abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:57:26 #76
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149344406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Das dan het idee natuurlijk, maar dan moet je eerst wel aan het werk komen. En gezien men weg streept: goede cijfers [uncheck], werkervaring [uncheck] jonkie van 22 [uncheck] zit relevant werk er ook niet in.

[..]

Juist wel. Als ik de master doe moet ik ze zelf dragen en dus geen geld voor eventueel uitloop. Als ik de master niet ga doen maar ga werken, dan verdien ik ze door te werken. Dan kan het overgrote deel ingezet worden om in de avond een master te doen.

[..]

Maar wie betaalt dat tweede aan-zekerheid-grenzende-waarschijnlijkheid jaar als er geen geld meer is? Lenen bij de bank tegen 15%? Lenen bij familie? Voorschotje vragen bij oma op de erfenis? Allemaal no-go's naar mijn mening. Als het op is, is het op.
Komkom Joosie, niet zo negatief. Je hebt wel aangetoond over doorzettingsvermogen te beschikken, dat is ook wat waard. Probeer ondertussen wat artikelen te schrijven, kan je prima laten zien wat in je mars te hebben.

Daarnaast: wat is nog een jaar lenen op een mensenleven. Kort en goed: met alleen een bachelor maak je het jezelf erg moeilijk, en dat in het zicht van de finish.

Dus even niet teveel piekeren, bachelor tot een goed einde brengen en dan door.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149344673
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

No offence, maar een postbode bestaat niet meer, het zijn postbezorgers en ten tweede: die worden keihard onderbetaald en qua uren kom je vast niet aan een minimumloon lijkt mij?
He-he, met die 2 tot 4 uur per dag haal ik wel jouw 675 euro...
pi_149344812
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:

[..]
Dus even niet teveel piekeren, bachelor tot een goed einde brengen en dan door.
Niks mis met een piekermomentje, eerst maar een nachtje erover slapen en weer doorrrrrrrr. Die bachelor komt wel goed (mag ook wel een keertje onderhand) Maar om nu belastingrecht 2 via contractonderwijs als extraneus te moeten binnen tikken moet ik echt niet aan denken. Dus eerst v/d zomer maar even de boel de boel laten, als die bachelorbul binnen is valt er wel een last van mijn schouders. Beter laat dan nooit als nog dat meerjarenplan weten uit te voeren 8-)

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

He-he, met die 2 tot 4 uur per dag haal ik wel jouw 675 euro...
Dan heb ik niks gezegd

[ Bericht 51% gewijzigd door Joosie200 op 03-02-2015 23:17:07 ]
mag het weten
pi_149348224
Nog even doorzetten Joosie. Beter een jaartje ouder met een master op zak dan nu enkel met je bachelor de arbeidsmarkt op.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_149348275
Goedemoggel

niet geslapen vannacht
pi_149348944
#teamjoosie
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:54:49 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149350086
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 23:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Niks mis met een piekermomentje, eerst maar een nachtje erover slapen en weer doorrrrrrrr. Die bachelor komt wel goed (mag ook wel een keertje onderhand) Maar om nu belastingrecht 2 via contractonderwijs als extraneus te moeten binnen tikken moet ik echt niet aan denken. Dus eerst v/d zomer maar even de boel de boel laten, als die bachelorbul binnen is valt er wel een last van mijn schouders. Beter laat dan nooit als nog dat meerjarenplan weten uit te voeren 8-)

[..]

Dan heb ik niks gezegd
Belastingrecht mag geen probleem zijn.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149350328
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 06:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nog even doorzetten Joosie. Beter een jaartje ouder met een master op zak dan nu enkel met je bachelor de arbeidsmarkt op.
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
#teamjoosie
Dank voor de moral support :@

quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Belastingrecht mag geen probleem zijn.
Nou... misschien voor jou niet omdat je het een interessant vakgebied vindt en meteen doorhebt hoe menig bepaling in elkaar steekt. Maar waar ondernemingsrecht 1/2 struikelvakken zijn voor de richting bedrijfsrecht in de master, is dat belasting 2 in de master notarieel. Slagingspercentages van voorgaande jaren bundelen dikwijls rond de 40%.Dat is dus geen rooskleurig vooruitzicht. :{
mag het weten
pi_149350337
Goeiemorgen!

Londen was vet! :D

Oh en Joosie *;
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_149353137
Ik ben op zoek naar een internet only abbo. Ik kom dan al snel uit bij Telfort, Tele2 en Onlne.nl. Heeft een van jullie ervaring met het internet van deze providers?
pi_149353817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef nadiyaa het volgende:
Ik ben op zoek naar een internet only abbo. Ik kom dan al snel uit bij Telfort, Tele2 en Onlne.nl. Heeft een van jullie ervaring met het internet van deze providers?
Ik heb ervaring met Telfort en Orange, dat is het huidige Online (beide van T-Mobile) Mijn ervaring met beide waren teleurstellend. Maar dat kwam omdat ik van de 20mb er slechts 8mb kon halen vanwege de afstand naar de wijkcentrale (2800 meter)

Via http://postcodecheck.bbned.nl kun je zoeken op jouw postcode. Dan krijg je te zien hoeveel meter je vanaf alle wijkcentrales zit. Als dat <1000m kan je uitgaan van het halen van een redelijke snelheid. Liefst zit je op <500m afstand zodat je van de maximaal toegestane snelheid sowieso haalt.

Binnen 1km vanaf de wijkcentrale kan je bovendien vragen om VDSL ipv ADSL. VDSL is een verbeterde techniek zodat je tot 1000m een stabielere verbinding krijgt wat het internetten fijner maakt omdat met ADSL het nog weleens kan zijn dat de snelheid instabiel is. De ene dag haal je zeg 10 en de andere dag 6mb. Zoiets kan voorkomen met ADSL maar minder snel met VDSL.

Ik ben uiteindelijk overgestapt op Ziggo, de enige kabelaar in de buurt die internet via de kabel aanbied. Daar haal ik nu wel ondanks dezelfde afstand de maximale haalbare snelheid en heb je een beter televisiekwaliteit.
mag het weten
pi_149353946
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met Telfort en Orange, dat is het huidige Online (beide van T-Mobile) Mijn ervaring met beide waren teleurstellend. Maar dat kwam omdat ik van de 20mb er slechts 8mb kon halen vanwege de afstand naar de wijkcentrale (2800 meter)

Via http://postcodecheck.bbned.nl kun je zoeken op jouw postcode. Dan krijg je te zien hoeveel meter je vanaf alle wijkcentrales zit. Als dat <1000m kan je uitgaan van het halen van een redelijke snelheid. Liefst zit je op <500m afstand zodat je van de maximaal toegestane snelheid sowieso haalt.

Binnen 1km vanaf de wijkcentrale kan je bovendien vragen om VDSL ipv ADSL. VDSL is een verbeterde techniek zodat je tot 1000m een stabielere verbinding krijgt wat het internetten fijner maakt omdat met ADSL het nog weleens kan zijn dat de snelheid instabiel is. De ene dag haal je zeg 10 en de andere dag 6mb. Zoiets kan voorkomen met ADSL maar minder snel met VDSL.

Ik ben uiteindelijk overgestapt op Ziggo, de enige kabelaar in de buurt die internet via de kabel aanbied. Daar haal ik nu wel ondanks dezelfde afstand de maximale haalbare snelheid en heb je een beter televisiekwaliteit.
Wauw bedankt voor je hulp! Ik woon 1100 meter van het wijkkastje. Hmmeh. Ben echt op zoek naar een internetonly abbo met een beetje fatsoenlijke snelheid(30-50) voor maximaal 30 per maand. Ik heb echt geen verstand van VDSL en ADSL. Ik heb echter wel een router dat onze snelheid altijd extra omhoog gooit( en de wifi van de buren opslurpt hihi).
pi_149354080
Weer een liquidatie in Amsterdam Nieuw-West :') Echt niet chill dit.
pi_149354175
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Tchock het volgende:
Weer een liquidatie in Amsterdam Nieuw-West :') Echt niet chill dit.
Laat ze elkaar lekker uitmoorden op een grasveld in the middle of nowhere.
pi_149354177
Iemand zin om een mening te vormen over onderstaande casus?
Ik moet hier een oordeel over vormen maar ik zou graag ook andere invalshoeken willen horen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149354291
Man, er zit hier een mbo stagiair die iedere dag een rondje naar de ah en snackbar loopt... Best handig :@

En ik haal koffie :+
pi_149354335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:40 schreef Yreal het volgende:
Man, er zit hier een mbo stagiair die iedere dag een rondje naar de ah en snackbar loopt... Best handig :@

Wie eet er elke dag snackbareten :{
pi_149354473
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij loop er alleen langs.
Geen referral hier.
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:49:21 #95
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149354487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:40 schreef Yreal het volgende:

Zeker een fattie.
pi_149354628
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

de baas houdt best van een broodje kroket...
pi_149355262
Niemand? :P
Gooi ik eens een inhoudelijk stuk met mooie vragen erin in de groep, gaat het over snackbar.
Non de ju
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149355527
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach, Ties als Grunnse equivalent voor Thock
Hey T ik weet niet of ik dit nu als compliment of grove belediging moet zien
pi_149355788
Weer gefitnesst. Schouders blijft lastig/pijnlijk. ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 13:40:02 ]
pi_149356148
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:39 schreef Etsu het volgende: