quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:33 schreef Etsu het volgende:
we kregen ook een evaluatieforumlier en we hebben dit ingevuld:
[ afbeelding ]
We kunnen dus binnenkort lurkers verwachten
Ja, twee doodquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]van die kuikens,
van die leeuwtjes en robben met hun eigen speelbeekje in het land
Het zullen je ouders maar zijn. Van je familie moet je het hebben. Ik had toch wel verwacht dat moeder gans ze ala een leeuwin in de bek meenam een voor een terwijl papa achterbleef op de richel met de rest. Maar zo ver zijn ze dus nog niet, het instinct zegt: maak maar een dodensprong en vrije val, BAM jonguh!quote:
momentje hebben omdat die richtlijn wel slaagt waar de Wet Ob jammerlijk in faalt: op heldere wijze bijvoorbeeld de integratieheffing uitleggen, wat er verstaan moet worden onder tig begrippen. Nog nooit ook maar een blik geworpen op die richtlijn, terwijl de Ob nu bij uitstek de geharmoniseerde wet is (MvH zelfs geunificeerd) Gaat lekker zo met die eye openers bij mij
Goedzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef Joosie200 het volgende:
Druk bezig om de BTW richtlijn eens door te nemen. Opeens [ afbeelding ] momentje hebben omdat die richtlijn wel slaagt waar de Wet Ob jammerlijk in faalt: op heldere wijze bijvoorbeeld de integratieheffing uitleggen, wat er verstaan moet worden onder tig begrippen. Nog nooit ook maar een blik geworpen op die richtlijn, terwijl de Ob nu bij uitstek de geharmoniseerde wet is (MvH zelfs geunificeerd) Gaat lekker zo met die eye openers bij mijElke keer weer heeft Bij De Leij het erover in zijn eerste college, elke keer noteer ik het braaf. Maar ik heb er tot op heden nooit wat meegedaan
Hij is kampioen slaapverwekkende colleges geven door op monotone toon elk college af te raffelen. Geen greintje creativiteit, hij heeft per college een vast ingestudeerde beschouwing en das dat. Dus slaap ze voortaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik ga verder slapen, wat een slaapverwekkend college was dat.
jij doet IPR toch? tentamendatum is verplaatst. weet niet of je had gezien, dus ik dacht; ik zeg t maar evenquote:
Ja maar die krijg je nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:57 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van de notarilen een handboek Erfrecht van Van Mourik cs voor mij?
Ja, niet echt fijn, is dus verplaatst naar maandag en heb dat weekend ervoor een zuipweekendquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij doet IPR toch? tentamendatum is verplaatst. weet niet of je had gezien, dus ik dacht; ik zeg t maar even
lobi
lekker voor jequote:Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, niet echt fijn, is dus verplaatst naar maandag en heb dat weekend ervoor een zuipweekend
mad?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker voor je
meid
dit boeit echt niemand
welke hebben we nog niet gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |