer 1 vak niet haal (wat zo'n beetje traditie is inmiddels) is die 10.000 euro ook weggegooid geld. Kan die 10.000 euro net zo goed in 1 keer retour doen naar DUO, scheelt weer.
Waarom zou 1 masterjaar je 10k kosten?
pi_149343214
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

Waarom zou 1 masterjaar je 10k kosten?
2k collegegeld, 0,5k boekengeld, 7,5k leefgeld / 12 = 625 euro elke maand nodig. Gaat rap als je niet thuisthuis woont en thuisthuis niks kan bijdragen.
mag het weten
pi_149343335
M.= mark k I suppose?
pi_149343365
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

2k collegegeld, 0,5k boekengeld, 7,5k leefgeld / 12 = 625 euro elke maand nodig. Gaat rap als je niet thuisthuis woont en thuisthuis niks kan bijdragen.
Ja, dat leefgeld heb je toch wel he...
pi_149343446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, dat leefgeld heb je toch wel he...
Tuurlijk, maar dan nog kan ik net zo goed die 10k niet aanspreken, gaan solliciteren en het studentenleven gedag zeggen.
mag het weten
pi_149343496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan nog kan ik net zo goed die 10k niet aanspreken, gaan solliciteren en het studentenleven gedag zeggen.
Want dan heb je geen leefgeld? Niks mis met 's avonds nog de master afronden.
pi_149343497
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat leefgeld moet je toch niet meerekenen gekkie. En als je master een hafjaar uitloopt is het alsnog meer dan de investering waard.
pi_149343613
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:34 schreef Yreal het volgende:

[..]

Want dan heb je geen leefgeld? Niks mis met 's avonds nog de master afronden.
Dan werk je en verdien je je leefgeld. Kwestie van vroeg genoeg solliciteren en ik kan voor mijn stufi stopt deze zomer vast wel ergens aan de bak.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:35 schreef Valid het volgende:

[..]

Dat leefgeld moet je toch niet meerekenen gekkie. En als je master een hafjaar uitloopt is het alsnog meer dan de investering waard.
Want ik kan prima bestaan van lucht alleen? Hoe wil jij je master afronden zonder je vaste lasten te lappen, zonder eten/drinken in huis te halen? En uitloop en dan een onafgeronde master hebben zeker, nee das lekker. Ik heb genoeg om 12mnd te overbruggen, ik kan mij geen uitloop permitteren dit keer.
mag het weten
pi_149343703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dan werk je en verdien je je leefgeld. Kwestie van vroeg genoeg solliciteren en ik kan voor mijn stufi stopt deze zomer vast wel ergens aan de bak.

[..]

Want ik kan prima bestaan van lucht alleen? Hoe wil jij je master afronden zonder je vaste lasten te lappen, zonder eten/drinken in huis te halen? En uitloop en dan een onafgeronde master hebben zeker, nee das lekker. Ik heb genoeg om 12mnd te overbruggen, ik kan mij geen uitloop permitteren dit keer.
Als je al 3 dagen werkt kan dat toch wel?
pi_149343746
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

Als je al 3 dagen werkt kan dat toch wel?
Precies, als
mag het weten
pi_149343837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Precies, als
Je zou gek zijn als je dan niet in deeltijd nog je master ging halen..
pi_149343898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Omdat de kosten niet afhankelijk zijn van het wel of niet doen van een master. Het lijkt me echt een onverstandige keuze met enkel negatieve consequenties. Maar goed, ik geloof dat je de keuze op je eigen gronden al gemaakt hebt.
pi_149343990
En zelfs als je er twee jaar over doet, op de middellange termijn heb je de investering terugverdiend, en op de lange termijn dubbel en dwars.
Geen referral hier.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:49:01 #68
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149344040
Ik voel een crowdfundactie voor Joosie aankomen.
pi_149344089
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
pakjes witte rijst opsturen naar zwolle ?
pi_149344189
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je zou gek zijn als je dan niet in deeltijd nog je master ging halen..
Das dan het idee natuurlijk, maar dan moet je eerst wel aan het werk komen. En gezien men weg streept: goede cijfers [uncheck], werkervaring [uncheck] jonkie van 22 [uncheck] zit relevant werk er ook niet in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef Valid het volgende:

[..]

Omdat de kosten niet afhankelijk zijn van het wel of niet doen van een master. Het lijkt me echt een onverstandige keuze met enkel negatieve consequenties. Maar goed, ik geloof dat je de keuze op je eigen gronden al gemaakt hebt.
Juist wel. Als ik de master doe moet ik ze zelf dragen en dus geen geld voor eventueel uitloop. Als ik de master niet ga doen maar ga werken, dan verdien ik ze door te werken. Dan kan het overgrote deel ingezet worden om in de avond een master te doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En zelfs als je er twee jaar over doet, op de middellange termijn heb je de investering terugverdiend, en op de lange termijn dubbel en dwars.
Maar wie betaalt dat tweede aan-zekerheid-grenzende-waarschijnlijkheid jaar als er geen geld meer is? Lenen bij de bank tegen 15%? Lenen bij familie? Voorschotje vragen bij oma op de erfenis? Allemaal no-go's naar mijn mening. Als het op is, is het op.
mag het weten
pi_149344214
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Das dan het idee natuurlijk, maar dan moet je eerst wel aan het werk komen. En gezien men weg streept: goede cijfers [uncheck], werkervaring [uncheck] jonkie van 22 [uncheck] zit relevant werk er ook niet in.

[..]

Juist wel. Als ik de master doe moet ik ze zelf dragen en dus geen geld voor eventueel uitloop. Als ik de master niet ga doen maar ga werken, dan verdien ik ze door te werken. Dan kan het overgrote deel ingezet worden om in de avond een master te doen.

[..]

Maar wie betaalt dat tweede aan-zekerheid-grenzende-waarschijnlijkheid jaar als er geen geld meer is? Lenen bij de bank tegen 15%? Lenen bij familie? Voorschotje vragen bij oma op de erfenis? Allemaal no-go's naar mijn mening. Als het op is, is het op.
Kun je niet meer lenen bij de DUO?
Geen referral hier.
pi_149344245
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

pakjes witte rijst opsturen naar zwolle ?
Help Joost de master door. Stort op giro 555 giro NL08 INGB 0000 0005 55 _O-
mag het weten
pi_149344289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Kun je niet meer lenen bij de DUO?
Nee, ik leen nu al maximaal (zit in mijn derde leenjaar wat van de zomer stopt) en daarmee kan ik 1 jaar qua tijd doorkomen om de master te doen. Uitloop kan ik er niet mee bekostigen :s)
mag het weten
pi_149344336
quote:

[..]

[..]

[..]

Een relevante functie is geen eis voor deeltijd. Hoe denk je dat al die lui kijken als ik zeg dat ik postbode ben...
pi_149344391
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Een relevante functie is geen eis voor deeltijd. Hoe denk je dat al die lui kijken als ik zeg dat ik postbode ben...
No offence, maar een postbode bestaat niet meer, het zijn postbezorgers en ten tweede: die worden keihard onderbetaald en qua uren kom je vast niet aan een minimumloon lijkt mij?
mag het weten
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:57:26 #76
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149344406
quote:

[..]

[..]

[..]

Komkom Joosie, niet zo negatief. Je hebt wel aangetoond over doorzettingsvermogen te beschikken, dat is ook wat waard. Probeer ondertussen wat artikelen te schrijven, kan je prima laten zien wat in je mars te hebben.

Daarnaast: wat is nog een jaar lenen op een mensenleven. Kort en goed: met alleen een bachelor maak je het jezelf erg moeilijk, en dat in het zicht van de finish.

Dus even niet teveel piekeren, bachelor tot een goed einde brengen en dan door.
Bis bis bis
pi_149344673
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

No offence, maar een postbode bestaat niet meer, het zijn postbezorgers en ten tweede: die worden keihard onderbetaald en qua uren kom je vast niet aan een minimumloon lijkt mij?
He-he, met die 2 tot 4 uur per dag haal ik wel jouw 675 euro...
pi_149344812
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:

[..]
Dus even niet teveel piekeren, bachelor tot een goed einde brengen en dan door.
Niks mis met een piekermomentje, eerst maar een nachtje erover slapen en weer doorrrrrrrr. Die bachelor komt wel goed (mag ook wel een keertje onderhand) Maar om nu belastingrecht 2 via contractonderwijs als extraneus te moeten binnen tikken moet ik echt niet aan denken. Dus eerst v/d zomer maar even de boel de boel laten, als die bachelorbul binnen is valt er wel een last van mijn schouders. Beter laat dan nooit als nog dat meerjarenplan weten uit te voeren 8-)

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

He-he, met die 2 tot 4 uur per dag haal ik wel jouw 675 euro...
Dan heb ik niks gezegd

[ Bericht 51% gewijzigd door Joosie200 op 03-02-2015 23:17:07 ]
mag het weten
pi_149348224
Nog even doorzetten Joosie. Beter een jaartje ouder met een master op zak dan nu enkel met je bachelor de arbeidsmarkt op.
pi_149348275
Goedemoggel

niet geslapen vannacht
pi_149348944
#teamjoosie
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:54:49 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149350086
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Niks mis met een piekermomentje, eerst maar een nachtje erover slapen en weer doorrrrrrrr. Die bachelor komt wel goed (mag ook wel een keertje onderhand) Maar om nu belastingrecht 2 via contractonderwijs als extraneus te moeten binnen tikken moet ik echt niet aan denken. Dus eerst v/d zomer maar even de boel de boel laten, als die bachelorbul binnen is valt er wel een last van mijn schouders. Beter laat dan nooit als nog dat meerjarenplan weten uit te voeren 8-)

[..]

Dan heb ik niks gezegd
Belastingrecht mag geen probleem zijn.
Bis bis bis
pi_149350328
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 06:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nog even doorzetten Joosie. Beter een jaartje ouder met een master op zak dan nu enkel met je bachelor de arbeidsmarkt op.
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
#teamjoosie
Dank voor de moral support :@

quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Belastingrecht mag geen probleem zijn.
Nou... misschien voor jou niet omdat je het een interessant vakgebied vindt en meteen doorhebt hoe menig bepaling in elkaar steekt. Maar waar ondernemingsrecht 1/2 struikelvakken zijn voor de richting bedrijfsrecht in de master, is dat belasting 2 in de master notarieel. Slagingspercentages van voorgaande jaren bundelen dikwijls rond de 40%.Dat is dus geen rooskleurig vooruitzicht. :{
mag het weten
pi_149350337
Goeiemorgen!

Londen was vet! :D

Oh en Joosie *;
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_149353137
Ik ben op zoek naar een internet only abbo. Ik kom dan al snel uit bij Telfort, Tele2 en Onlne.nl. Heeft een van jullie ervaring met het internet van deze providers?
pi_149353817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef nadiyaa het volgende:
Ik ben op zoek naar een internet only abbo. Ik kom dan al snel uit bij Telfort, Tele2 en Onlne.nl. Heeft een van jullie ervaring met het internet van deze providers?
Ik heb ervaring met Telfort en Orange, dat is het huidige Online (beide van T-Mobile) Mijn ervaring met beide waren teleurstellend. Maar dat kwam omdat ik van de 20mb er slechts 8mb kon halen vanwege de afstand naar de wijkcentrale (2800 meter)

Via http://postcodecheck.bbned.nl kun je zoeken op jouw postcode. Dan krijg je te zien hoeveel meter je vanaf alle wijkcentrales zit. Als dat <1000m kan je uitgaan van het halen van een redelijke snelheid. Liefst zit je op <500m afstand zodat je van de maximaal toegestane snelheid sowieso haalt.

Binnen 1km vanaf de wijkcentrale kan je bovendien vragen om VDSL ipv ADSL. VDSL is een verbeterde techniek zodat je tot 1000m een stabielere verbinding krijgt wat het internetten fijner maakt omdat met ADSL het nog weleens kan zijn dat de snelheid instabiel is. De ene dag haal je zeg 10 en de andere dag 6mb. Zoiets kan voorkomen met ADSL maar minder snel met VDSL.

Ik ben uiteindelijk overgestapt op Ziggo, de enige kabelaar in de buurt die internet via de kabel aanbied. Daar haal ik nu wel ondanks dezelfde afstand de maximale haalbare snelheid en heb je een beter televisiekwaliteit.
mag het weten
pi_149353946
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met Telfort en Orange, dat is het huidige Online (beide van T-Mobile) Mijn ervaring met beide waren teleurstellend. Maar dat kwam omdat ik van de 20mb er slechts 8mb kon halen vanwege de afstand naar de wijkcentrale (2800 meter)

Via http://postcodecheck.bbned.nl kun je zoeken op jouw postcode. Dan krijg je te zien hoeveel meter je vanaf alle wijkcentrales zit. Als dat <1000m kan je uitgaan van het halen van een redelijke snelheid. Liefst zit je op <500m afstand zodat je van de maximaal toegestane snelheid sowieso haalt.

Binnen 1km vanaf de wijkcentrale kan je bovendien vragen om VDSL ipv ADSL. VDSL is een verbeterde techniek zodat je tot 1000m een stabielere verbinding krijgt wat het internetten fijner maakt omdat met ADSL het nog weleens kan zijn dat de snelheid instabiel is. De ene dag haal je zeg 10 en de andere dag 6mb. Zoiets kan voorkomen met ADSL maar minder snel met VDSL.

Ik ben uiteindelijk overgestapt op Ziggo, de enige kabelaar in de buurt die internet via de kabel aanbied. Daar haal ik nu wel ondanks dezelfde afstand de maximale haalbare snelheid en heb je een beter televisiekwaliteit.
Wauw bedankt voor je hulp! Ik woon 1100 meter van het wijkkastje. Hmmeh. Ben echt op zoek naar een internetonly abbo met een beetje fatsoenlijke snelheid(30-50) voor maximaal 30 per maand. Ik heb echt geen verstand van VDSL en ADSL. Ik heb echter wel een router dat onze snelheid altijd extra omhoog gooit( en de wifi van de buren opslurpt hihi).
pi_149354080
Weer een liquidatie in Amsterdam Nieuw-West :') Echt niet chill dit.
pi_149354175
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Tchock het volgende:
Weer een liquidatie in Amsterdam Nieuw-West :') Echt niet chill dit.
Laat ze elkaar lekker uitmoorden op een grasveld in the middle of nowhere.
pi_149354177
Iemand zin om een mening te vormen over onderstaande casus?
Ik moet hier een oordeel over vormen maar ik zou graag ook andere invalshoeken willen horen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149354291
Man, er zit hier een mbo stagiair die iedere dag een rondje naar de ah en snackbar loopt... Best handig :@

En ik haal koffie :+
pi_149354335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:40 schreef Yreal het volgende:
Man, er zit hier een mbo stagiair die iedere dag een rondje naar de ah en snackbar loopt... Best handig :@

Wie eet er elke dag snackbareten :{
pi_149354473
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij loop er alleen langs.
Geen referral hier.
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:49:21 #95
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149354487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:40 schreef Yreal het volgende:

Zeker een fattie.
pi_149354628
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

de baas houdt best van een broodje kroket...
pi_149355262
Niemand? :P
Gooi ik eens een inhoudelijk stuk met mooie vragen erin in de groep, gaat het over snackbar.
Non de ju
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149355527
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach, Ties als Grunnse equivalent voor Thock
Hey T ik weet niet of ik dit nu als compliment of grove belediging moet zien
pi_149355788
Weer gefitnesst. Schouders blijft lastig/pijnlijk. ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 13:40:02 ]
pi_149356148
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:39 schreef Etsu het volgende:
Weer gefitnesst. Schouders blijft lastig/pijnlijk. ;(
probeer dit eens

Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_149356284
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

probeer dit eens

Goeie. Maar eens proberen volgende keer.
pi_149356839
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:31 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hey T ik weet niet of ik dit nu als compliment of grove belediging moet zien
Ik snap totaal niet waar hij het over heeft dus geen idee.
pi_149357170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:27 schreef nadiyaa het volgende:

[..]

Wauw bedankt voor je hulp! Ik woon 1100 meter van het wijkkastje. Hmmeh. Ben echt op zoek naar een internetonly abbo met een beetje fatsoenlijke snelheid(30-50) voor maximaal 30 per maand. Ik heb echt geen verstand van VDSL en ADSL. Ik heb echter wel een router dat onze snelheid altijd extra omhoog gooit( en de wifi van de buren opslurpt hihi).
Bij adsl zit je sowieso aan een jaarcontract vast.

Telfort: 22 euro voor 30mb, 26 euro voor 50mb
Tele2: 22 euro 20mb, 25 euro 50mb
Online: 25 euro 30mb, 30 euro 50mb

Dus als Tele2 die 50mb kan leveren op jouw adres zou ik dat doen. En meteen navraag doen voor VDSL, dat kan met jouw afstand nog prima :Y Zo niet, Telfort checken voor hetzelfde :) Je hebt tig vergelijkingsites zoals adsl winkel.nl, internetvergelijken.nl en meer :) Tele2 heeft bovendien dat je de eerste drie maand maar 15 euro betaald trouwens.
mag het weten
pi_149357577
als de baas op pad is, gebeurd er hier echt helemaaaal niks meer...
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:54:35 #105
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149357663
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:50 schreef Yreal het volgende:
Lekker volwassen tent.
Bis bis bis
pi_149357812
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Lekker volwassen tent.
Dat krijg je met de helft van je bezetting als stage volk...m
pi_149358171
Ook echt een frecking 5 voor mijn essay :') Als het nou een 3 was geweest...
pi_149358622
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
Wat maakt dat nou uit man. Het was niet goed genoeg.
pi_149358961
Ben zenuwachtig voor straks. Ik heb een nummertje getrokken en straks komt op nestor waar m'n essay en presentatie over moet gaan.

Ik hoop erfrecht _O_
pi_149359038
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit man. Het was niet goed genoeg.
Een 5 voelt gewoon klote. Had me dan gewoon op die zieligheidsfactor een voldoende gegund...
pi_149359092
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
Ben zenuwachtig voor straks. Ik heb een nummertje getrokken

Vreemd. Dat haalt doorgaans de scherpe randjes wel van zaken af.
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:46:13 #112
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149359242
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
Was dat met dat ding waar je een voldoende voor dacht te hebben ofzo?
Bis bis bis
pi_149359623
quote:
9s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Een 5 voelt gewoon klote. Had me dan gewoon op die zieligheidsfactor een voldoende gegund...
Kom op zeg. Je wil slagen omdat wat je presteert goed genoeg is, blij zijn met oprotzesjes is middelbareschoolmentaliteit.
pi_149359691
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kom op zeg. Je wil slagen omdat wat je presteert goed genoeg is, blij zijn met oprotzesjes is middelbareschoolmentaliteit.
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:50 schreef Yreal het volgende:
pi_149360118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef eriksd het volgende:

[..]

Was dat met dat ding waar je een voldoende voor dacht te hebben ofzo?
Ja, waar ik dus al was uitgenodigd voor de verdediging.
pi_149360133
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Onder huidige omstandigheden? Neu..
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:20:31 #117
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149360369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, waar ik dus al was uitgenodigd voor de verdediging.
Jammer.

En nu?
Bis bis bis
pi_149360447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Jammer.

En nu?
Geen mogelijkheid tot verbeteren, dus een nieuwe schrijven.
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:37:35 #119
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149360850
Mooi klote. Kan dat meteen of nieuw tijdstip?
Bis bis bis
pi_149360887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:37 schreef eriksd het volgende:
Mooi klote. Kan dat meteen of nieuw tijdstip?
Ben alweer begonnen. Kan voor die toko waar ik nu zit nog wel wat leuks schrijven. BOF voor vastgoedverhuur. De structuur van de groep gaat nog zijn grootste zorg zijn... :')
pi_149361577
RPPV is mijn hoofdvak wat betreft het project. ;(

'Uitkeringen uit een BV' :')

Geen idee wat ermee wordt bedoeld. Maar eens in verdiepen de komende dagen.
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:13:37 #122
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149361877
quote:
8s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:

Wat dacht je van een (verkapt) dividend.
Bis bis bis
pi_149361892
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:13 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat dacht je van een (verkapt) dividend.
Ja, daar dacht ik ook al aan, maar zo logisch kan het toch niet zijn? Er moet meer achter zitten.
pi_149361948
BV, direct door divend, of indirect door eigenaandelen terug in te kopen.
pi_149362001
quote:
8s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:

rppv?
pi_149362025
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

rppv?
Rechtspersonen en Personenvennootschappen.

Verdieping op handelsrecht/BW2.

http://www.rug.nl/ocasys/vak/show?code=RGBPR00305

Wel leuk vak verder. Maar tentamen niet gemaakt afgelopen blok, dus even goed voor zitten. :7
pi_149362196
Leuk, komend semester 2 vakken op precies hetzelfde tijdstip op dezelfde dag _O_
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:34:27 #128
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149362386
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef lukybird1 het volgende:
BV, direct door divend, of indirect door eigenaandelen terug in te kopen.
Jaja...
Bis bis bis
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:35:01 #129
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149362395
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, daar dacht ik ook al aan, maar zo logisch kan het toch niet zijn? Er moet meer achter zitten.
Wat dacht je van eventuele aansprakelijkheid bij een te hoog dividend? Inkoopfaciliteiten, soorten aandelen.
Bis bis bis
pi_149362475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat dacht je van eventuele aansprakelijkheid bij een te hoog dividend? Inkoopfaciliteiten, soorten aandelen.
AB heffing
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:39:01 #131
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149362496
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:38 schreef Ties02 het volgende:

[..]

AB heffing
Heel goed Ties!
Bis bis bis
pi_149362663

Middelbare school? Really..
pi_149363206
Die Krans is wel een baas.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149363276
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef IPA35 het volgende:
Krans
Klopt maar ik vond die oude knar ook wel leuk
pi_149363373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Klopt maar ik vond die oude knar ook wel leuk
Knigge? Nee. Nvm. Wie?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149363538
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Knigge? Nee. Nvm. Wie?
Flach
pi_149364047
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

Flach
Oh die heb ik morgen.
pi_149364288
quote:
9s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]

Ojeeej
pi_149364693
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:27 schreef Ties02 het volgende:
Leuk, komend semester 2 vakken op precies hetzelfde tijdstip op dezelfde dag _O_
Als die timeturner van Hermione Granger nu echt was..
mag het weten
pi_149366403
quote:
[ afbeelding ]

bij de grotere advocatenkantoren is dat best gebruikelijk toch?
pi_149366443
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Als die timeturner van Hermione Granger nu echt was..
dan kon de mooiste vrouw ter wereld toveren :+
pi_149366596
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Opvallend genoeg vragen ze bij de big 4 überhaupt niet eens om cijferlijsten (zouden ze wellicht ook meer moeten doen)
pi_149366739
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Geen idee

Ik snap de toegevoegde waarde ook niet echt
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:56:22 #144
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149367041
quote:
[ afbeelding ]

Stibbe doet ook, en nog wel meer.
Tja, ik heb geen denderende cijfers ofzo, maar ook een NT/NG profiel, daar hebben ze vast ook niets aan.
pi_149367147
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Geen idee

Ik snap de toegevoegde waarde ook niet echt
omdat ze aan de ene kant kunnen kijken wie al langer piekt op die manier, en prestaties van mensen van verschillende studie toch kunnen vergelijken.

Meen ik.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:08:25 #146
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149367695
Kan iemand mij helpen op het gebied van aansprakelijkheidsrecht? Als je geen extra verzekering afsluit bij een verhuisbedrijf, dan kun je ze toch nog wel aansprakelijk stellen?
pi_149367807
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
Kan iemand mij helpen op het gebied van aansprakelijkheidsrecht? Als je geen extra verzekering afsluit bij een verhuisbedrijf, dan kun je ze toch nog wel aansprakelijk stellen?
Exoneratiebeding in de algemene voorwaarden?
pi_149367876
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bij adsl zit je sowieso aan een jaarcontract vast.

Telfort: 22 euro voor 30mb, 26 euro voor 50mb
Tele2: 22 euro 20mb, 25 euro 50mb
Online: 25 euro 30mb, 30 euro 50mb

Dus als Tele2 die 50mb kan leveren op jouw adres zou ik dat doen. En meteen navraag doen voor VDSL, dat kan met jouw afstand nog prima :Y Zo niet, Telfort checken voor hetzelfde :) Je hebt tig vergelijkingsites zoals adsl winkel.nl, internetvergelijken.nl en meer :) Tele2 heeft bovendien dat je de eerste drie maand maar 15 euro betaald trouwens.
Thanks!!!
Ik heb Tele2 afgesloten, hoop dat de levertijd niet te lang is.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:32:02 #149
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149368816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Exoneratiebeding in de algemene voorwaarden?
Nee.
Het kutte is dus dat de casus is: kan extra verzekering zodat je onder de aansrpakelijkheidsverzekering valt, maar hij ziet daar vanaf vanwege de kosten.

Vervolgens gaat diegene in de CvA een productie verzinnen dat er een contract is getekend dat 'aansprakelijkheid op grond van afdeling 4 title 14 boek 8 BW niet mogelijk is bij het afzien van de verzekering'

Maar dit volgt helemaal niet uit de casus :') Dus dit is gewoon dom dingen verzinnen om te winnen, en als rechter wil ik dus wat doen. Maar partij autonomie
pi_149369339
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nee.
Het kutte is dus dat de casus is: kan extra verzekering zodat je onder de aansrpakelijkheidsverzekering valt, maar hij ziet daar vanaf vanwege de kosten.

Vervolgens gaat diegene in de CvA een productie verzinnen dat er een contract is getekend dat 'aansprakelijkheid op grond van afdeling 4 title 14 boek 8 BW niet mogelijk is bij het afzien van de verzekering'

Maar dit volgt helemaal niet uit de casus :') Dus dit is gewoon dom dingen verzinnen om te winnen, en als rechter wil ik dus wat doen. Maar partij autonomie
wat? :')
pi_149369348
Zielig op npo 1 :'(.
Geen referral hier.
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:02:49 #152
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149370023
Hoe vind ik de memorie van toelichting op 8:1179 BW? Ik kan het echt niet vinden! :(
pi_149370516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zielig op npo 1 :'(.
:'( van die kuikens, O+ van die leeuwtjes en robben met hun eigen speelbeekje in het land :D
mag het weten
pi_149370560
Stokstaartjes zijn en blijven bazendieren.
pi_149370599
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef IPA35 het volgende:
Stokstaartjes zijn en blijven bazendieren.
Vooral als ze meteen als jonkie een schorpioen te grazen moeten nemen
mag het weten
pi_149372667
Bizar die vliegtuigcrash
pi_149373913
Een 8 voor belastingrecht 2 :{ daar gaat m'n wijn
pi_149374033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Netjes Ties
pi_149374138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:10 schreef Mshauri het volgende:
Bizar die vliegtuigcrash
Gelukkig hebben we de dashcams :@

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:41 schreef Ties02 het volgende:
En dan 's ochtends posten: weet niet of ik dit als een belediging moet zien. Man, man, man, man. Je doet het net zoals Tchock gewoon zoals het heurt: zeer goed. Van zo'n cijfer kan ik enkel dromen voor belasting ^O^
mag het weten
pi_149374163
Thanks guys

Best wel irreëel dat ik op een 9+ had gehoopt terwijl het een van de moeilijkere vakken van onze master is en daarnaast ik AB verneukt heb :') toch wel tevreden, maar wel even langs de nabespreking..
pi_149374213
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe vind ik de memorie van toelichting op 8:1179 BW? Ik kan het echt niet vinden! :(
kluwer -> verwante documenten
pi_149374238
http://nos.nl/artikel/201(...)atis-handboeien.html

quote:
Erotische thrillers

Christine le Duc verkocht de erotische thrillers (Vijftig Tinten Grijs, Vijftig Tinten Donkerder en Vijftig Tinten Vrij) in combinatie met een paar handboeien voor een prijs van 39,99 euro.

De boeken hebben een vastgestelde serieprijs van 39,90 euro, daar moeten boekverkopers zich aan houden vanwege de vaste boekenprijs. Het Commissariaat houdt daar toezicht op. De handboeien waren bij deze prijs dus nagenoeg gratis, terwijl ze een winkelwaarde van bijna 10 euro hebben. Daarmee verstrekt Christine le Duc bij verkoop een 'geldelijk' voordeel.
Nieuwe pocketbooks :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:58:38 #163
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149374493
Zo, laatste cijfer binnen. Alle tentamens gehaald eerste semester.
pi_149374571
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
Zo, laatste cijfer binnen. Alle tentamens gehaald eerste semester.
Gefeliciteerd
pi_149374704
Erg mooie dames in de gym vanavond :{ ik moet vaker zo laat gaan
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:06:08 #166
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149374773
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:01 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Thanks!
Hoeveelheid tentamens viel nog wel mee, de cijfers een beetje tegen, maar de shit is binnen en da's mooi! ^O^
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:06:23 #167
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149374781
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon hardlopen, kun je lekker verse lucht inademen _O_
pi_149374813
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:06 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Gewoon hardlopen, kun je lekker verse lucht inademen _O_
Ja leuk
pi_149374821
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Dus, heb je ze geklapt?
pi_149375000
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dus, heb je ze geklapt?
Neejoh, ik ben Paxcon niet
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:15:01 #171
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149375086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja leuk
Ik heb m'n prachtige vrouwtje al hihih gr gr gr
pi_149375218
Plek 28/35 bij pubquiz met pax en johannes. Wat zijn we ook zo slim.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 23:20:32 ]
pi_149375253
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
of de rest van grunn dommer?
pi_149375281
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
Wij waren 22 van de 40 ofzo HA!
pi_149375512
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wij waren 22 van de 40 ofzo HA!
Ik wist 2 van de 3 vragen die over Japan gingen, de rest wist ik niet.

Die vragen :')
pi_149375656
mag het weten
pi_149375675
we kregen ook een evaluatieforumlier en we hebben dit ingevuld:

We kunnen dus binnenkort lurkers verwachten
pi_149375710
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:33 schreef Etsu het volgende:
we kregen ook een evaluatieforumlier en we hebben dit ingevuld:

[ afbeelding ]

We kunnen dus binnenkort lurkers verwachten
_O- And on that bombshell: goodnight! :z
mag het weten
pi_149375852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

:'( van die kuikens, O+ van die leeuwtjes en robben met hun eigen speelbeekje in het land :D
Ja, twee dood :'(.
Geen referral hier.
pi_149375915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja, twee dood :'(.
Het zullen je ouders maar zijn. Van je familie moet je het hebben. Ik had toch wel verwacht dat moeder gans ze ala een leeuwin in de bek meenam een voor een terwijl papa achterbleef op de richel met de rest. Maar zo ver zijn ze dus nog niet, het instinct zegt: maak maar een dodensprong en vrije val, BAM jonguh!
mag het weten
pi_149377044

Dezen docu maar eens kijken, schijnt goed te zijn
wel een beetje raar
pi_149380548
Stormloop topic :+ Veel te stil hier :P
mag het weten
pi_149380916
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Joosie200 het volgende:
Druk op kantoor.
pi_149381131
quote:
Druk aan het luisteren naar Bij de Leij. Oninteressant trouwens.
pi_149381428
:') Band weer lek, wat een gekut.
pi_149382229
quote:
af en toe moet er gewerkt worden ja?
pi_149382425
Druk bezig om de BTW richtlijn eens door te nemen. Opeens 3.gif momentje hebben omdat die richtlijn wel slaagt waar de Wet Ob jammerlijk in faalt: op heldere wijze bijvoorbeeld de integratieheffing uitleggen, wat er verstaan moet worden onder tig begrippen. Nog nooit ook maar een blik geworpen op die richtlijn, terwijl de Ob nu bij uitstek de geharmoniseerde wet is (MvH zelfs geunificeerd) Gaat lekker zo met die eye openers bij mij :') Elke keer weer heeft Bij De Leij het erover in zijn eerste college, elke keer noteer ik het braaf. Maar ik heb er tot op heden nooit wat meegedaan :X
mag het weten
pi_149382464
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef Joosie200 het volgende:
Druk bezig om de BTW richtlijn eens door te nemen. Opeens [ afbeelding ] momentje hebben omdat die richtlijn wel slaagt waar de Wet Ob jammerlijk in faalt: op heldere wijze bijvoorbeeld de integratieheffing uitleggen, wat er verstaan moet worden onder tig begrippen. Nog nooit ook maar een blik geworpen op die richtlijn, terwijl de Ob nu bij uitstek de geharmoniseerde wet is (MvH zelfs geunificeerd) Gaat lekker zo met die eye openers bij mij :') Elke keer weer heeft Bij De Leij het erover in zijn eerste college, elke keer noteer ik het braaf. Maar ik heb er tot op heden nooit wat meegedaan :X
Goedzo.

Ik ga verder slapen, wat een slaapverwekkend college was dat.
pi_149382513
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Goedzo.

Ik ga verder slapen, wat een slaapverwekkend college was dat.
Hij is kampioen slaapverwekkende colleges geven door op monotone toon elk college af te raffelen. Geen greintje creativiteit, hij heeft per college een vast ingestudeerde beschouwing en das dat. Dus slaap ze voortaan :+
mag het weten
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:56:02 #191
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149386922
quote:
Bikkelen als een g.
pi_149386968
Heeft een van de notariëlen een handboek Erfrecht van Van Mourik cs voor mij?
pi_149388626
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:23 schreef Ties02 het volgende:
Goedemoggel
jij doet IPR toch? tentamendatum is verplaatst. weet niet of je had gezien, dus ik dacht; ik zeg t maar even

lobi
pi_149389113
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:57 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van de notariëlen een handboek Erfrecht van Van Mourik cs voor mij?
Ja maar die krijg je niet
pi_149389127
inb4 fittie
pi_149389133
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:

[..]

jij doet IPR toch? tentamendatum is verplaatst. weet niet of je had gezien, dus ik dacht; ik zeg t maar even

lobi
Ja, niet echt fijn, is dus verplaatst naar maandag en heb dat weekend ervoor een zuipweekend
pi_149389159
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja, niet echt fijn, is dus verplaatst naar maandag en heb dat weekend ervoor een zuipweekend
lekker voor je
meid
dit boeit echt niemand

welke hebben we nog niet gehad?
pi_149389286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

lekker voor je
meid
dit boeit echt niemand

welke hebben we nog niet gehad?
mad?
pi_149389317
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef Ties02 het volgende:

[..]

mad?
nee die is niet zo leuk
pi_149389383
Zo, het enige college voor deze week zit er weer op
pi_149390490
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Man, man, man, man, dat dit kan in Nederland. Geen greintje respect voor je zuipactiviteiten :'( Hoe durven ze :(
mag het weten
pi_149390637
Hallon.
pi_149390665
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon.
Hoi
pi_149390768
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:57 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hoi
Paxheld.
pi_149390792
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Paxheld.
O+
pi_149391031
Ik wil lente of zomer.

Veel te koud dit
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:12:05 #207
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149391139
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:08 schreef Etsu het volgende:
Ik wil lente of zomer.

Veel te koud dit
pi_149391153
Kou :r
pi_149391208
Morgen wordt nog veel kouder dan vandaag. Na zondag zou het beter moeten worden.
pi_149391237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef Paxcon het volgende:
Kou :r
Je moet ook gewoon handschoenen aantrekken op de fiets.
pi_149391246
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon handschoenen aantrekken op de fiets.
Dat gaat me echt te ver
pi_149391257
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat gaat me echt te ver
:') hoezo
pi_149391340
Koud is niet erg. Als het helder weer is en het zonnetje lacht (dus niet helemaal zoals nu), mag het van mij tien graden vriezen. Heerlijk.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:18:53 #214
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149391359
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:08 schreef Etsu het volgende:
Ik wil lente of zomer.

Veel te koud dit
:')
Bis bis bis
pi_149391379
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:18 schreef Valid het volgende:
Koud is niet erg. Als het helder weer is en het zonnetje lacht (dus niet helemaal zoals nu), mag het van mij tien graden vriezen. Heerlijk.
Dit inderdaad, winter _O_
pi_149391380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Jij hebt daar geen last van door je vetrolletjes, dat weten we allemaal.
pi_149391489
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:18 schreef Valid het volgende:
Als het maar droog is, dan mag de winter lang aanhouden. Heb niks met ijzel, door oostenwind gevoelsmatige koude regendruppels of sneeuw doordeweeks. Doe maar droog weer en vriezen dat het kraakt. Kan die elfstedentocht ook weer eens van start :Y
mag het weten
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:25:25 #218
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149391580
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:19 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij hebt daar geen last van door je vetrolletjes, dat weten we allemaal.
Je gedraagt je gewoon als een vrouw.
Bis bis bis
pi_149391614
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je gedraagt je gewoon als een vrouw.
:{ :{ :{ :{ :{ :{

TR gemaakt, note, eriksd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 16:26:28 ]
pi_149392557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

:{ :{ :{ :{ :{ :{

TR gemaakt, note, eriksd.
Laten we het aub gezellig houden hier
pi_149392611
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja maar die krijg je niet
Ik betaal er gewoon voor rotkind.
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:05:49 #222
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149392794
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:58 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Klep dicht.
Bis bis bis
pi_149392869
Nounounou

Ik verkoop mijn boeken niet T ;) niets persoonlijk dus
pi_149392884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:08 schreef Ties02 het volgende:
Nounounou

Ik verkoop mijn boeken niet T ;) niet persoonlijk dus
Dan is het antwoord dus "nee" en niet "ja maar".
pi_149392979
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan is het antwoord dus "nee" en niet "ja maar".
Je vroeg of iemand er eentje had
pi_149392999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef eriksd het volgende:

[..]

Klep dicht.
Wat blijf jij toch rebels
pi_149393020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je vroeg of iemand er eentje had
voor mij. Ben je nou jurist of niet?
pi_149393038
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

voor mij. Ben je nou jurist of niet?
Ik heb er ook wel eentje voor je maar je krijgt hem niet! #lawyered
pi_149393048
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel eentje voor je maar je krijgt hem niet!
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Wat blijf jij toch rebels
mag het weten
pi_149393071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:58 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Klep dicht.
pi_149393096
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Klep dicht.
:')_!!
pi_149393392
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel eentje voor je maar je krijgt hem niet! #lawyered
pi_149393795
Provincialen in de trein rond 16:15 uur op weg naar de arena. Man, man, man, man... sterkte Y als je dienst hebt vanavond :')
mag het weten
pi_149394153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
Provincialen in de trein rond 16:15 uur op weg naar de arena. Man, man, man, man... sterkte Y als je dienst hebt vanavond :')
Waarom noem jij andere mensen provincialen.
pi_149394186
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Goeie.
pi_149394200
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Omdat het kan.
mag het weten
pi_149394226
Uiteindelijk komt iedereen uit een provincie
pi_149394259
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Ties02 het volgende:
Tis toch ajax-jargon of niet dan? :+ :') De ekte Amsterdamse Ajax-supporters vs de boerenbuitenlui uut de provincie :')
mag het weten
pi_149394261
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoor die term ook meestal gebruikt worden door Amsterdammers die zichzelf en hun stad helemaal geweldig vinden en denken dat er voorbij Amersfoort nergens meer dan tien mensen bij elkaar wonen.
pi_149394304
Ik ben een provinciaal. _O_
pi_149394317
Kan nog steeds boos worden om een dom wicht dat mij meelijwekkend vertelde dat het haar wel heel lastig leek om op te groeien in Zwolle, want "daar is toch niets". Toen ik vroeg wat er dan niet zou zijn begon ze over winkels en een bioscoop.
pi_149394326
quote:
8s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:00 schreef Tchock het volgende:
Kan nog steeds boos worden om een dom wicht dat mij meelijwekkend vertelde dat het haar wel heel lastig leek om op te groeien in Zwolle, want "daar is toch niets". Toen ik vroeg wat er dan niet zou zijn begon ze over winkels en een bioscoop.
Potver _O_ _O-
mag het weten
pi_149394402
quote:
Een station dat af is.
pi_149394421
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:

[..]

Een station dat af is.
Goede kans dat het tweede station eerder klaar is dan de renovatie van het eerste.
pi_149394426
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:

[..]

Een station dat af is.
Een mooi stadion.
Een ikea dat af is. :P
mag het weten
pi_149394438
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Een mooi stadion.
Een ikea dat af is. :P
Heb je dat gigantische pak op de Grote Markt gezien? :D
pi_149394442
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heb je dat gigantische pak op de Grote Markt gezien? :D
Ja, waar is dat voor :?
mag het weten
pi_149394451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, waar is dat voor :?
Van de IKEA, natuurlijk. Wat de bedoeling is weet ik verder ook niet.
pi_149394457
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Een mooi stadion.
HAHAHA
pi_149394461
Station Zwolle is echt zaad inderdaad. Maar goed, waar ik vandaan kom is überhaupt geen station in de buurt.
pi_149394476
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Van de IKEA, natuurlijk. Wat de bedoeling is weet ik verder ook niet.
Oh, naja, scratch that: een IKEA die open is :P
mag het weten
pi_149394491
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Valid het volgende:
Station Zwolle is echt zaad inderdaad. Maar goed, waar ik vandaan kom is überhaupt geen station in de buurt.
Welke windstreek moet ik dan aan denken?
pi_149395091
En oh: Erik, toch geen studententien voor handels :( Precies een 6(,2=6), want koffiecupje niet als accessoire zien + bij een schadegeval igv een all-risk-autoverzekering aangeven dat de rechtstreekse actie van 7:954 BW niet van toepassing is want art. 6 jo. 11 WAM geeft een eigen actie = tweemaal 0,0 punten ipv de volle 15. Dus twee v/d zeven vragen is goed voor 3 punten aftrek op het hele cijfer want 15 v/d 50 pnt missen zo + 2pnt per vraag over vereenvoudigde afwikkeling/werking van een gehomologeerd akkoord die volledig overeenkomt? Ga hem dus niet herkansen, maar wel lullen als brugman morgen. Veenstra en Geertsma zijn niet zo maar van me af. Wat denken ze wel. :{w
mag het weten
pi_149396022
Ovenschaal kapot laten flikkeren
pi_149396416
quote:
13s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:54 schreef Mshauri het volgende:
Ovenschaal kapot laten flikkeren
Meid, lekker voor je, man, man, man, man. Zo'n schaal zou valbestendig moeten zijn :{
mag het weten
  donderdag 5 februari 2015 @ 19:06:48 #256
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149396453
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Meid, lekker voor je, man, man, man, man. Zo'n schaal zou valbestendig moeten zijn :{
Doe normal man.
pi_149396467
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: Erik, toch geen studententien voor handels :( Precies een 6(,2=6), want koffiecupje niet als accessoire zien + bij een schadegeval igv een all-risk-autoverzekering aangeven dat de rechtstreekse actie van 7:954 BW niet van toepassing is want art. 6 jo. 11 WAM geeft een eigen actie = tweemaal 0,0 punten ipv de volle 15. Dus twee v/d zeven vragen is goed voor 3 punten aftrek op het hele cijfer want 15 v/d 50 pnt missen zo + 2pnt per vraag over vereenvoudigde afwikkeling/werking van een gehomologeerd akkoord die volledig overeenkomt? Ga hem dus niet herkansen, maar wel lullen als brugman morgen. Veenstra en Geertsma zijn niet zo maar van me af. Wat denken ze wel. :{w
Jezus wat een kutverhaal weer dit
pi_149396472
quote:
dat heb ik met Zoetermeer ook altijd. Nog nooit iemand die dan kan noemen wat ze graag in Zoetermeer erbij willen...
pi_149396517
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Valid het volgende:
staphorst?
pi_149396589
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Jezus wat een kutverhaal weer dit
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Doe normal man.
mag het weten
pi_149396686
quote:
iemand is een beetje recalcitrant...
pi_149396704
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

iemand is een beetje recalcitrant...
... das een kwalificatie die een andere user al ingepikt heeft helaas :'(
mag het weten
pi_149396914
When I'm feeling blue, all I have to do. Is take a look at you O+
pi_149397106
quote:
110 120 130 geen enkel probleem _O_
pi_149397155
Mshauri, nog zo'n parel

pi_149397202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef Accursius het volgende:
Mshauri, nog zo'n parel

Die volgt meestal na 180cc idd
pi_149397269
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:24 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Die volgt meestal na 180cc idd
Vraag me altijd af waar dit soort volk terechtkomt over 10 jaar oid. Geen werkgever kan zulke lui toch serieus nemen?
pi_149397284

Lekker toch geil als ik je bef met mn rattenkop
pi_149397415

no homo maar die niggers blijven me voelen man

:') :')
pi_149398283
Best wel gênant gesprek met de Van Rossems bij DWDD.
pi_149398888
Ugh Rob schwitters doceert de avondwerkgroep. Bah...
pi_149399117
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Yreal het volgende:
Recht en samenleving. Ik ben fan.
pi_149399133
Ajax gaat AZ demonteren zo dadelijk _O_
pi_149399142
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:51 schreef Valid het volgende:
Best wel gênant gesprek met de Van Rossems bij DWDD.
Ties zou zeggen: chanant
mag het weten
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:18:59 #276
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149399154
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Yreal het volgende:
Algemene Rechtsleer?
Bis bis bis
pi_149399159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ajax gaat AZ demonteren zo dadelijk _O_
Beter doen ze dat ja, blijft AZ op meer afstand van PEC
mag het weten
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:19:10 #278
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149399162
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Pax zou ze klappen.
pi_149399188
Ik schakel zo naar WIDM, Ajax-AZ check ik wel via een tracker op de mobiel
mag het weten
pi_149399284
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

pi_149399290
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

mag het weten
pi_149399297
Ik zal je in beide topics emogiffen Joosie.
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:23:39 #283
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149399313
Ajax :')
Bis bis bis
pi_149399345
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:23 schreef eriksd het volgende:
Ajax :')
Lionel Richie O+
pi_149399402
Groningen een puntje bij dé club van Twente.
pi_149399411
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zal je in beide topics emogiffen Joosie.
Doe dat, dit boeit echt niemand
mag het weten
pi_149399431
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:26 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Doe dat, dit boeit echt niemand
Dat zag ik je ook al posten inderdaad.
pi_149399467
Die oneliners van jullie. :')
pi_149399529
quote:
3s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:27 schreef Valid het volgende:
Die oneliners van jullie. :')
Ver-VBL-isering van dit topic.
pi_149399567
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Wat een geweldige ontwikkeling he
pi_149399617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:30 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wat een geweldige ontwikkeling he
Ties zal er trots op zijn ook nog
mag het weten
pi_149399702
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Algemene Rechtsleer?
De opvolger, recht en menselijk gedrag.
pi_149399708
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Oh komt dat uit dat voetbal-topic. Weer wat geleerd.
pi_149399725
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ties zal er trots op zijn ook nog
Het wachten is op het eindeloos posten van dezelfde plaatjes.
pi_149399756
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef Valid het volgende:

[..]

Oh komt dat uit dat voetbal-topic. Weer wat geleerd.
Wees er niet te vrolijk over.
pi_149399764
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Het wachten is op het eindeloos posten van dezelfde plaatjes.
Zeg Meister, tis tijd voor een nieuwe emo-gif-kuurtje
mag het weten
pi_149399821
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zeg Meister, tis tijd voor een nieuwe emo-gif-kuurtje
Nee. Het is geen hetze tegen jou.
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:37:12 #298
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149399847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

De opvolger, recht en menselijk gedrag.
Klinkt verschrikkelijk.
Bis bis bis
pi_149399917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:37 schreef eriksd het volgende:

[..]

Klinkt verschrikkelijk.
Schwitters maakt het niet beter
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:40:09 #300
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149399980
Algemene Rechtsleer, verschrikkelijk was dat.
Bis bis bis
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:41:30 #301
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149400042
Vol
Bis bis bis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')