Goeie. Maar eens proberen volgende keer.quote:
Ik snap totaal niet waar hij het over heeft dus geen idee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey T ik weet niet of ik dit nu als compliment of grove belediging moet zien
Bij adsl zit je sowieso aan een jaarcontract vast.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:27 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Wauw bedankt voor je hulp! Ik woon 1100 meter van het wijkkastje. Hmmeh. Ben echt op zoek naar een internetonly abbo met een beetje fatsoenlijke snelheid(30-50) voor maximaal 30 per maand. Ik heb echt geen verstand van VDSL en ADSL. Ik heb echter wel een router dat onze snelheid altijd extra omhoog gooit( en de wifi van de buren opslurpt hihi).
Lekker volwassen tent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:50 schreef Yreal het volgende:
als de baas op pad is, gebeurd er hier echt helemaaaal niks meer...
Wat maakt dat nou uit man. Het was niet goed genoeg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
Ook echt een frecking 5 voor mijn essayAls het nou een 3 was geweest...
Een 5 voelt gewoon klote. Had me dan gewoon op die zieligheidsfactor een voldoende gegund...quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit man. Het was niet goed genoeg.
Vreemd. Dat haalt doorgaans de scherpe randjes wel van zaken af.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
Ben zenuwachtig voor straks. Ik heb een nummertje getrokken
Was dat met dat ding waar je een voldoende voor dacht te hebben ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
Ook echt een frecking 5 voor mijn essayAls het nou een 3 was geweest...
Kom op zeg. Je wil slagen omdat wat je presteert goed genoeg is, blij zijn met oprotzesjes is middelbareschoolmentaliteit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een 5 voelt gewoon klote. Had me dan gewoon op die zieligheidsfactor een voldoende gegund...
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je wil slagen omdat wat je presteert goed genoeg is, blij zijn met oprotzesjes is middelbareschoolmentaliteit.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:50 schreef Yreal het volgende:
als de baas op pad is, gebeurd er hier echt helemaaaal niks meer...
Ja, waar ik dus al was uitgenodigd voor de verdediging.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dat met dat ding waar je een voldoende voor dacht te hebben ofzo?
Onder huidige omstandigheden? Neu..quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je wil slagen omdat wat je presteert goed genoeg is, blij zijn met oprotzesjes is middelbareschoolmentaliteit.
Jammer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, waar ik dus al was uitgenodigd voor de verdediging.
Ben alweer begonnen. Kan voor die toko waar ik nu zit nog wel wat leuks schrijven. BOF voor vastgoedverhuur. De structuur van de groep gaat nog zijn grootste zorg zijn...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:37 schreef eriksd het volgende:
Mooi klote. Kan dat meteen of nieuw tijdstip?
Wat dacht je van een (verkapt) dividend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
RPPV is mijn hoofdvak wat betreft het project.
'Uitkeringen uit een BV'
Geen idee wat ermee wordt bedoeld. Maar eens in verdiepen de komende dagen.
Ja, daar dacht ik ook al aan, maar zo logisch kan het toch niet zijn? Er moet meer achter zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dacht je van een (verkapt) dividend.
rppv?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
RPPV is mijn hoofdvak wat betreft het project.
'Uitkeringen uit een BV'
Geen idee wat ermee wordt bedoeld. Maar eens in verdiepen de komende dagen.
Rechtspersonen en Personenvennootschappen.quote:
Jaja...quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef lukybird1 het volgende:
BV, direct door divend, of indirect door eigenaandelen terug in te kopen.
Wat dacht je van eventuele aansprakelijkheid bij een te hoog dividend? Inkoopfaciliteiten, soorten aandelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan, maar zo logisch kan het toch niet zijn? Er moet meer achter zitten.
AB heffingquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dacht je van eventuele aansprakelijkheid bij een te hoog dividend? Inkoopfaciliteiten, soorten aandelen.
Heel goed Ties!quote:
Knigge? Nee. Nvm. Wie?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt maar ik vond die oude knar ook wel leuk
Oh die heb ik morgen.quote:
Ojeeejquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Middelbare school? Really..
Als die timeturner van Hermione Granger nu echt was..quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:27 schreef Ties02 het volgende:
Leuk, komend semester 2 vakken op precies hetzelfde tijdstip op dezelfde dag
bij de grotere advocatenkantoren is dat best gebruikelijk toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
dan kon de mooiste vrouw ter wereld toverenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als die timeturner van Hermione Granger nu echt was..
Opvallend genoeg vragen ze bij de big 4 berhaupt niet eens om cijferlijsten (zouden ze wellicht ook meer moeten doen)quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
bij de grotere advocatenkantoren is dat best gebruikelijk toch?
Geen ideequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
bij de grotere advocatenkantoren is dat best gebruikelijk toch?
Stibbe doet ook, en nog wel meer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ze aan de ene kant kunnen kijken wie al langer piekt op die manier, en prestaties van mensen van verschillende studie toch kunnen vergelijken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen idee
Ik snap de toegevoegde waarde ook niet echt
Exoneratiebeding in de algemene voorwaarden?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
Kan iemand mij helpen op het gebied van aansprakelijkheidsrecht? Als je geen extra verzekering afsluit bij een verhuisbedrijf, dan kun je ze toch nog wel aansprakelijk stellen?
Thanks!!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij adsl zit je sowieso aan een jaarcontract vast.
Telfort: 22 euro voor 30mb, 26 euro voor 50mb
Tele2: 22 euro 20mb, 25 euro 50mb
Online: 25 euro 30mb, 30 euro 50mb
Dus als Tele2 die 50mb kan leveren op jouw adres zou ik dat doen. En meteen navraag doen voor VDSL, dat kan met jouw afstand nog primaZo niet, Telfort checken voor hetzelfde
Je hebt tig vergelijkingsites zoals adsl winkel.nl, internetvergelijken.nl en meer
Tele2 heeft bovendien dat je de eerste drie maand maar 15 euro betaald trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Exoneratiebeding in de algemene voorwaarden?
wat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee.
Het kutte is dus dat de casus is: kan extra verzekering zodat je onder de aansrpakelijkheidsverzekering valt, maar hij ziet daar vanaf vanwege de kosten.
Vervolgens gaat diegene in de CvA een productie verzinnen dat er een contract is getekend dat 'aansprakelijkheid op grond van afdeling 4 title 14 boek 8 BW niet mogelijk is bij het afzien van de verzekering'
Maar dit volgt helemaal niet uit de casusDus dit is gewoon dom dingen verzinnen om te winnen, en als rechter wil ik dus wat doen. Maar partij autonomie
quote:
Vooral als ze meteen als jonkie een schorpioen te grazen moeten nemenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef IPA35 het volgende:
Stokstaartjes zijn en blijven bazendieren.
Netjes Tiesquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Een 8 voor belastingrecht 2daar gaat m'n wijn
Gelukkig hebben we de dashcamsquote:
En dan 's ochtends posten: weet niet of ik dit als een belediging moet zien. Man, man, man, man. Je doet het net zoals Tchock gewoon zoals het heurt: zeer goed. Van zo'n cijfer kan ik enkel dromen voor belastingquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Een 8 voor belastingrecht 2daar gaat m'n wijn
kluwer -> verwante documentenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe vind ik de memorie van toelichting op 8:1179 BW? Ik kan het echt niet vinden!
Nieuwe pocketbooksquote:Erotische thrillers
Christine le Duc verkocht de erotische thrillers (Vijftig Tinten Grijs, Vijftig Tinten Donkerder en Vijftig Tinten Vrij) in combinatie met een paar handboeien voor een prijs van 39,99 euro.
De boeken hebben een vastgestelde serieprijs van 39,90 euro, daar moeten boekverkopers zich aan houden vanwege de vaste boekenprijs. Het Commissariaat houdt daar toezicht op. De handboeien waren bij deze prijs dus nagenoeg gratis, terwijl ze een winkelwaarde van bijna 10 euro hebben. Daarmee verstrekt Christine le Duc bij verkoop een 'geldelijk' voordeel.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
Zo, laatste cijfer binnen. Alle tentamens gehaald eerste semester.
Thanks!quote:
Gewoon hardlopen, kun je lekker verse lucht inademenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Erg mooie dames in de gym vanavondik moet vaker zo laat gaan
Ja leukquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon hardlopen, kun je lekker verse lucht inademen
Dus, heb je ze geklapt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Erg mooie dames in de gym vanavondik moet vaker zo laat gaan
Ik heb m'n prachtige vrouwtje al hihih gr gr grquote:
of de rest van grunn dommer?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
Plek 28/35 bij pubquiz met pax en johannes. Wat zijn we ook zo slim.
Wij waren 22 van de 40 ofzo HA!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
Plek 28/35 bij pubquiz met pax en johannes. Wat zijn we ook zo slim.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:33 schreef Etsu het volgende:
we kregen ook een evaluatieforumlier en we hebben dit ingevuld:
[ afbeelding ]
We kunnen dus binnenkort lurkers verwachten
Ja, twee doodquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]van die kuikens,
van die leeuwtjes en robben met hun eigen speelbeekje in het land
Het zullen je ouders maar zijn. Van je familie moet je het hebben. Ik had toch wel verwacht dat moeder gans ze ala een leeuwin in de bek meenam een voor een terwijl papa achterbleef op de richel met de rest. Maar zo ver zijn ze dus nog niet, het instinct zegt: maak maar een dodensprong en vrije val, BAM jonguh!quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef Joosie200 het volgende:
Druk bezig om de BTW richtlijn eens door te nemen. Opeens [ afbeelding ] momentje hebben omdat die richtlijn wel slaagt waar de Wet Ob jammerlijk in faalt: op heldere wijze bijvoorbeeld de integratieheffing uitleggen, wat er verstaan moet worden onder tig begrippen. Nog nooit ook maar een blik geworpen op die richtlijn, terwijl de Ob nu bij uitstek de geharmoniseerde wet is (MvH zelfs geunificeerd) Gaat lekker zo met die eye openers bij mijElke keer weer heeft Bij De Leij het erover in zijn eerste college, elke keer noteer ik het braaf. Maar ik heb er tot op heden nooit wat meegedaan
Hij is kampioen slaapverwekkende colleges geven door op monotone toon elk college af te raffelen. Geen greintje creativiteit, hij heeft per college een vast ingestudeerde beschouwing en das dat. Dus slaap ze voortaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik ga verder slapen, wat een slaapverwekkend college was dat.
jij doet IPR toch? tentamendatum is verplaatst. weet niet of je had gezien, dus ik dacht; ik zeg t maar evenquote:
Ja maar die krijg je nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:57 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van de notarilen een handboek Erfrecht van Van Mourik cs voor mij?
Ja, niet echt fijn, is dus verplaatst naar maandag en heb dat weekend ervoor een zuipweekendquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij doet IPR toch? tentamendatum is verplaatst. weet niet of je had gezien, dus ik dacht; ik zeg t maar even
lobi
lekker voor jequote:Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, niet echt fijn, is dus verplaatst naar maandag en heb dat weekend ervoor een zuipweekend
mad?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker voor je
meid
dit boeit echt niemand
welke hebben we nog niet gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |