Goeie. Maar eens proberen volgende keer.quote:
Ik snap totaal niet waar hij het over heeft dus geen idee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey T ik weet niet of ik dit nu als compliment of grove belediging moet zien
Bij adsl zit je sowieso aan een jaarcontract vast.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:27 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Wauw bedankt voor je hulp! Ik woon 1100 meter van het wijkkastje. Hmmeh. Ben echt op zoek naar een internetonly abbo met een beetje fatsoenlijke snelheid(30-50) voor maximaal 30 per maand. Ik heb echt geen verstand van VDSL en ADSL. Ik heb echter wel een router dat onze snelheid altijd extra omhoog gooit( en de wifi van de buren opslurpt hihi).
Lekker volwassen tent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:50 schreef Yreal het volgende:
als de baas op pad is, gebeurd er hier echt helemaaaal niks meer...
Wat maakt dat nou uit man. Het was niet goed genoeg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
Ook echt een frecking 5 voor mijn essayAls het nou een 3 was geweest...
Een 5 voelt gewoon klote. Had me dan gewoon op die zieligheidsfactor een voldoende gegund...quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit man. Het was niet goed genoeg.
Vreemd. Dat haalt doorgaans de scherpe randjes wel van zaken af.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
Ben zenuwachtig voor straks. Ik heb een nummertje getrokken
Was dat met dat ding waar je een voldoende voor dacht te hebben ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
Ook echt een frecking 5 voor mijn essayAls het nou een 3 was geweest...
Kom op zeg. Je wil slagen omdat wat je presteert goed genoeg is, blij zijn met oprotzesjes is middelbareschoolmentaliteit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een 5 voelt gewoon klote. Had me dan gewoon op die zieligheidsfactor een voldoende gegund...
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je wil slagen omdat wat je presteert goed genoeg is, blij zijn met oprotzesjes is middelbareschoolmentaliteit.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:50 schreef Yreal het volgende:
als de baas op pad is, gebeurd er hier echt helemaaaal niks meer...
Ja, waar ik dus al was uitgenodigd voor de verdediging.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dat met dat ding waar je een voldoende voor dacht te hebben ofzo?
Onder huidige omstandigheden? Neu..quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je wil slagen omdat wat je presteert goed genoeg is, blij zijn met oprotzesjes is middelbareschoolmentaliteit.
Jammer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, waar ik dus al was uitgenodigd voor de verdediging.
Ben alweer begonnen. Kan voor die toko waar ik nu zit nog wel wat leuks schrijven. BOF voor vastgoedverhuur. De structuur van de groep gaat nog zijn grootste zorg zijn...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:37 schreef eriksd het volgende:
Mooi klote. Kan dat meteen of nieuw tijdstip?
Wat dacht je van een (verkapt) dividend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
RPPV is mijn hoofdvak wat betreft het project.
'Uitkeringen uit een BV'
Geen idee wat ermee wordt bedoeld. Maar eens in verdiepen de komende dagen.
Ja, daar dacht ik ook al aan, maar zo logisch kan het toch niet zijn? Er moet meer achter zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dacht je van een (verkapt) dividend.
rppv?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
RPPV is mijn hoofdvak wat betreft het project.
'Uitkeringen uit een BV'
Geen idee wat ermee wordt bedoeld. Maar eens in verdiepen de komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |